فروش اینترنتی گوشت آهو کیلویی ۶۸۰ هزار تومان! +عکس

کد خبر: 1067326

برخی فروشگاه‌های اینترنتی در اقدامی عجیب گوشت آهو می‌فروشند! قیمت هرکیلوگرم گوشت آهو ۶۸۰ هزار تومان است و فروش آن در فروشگاه‌های آنلاین در شرایطی انجام می‌شود که کمتر از ۲۰ هزار آهوی وحشی در ایران باقی مانده است و نگرانی جدی برای انقراض نسل این حیوان وجود دارد.

فروش اینترنتی گوشت آهو کیلویی ۶۸۰ هزار تومان! +عکس

 تجارت‌نیوز: فروش گوشت آهو در برخی فروشگاه‌های آنلاین در حالی انجام می‌شود که علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت تهران فروش گوشت آهو به شرط پرورش صنعتی و ذبح در کشتارگاه‌های مجاز را بدون ایراد می‌داند.

او البته تاکید می‌کند:سال گذشته شایعه فروش گوشت آهو مطرح شد اما با بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم این مساله صحت ندارد.

ملکی ادامه می‌دهد: از استان البرز گرفته تا ورامین ۱۰ کشتارگاه وجود دارد و تاکنون در این کشتارگاه شاهد ذبح آهو نبودیم و احتمال فروش گوشت آهو به صورت غیرمجاز وجود دارد و سازمان دامپزشکی هم بدون شک در صورت مشاهده این موضوع با آن به صورت تخلف برخورد می‌کند.

گوشت آهو

او توضیح داد: ممکن است برخی اقشار جامعه گوشت آهو بخرند و بخورند اما آهو در کشتارگاه ذبح نمی‌شود و بنابراین واحدهای صنفی اجازه فروش گوشت آهو را ندارند.

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که در سال ۹۷ رسانه‌ها از تولید صنعتی گوشت گوزن و به صورت محدود در یزد خبر دادند که البته معلوم نیست تولید صنعتی گوشت گوزن ادامه دارد یا خیر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها