کاهش قیمت تیبا و کوییک با سقوط نرخ دلار +قیمت ها

کد خبر: 1063935

سقوط دلار به کانال ۲۲ هزار تومانی باعث ریزش قیمت بیشتر خودروهای پرطرفدار بازار مثل تیبا ۲ و کوییک شده است.

کاهش قیمت تیبا و کوییک با سقوط نرخ دلار +قیمت ها

کاماپرس: ریزش دلار همچنان به صورت آرام و پیوسته ادامه دارد. دیروز قیمت دلار به کانال ۲۲ هزار تومانی سقوط کرد و با قیمت ۲۲ هزار و ۹۰۸ تومان فروخته شد. کاهش قیمت دلار مثل همیشه در بازار خودرو هم اثر چشمگیری به جا گذاشت تا جایی که قیمت خودروهایی مثل تیبا ۲ ، کوییک و ساینا که در این چند روز ثابت مانده بود، بین ۲ تا ۴ میلیون تومان ارزان تر شد.

رصد بازار خودرو نشان می دهد کاهش قیمت دلار بیشتر از همه روی قیمت تیبا ۲ تاثیر داشته و باعث ریزش ۴ میلیون تومانی قیمت این خودرو شده است. تیبا ۲ در بازار دیروز با افت ۴ میلیونی با قیمت ۱۳۲ میلیون تومان معامله شد.

قیمت کوییک آر هم حدود ۲ میلیون تومان ارزان تر شده است. این خودرو در بازار دیروز با قیمت ۱۵۴ میلیون تومان فروخته شد. قیمت کوییک معمولی هم حدود یک میلیون تومان ارزان تر از آخرین روز کاری هفته گذشته است و با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت تیبا صندوقدار هم حدود ۲ میلیون تومان ارزان تر شده است. این خودرو که در آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۲۵ میلیون تومان قیمت داشت، دیروز با قیمت حدود ۱۲۳ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت خودرو شاهین هم در چند روز گذشته با نوسانات زیادی همراه بوده است. خودرو شاهین که در روزهای آخر سال به خریداران تحویل داده شد، در روزهای اول سال با قیمتهای عجیب بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان برای فروش عرضه می شد.

این در حالی است که قیمت این خودرو در کارخانه ۲۶۷ میلیون تومان است. بررسی آگهی های فروش این خودرو در فضای مجازی نشان می دهد دیگر خبری از آن قیمتهای عجیب روزهای اول نیست و قیمت این خودرو با افت محسوس در حال حاضر حدود ۳۸۰ میلیون تومان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها