سهولت در چکاپ ماهانه خانم‌ها به کمک مشاوره تلفنی با دکتر زنان

کد خبر: 1061579

اندام‌های داخلی زنان با مردان تفاوت‌های زیادی دارد و می‌توان بر این موضوع تاکید کرد که اندام زنانه حساسیت بیشتری نسبت به اندام‌های مردانه دارند. زنان قبل از حاملگی، در حین آن و بعد از بارداری به مراقبت نیاز دارند و باید تحت نظر پزشک باشند. اما زنان اغلب به دلیل مسئولیت‌ها و مشغله‌هایی که در زندگی‌شان دارند، وقت کمتری برای پیدا کردن بهترین دکتر زنان و مراجعه به آنها پیدا می‌کنند. با مشاوره پزشکی تلفنی و آنلاین، زنان می‌توانند به‌صورت مرتب چکاپ ماهانه شوند.

چرا خانم‌ها باید به صورت مرتب به پزشک زنان مراجعه کنند؟

بیماری‌های زیادی وجود دارند که تنها مختص به زنان هستند و متاسفانه در سال‌های اخیر رواج پیدا کرده‌اند. بیماری‌های سرطان تخمدان و سرطان رحم جز بیماری‌هایی هستند که اگر به موقع شناسایی شوند، قابل درمان هستند و جان بیمار را تهدید نمی‌کنند. از این رو مراجعه‌ی منظم به دکتر زنان نه تنها از بسیاری بیماری‌ها پیشگیری می‌کند، بلکه کمک می‌کند تا خانم‌ها از سلامت خودشان مطمئن شوند. زنانی که قصد بارداری دارند باید زیر نظر متخصص زنان باشند تا به این شکل سلامت مادر و جنین تضمین شود. از طرفی دخترانی که به سن بلوغ رسیده‌اند، برای کنترل و منظم بودن دوران قاعدگی‌شان به متخصص نیاز دارند تا آنها را برای بهبود سلامتی‌شان راهنمایی کند. زنانی که آرزوی مادر شدن دارند و به هر دلیلی دچار نازایی شده‌اند، نیاز به مشاوره تلفنی دکتر زنان، زایمان و نازایی دارند تا بهترین درمان ها برای آنها تجویز شود.

دلایلی که مانع از مراجعه خانم‌ها به پزشک می‌شود

این روزها شلوغی مطب‌ها و ترافیک شهرها دلیلی شده است تا مردم از مراجعه به پزشک منصرف شوند. همین موضوع باعث شده است افراد نسبت به بیماری خود بی تفاوت شوند و دست به خوددرمانی بزنند. زنان مسئولیت بیشتری در قبال فرزندان خود دارند و همین موضوع باعث می‌شود بیشتر وقت خود را برای بچه‌ها صرف کنند. زنان شاغل هم به دلیل مشغله‌ها و خستگی بیش از حد کاری، از مراجعه به متخصص سر باز می‌زنند. همه اینها دلایلی هستند که سلامت زنان جامعه را به خطر می‌اندازد. همه می‌دانیم که زنان نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند؛ پس برای داشتن جامعه‌ای سالم و فرزندانی صالح، اول باید زنان سالمی داشته باشیم.

راه حل چیست؟

برای داشتن زنان سالم در جامعه باید به آنها این امکان را بدهیم که به صورت مرتب چکاپ شوند و تحت نظر متخصص زنان باشند. با مشاوره تلفنی متخصص زنان و زایمان و نازایی، امکان برقراری ارتباط به صورت تلفنی و از راه دور برای بیماران امکان‌پذیر می‌شود. با این امکان جدید خانم‌ها در هر مکان و زمانی می‌توانند با بهترین پزشکان زنان و زایمان کشور مشاوره‌ی تلفنی داشته باشند. حالا دیگر مادرها می‌توانند در کنار فرزندان خود باشند و با برقراری تماس تلفنی در مورد علائم و مشکلات خود با دکتر زنان مشورت کنند. مشاوره تلفنی با دکتر زنان و زایمان و نازایی امکان چکاپ ماهیانه را برای همه زنان جامعه در هر کجای کشور و در هر زمانی امکان پذیر کرده است. حتی امکان ارسال عکس سونوگرافی و جواب آزمایش وجود دارد تا پزشک بهترین تشخیص و درمان را برای بیمار انجام دهد.

کلام آخر

همان‌طور که گفتیم زنان به دلایل مختلف نیاز به چکاپ ماهانه دارند تا از سلامت خود مطمئن شوند. اما گاهی دسترسی به متخصص زنان وجود ندارد. در چنین شرایطی مشاوره تلفنی پزشکی با بهترین متخصصان زنان و زایمان بهترین انتخاب است. همه‌ی خانم‌ها می‌توانند در خانه یا در هر مکانی که هستند از طریق تماس تلفنی از دکتر زنان مشاوره بگیرند. مشاوره تلفنی پزشکی سایت دکترِتو امکان مشاوره‌ی پزشکی را برای همه افراد به خصوص زنان مهیا کرده است تا زنان بطور مرتب با پزشک ارتباط داشته باشند و از سلامت خود مطمئن شوند. با داشتن زنان سالم جامعه‌ای سالم خواهیم داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها