مخالفت وزیر راه با نظر کمیسیون عمران

کد خبر: 1069749

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه پروژه قطار تهران-قم-اصفهان پروژه‌ای مهم با مفروضات دقیق است که ضرورت دارد تا تکمیل و اجرا شود، گفت: با اعضای کمیسیون عمران مجلس مذاکره می‌کنیم.

مخالفت وزیر راه با نظر کمیسیون عمران

خبرگزاری مهر: به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در خصوص اجرا و تکمیل قطار تهران-قم- اصفهان، با تاکید بر اهمیت تکمیل این پروژه از مذاکره وزارت راه و شهرسازی با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این باره، خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه قطار تهران-قم-اصفهان پروژه‌ای مهم با مفروضات دقیق است که ضرورت دارد تا تکمیل و اجرا شود.

عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: کشور به منظور توسعه نیاز دارد تا به فناوری‌های روز مجهز شود.

اسلامی با اشاره به اینکه دنیا، قطارهای سریع با سرعت بالای ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت را مدیریت می‌کند، توضیح داد: اینکه ما قطار با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را وارد نکرده و تکنولوژی جدید ایجاد نکنیم غفلت از کاروان توسعه است.

وی تاکید کرد: در خصوص تکمیل و اجرای قطار تهران-قم-اصفهان حتماً با اعضای کمیسیون عمران مجلس مذاکره و رفع ابهام انجام خواهد گرفت.

گفتنی است پیش از این اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در چهارشنبه هفته گذشته (۵ خرداد) از رأی این کمیسیون به توقف اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان و پیگیری علل ترک فعل و قصور در اجرای این پروژه در طول سالیان گذشته خبر داده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها