بهترین عطر مردانه از نظر خانم‌ها

کد خبر: 1067319

به طور معمول انسان‌ها به ویژه آقایان دوست دارند تا توسط دیگران مورد تأیید قرار بگیرند و به همین علت سعی می‌کنند همواره جذاب و شیک‌پوش به نظر برسند و در صورتی که بتوانند نظرات دیگران را به سوی خود جذب کنند از این موضوع لذت خواهند برد. یکی از کارهایی که اکثر افراد برای افزایش جذابیت خود انجام می‌دهند استفاده از ادکلن و عطر مردانه می‌باشد. از این رو برای انتخاب عطر مورد نظر خود نهایت دقت را به خرج می‌دهند و سعی خود را می‌کنند تا علاوه بر علایق شخصی عواملی همچون مکان و زمان را هنگام انتخاب عطر موردنظر خود مورد بررسی قرار دهند تا قادر به انتخاب مناسب‌ترین عطر و رایحه باشند.

بر اساس تحقیقات انجام شده در سال‌های اخیر این موضوع ثابت شده است که خانم‌ها از آقایان با ظاهر آراسته و بوی دلپسند و جذاب استقبال بیشتری خواهند کرد. عطر مردانه در غلظت‌های اسکتریت پارفوم، پارفوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن و افترشیو به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده‌اند. دسته‌بندی عطر مردانه اغلب بر اساس میزان ماندگاری عطر مورد نظر انجام گرفته است. بیشتر آقایان به منظور جلوگیری از بوی بد بدن استفاده از دئودورانت‌ها را ترجیح می‌دهند اما در این میان آقایانی بیشتر جذاب به نظر می‌رسند که بتوانند با استفاده از رایحه خاص و متفاوت خانم‌ها را به سوی خود جذب کرده و منحصربه‌فرد به نظر برسند.

kCWx1SkByIbn

عطر مردانه مورد علاقه خانم‌ها

عطرهای مردانه با ماندگاری بالا حدود 7 تا 8 ساعت روی لباس و پارچه دارای ماندگاری هستند. از بین عطرهای مردانه که خانم‌ها رایحه آن‌ها را می‌پسندند و از آن لذت می‌برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس مردانه دارای غلظت ادوپرفیوم می‌باشد و استفاده از آن برای تمام فصول سال مناسب است. این عطر دارای طبع خنک و رایحه شیرین و نیمه چوبی است از این رو توانسته توجه بانوان را به صورت ویژه به سوی خود جذب نماید. از ترکیبات جذاب این عطر مردانه می‌توان به آناناس، مشک و رایحه چوب اشاره کرد. این عطر دارای ماندگاری فوق‌العاده بالایی است و رد بوی آن به صورتی است که وقتی از مکانی عبور می‌کنید رایحه این عطر تا ساعت‌ها در آن فضا خواهد پیچید.

این عطر جادویی در سال 2011 توسط برند کرید به بازار عطر جهانی معرفی شد و مدت زمان زیادی طول نکشید که در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرد. این عطر از لحاظ ماندگاری و پخش بو به عنوان یکی از بهترین عطرهای مردانه در سراسر جهان شناخته شده است. رایحه اولیه این عطر را ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب تشکیل می‌دهند در صورتی که رایحه میانی آن شامل رز، یاس، چوب درخت قان، نعناع هندی می‌باشد. در نهایت می‌توان گفت رایحه نهایی این عطر را وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر و مشک تشکیل می‌دهند.

عطر مردانه دیور ساواج

یکی از عطرهای مردانه لوکس و جذاب دیور ساواج می‌باشد که در غلظت‌های ادوتویلت و پارفوم به بازار جهانی عطر عرضه شده است. برند محبوب دیور همیشه محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند که بی‌نظیر و منحصربه‌فرد باشند و با فروش و استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شود. از آکوردهای اصلی عطر مردانه دیور ساواج می‌توان به عنبر، فلفل و ترنج اشاره کرد. رایحه میانی این عطر محبوب را اسطوخودوس، جوز، بادیان ختایی و فلفل سیچوان تشکیل می‌دهند. در صورتی که رایحه پایه این عطر وانیل و آمبروکسان می‌باشد.

در صورتی که به دنبال عطر مردانه قدرتمند با ماندگاری بالا هستید توصیه می‌کنیم از این عطر استفاده کنید. عطر مردانه دیور ساواج در سال 2015 توسط برند مشهور دیور روانه بازار شد و در همان سال به عنوان یکی از محبوب‌ترین عطرهای کمپانی دیور شناخته شد. در تیزر تبلیغاتی این عطر از چهره بازیگر معروف جانی دپ استفاده شده است که محبوبیت بیشتر این عطر را به همراه داشته است.

FIRLtYWxqVmK

عطر مردانه بلو شنل

عطر مردانه بلو شنل دارای رایحه مرکبات می‌باشد و از لحاظ غلظت نیز در دسته‌بندی ادوتویلت و اودوپرفیوم قرار می‌گیرد. این عطر به عنوان یکی از جذاب‌ترین عطرهای مردانه در سراسر دنیا شناخته می‌شود. استفاده از این عطر نیز برای تمام فصول سال مناسب می‌باشد. البته استفاده از آن در فصل تابستان و گرم سال به طور ویژه توصیه می‌شود زیرا دارای رایحه‌ای لذت‌بخش در این فصل می‌باشد.

عطر مردانه بلو شنل در سال 2010 به بازار معرفی شد و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای برند شنل شناخته می‌شود. با گذشت مدت زمان بیشتر از استفاده از این عطر روی بدن رایحه تیز و تند به خود می‌گیرد و به همین دلیل می‌توان گفت این عطر دارای تأثیرگذاری زیادی می‌باشد. این محصول را می‌توان به صورت روزانه و به ویژه در محیط کاری مورد استفاده قرار داد.

این عطر از لحاظ قیمت نسبت به عطر کرید اونتوس به‌صرفه‌تر می‌باشد اما از عطر مردانه وان میلیون گران‌قیمت‌تر است. رایحه ابتدایی این عطر را گریپ‌فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز و فلفل قرمز تشکیل می‌دهند در صورتی که رایحه میانی آن شامل گل یاس، زنجبیل، درخت سدر و درخت خس خس می‌باشد. در نهایت می‌توان گفت رایحه پایانی این عطر مردانه را رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی و چوب صندل تشکیل می‌دهد.

عطر مردانه‌تری دی هرمس

یکی دیگر از عطرهای مردانه مورد علاقه خانم‌ها عطر تری دی هرمس می‌باشد. این عطر در بسته‌بندی‌هایی با حجم 75،100 و 200 میل به بازار جهانی عطر عرضه شده است. این عطر دارای غلظت ادوتویلت و پرفیوم است. استفاده از این عطر مردانه برای روزهای گرم و سوزان تابستانی مناسب است. همچنین می‌توانید از غلظت پرفیوم آن برای شرکت در مجالس، قرار ملاقات و مهمانی‌های رسمی استفاده کنید.

عطر مردانه تام فورد امبر لدر

یکی دیگر از عطرهای مردانه بسیار جذاب و دل‌نشین عطر مردانه تام فورد امبر لدر می‌باشد. این عطر دارای غلظت ادوپرفیوم می‌باشد و در سال 2018 میلادی به دنیای عطر عرضه شده است که به خوبی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

این عطر به دلیل سبک بویی که دارد به عنوان یکی از عطرهای یونی سکس و یا مشترک شناخته می‌شود و مصرف آن برای خانم‌ها و آقایان بلامانع می‌باشد. این عطر دارای رایحه چرمی و دوست‌داشتنی می‌باشد و همان‌طور که از نامش پیداست سرشار از ابهت و جذابیت می‌باشد. این عطر دارای رایحه‌ای نزدیک به تام فورد توسکان لدر می‌باشد با این تفاوت که در طراحی تام فورد امبر لدر سعی شده است که احساسات و ظرافت زنانه لحاظ شود. این ویژگی به جذابیت و محبوبیت این عطر افزوده است.

DT3o9O7n3U6H

نت‌های به کار رفته در تولید این عطر باعث شده است تا این عطر در گروه بویایی چرمی قرار گیرد. استفاده از این عطر برای روزهای سرد سال مناسب است و به نوعی می‌توان گفت این عطر به عنوان یکی از عطرهای مردانه پاییزی، زمستانی شناخته شده است که در مهمانی‌ها و مجالس شبانه می‌توان از آن استفاده کرد.

عطر تام فورد امبر لدر ماندگاری نسبتاً خوبی نیز دارد و با توجه به شرایط آب و هوایی و جنس پوست شما به طور میانگین دارای ماندگاری شش تا دوازده ساعته می‌باشد. بر اساس نظر مصرف‌کنندگان پخش بوی این عطر مردانه فضای دو متری اطراف شما را به خوبی پوشش می‌دهد که این ویژگی‌ها باعث محبوبیت این عطر در بین علاقه‌مندان به این برند آمریکایی شده است. این عطر در بطری‌های ادکلن با شکل ظاهری بسیار ساده و جذاب طراحی شده است که رنگ این بطری مشکی است و اسم عطر روی آن حک شده است. شما می‌توانید این عطر را از فروشگاه اینترنتی عطر آوا خریداری نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها