چگونه می‌توانم روی ساک‌های کادویی چاپ کنم؟

کد خبر: 1072308

این به بسیاری از چیزها بستگی دارد. آیا این یک کار حرفه‌ای است، شخصی است. یا هر چیزی در این بین؟ هدف یا بودجه چیست؟ آیا می‌خواهید با چاپگر مصرفی چاپ کنید یا با دست؟ چه نوع براقیتی روی کیف‌ها است؟ در صورتی که قصد دارید برای یک مهمانی کودک از آن استفاده کنید و همچنین تصمیم داشته باشید نام او را روی کیسه‌ها بنویسید، یک نشانگر رنگ باید بتواند کار کند. یافتن نشانگرهای رنگ طلایی و نقره‌ای به راحتی امکان پذیر است. ابتدا باید یکی را امتحان کنید. اگر از کیسه‌های کاغذی ساده قهوه‌ای استفاده می‌کنید، ممکن است لازم باشد ابتدا لاک مات را اسپری کنید. همچنین می‌توانید از چسب (برای نوشتن یا کادربندی) با زرق و برق و غیره استفاده کنید.

اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر به نظر برسد، می‌توانید برچسب های چسبنده‌ای را که روی رایانه طراحی کرده‌اید چاپ کنید. هنگام چاپ مستقیم روی کیسه‌ها از طریق چاپگر لیزری یا جوهر افشان، به دست آوردن نتایج سازگارتر، راحت‌تر خواهد بود. برای داشتن ظاهری منحصر به فرد، می‌توانید از ترکیب هر یک از این روش‌ها نیز استفاده کنید. یا روش انتقال حرارت را دنبال کنید.

آیا هدایا را بسته بندی می‌کنید یا از ساک دستی برای این کار استفاده می‌کنید؟

امروزه هدیه دادن آداب و رسم خاصی پیدا کرده است و کمتر کسی از کاغذهای پر زرق و برق برای بسته بندی کادوها استفاده می‎‌کند، استفاده از ساک دستی به عنوان بسته بندی برای کادو می‌تواند حالت ساده‌تری و شیک‌تری نیز داشته باشد. همچنین استفاده از ساک دستی می‌تواند در وقت و تلاش شما برای بسته بندی صرفه جویی کند. شما فقط باید هدیه را در ساک دستی بگذارید و کارتان تمام می‌شود. اما اگر با ساک‌های کادویی راحت نیستید و اگر ساک هدیه‌ای پیدا نمی‌کنید که برای محصول شما مناسب باشد. سپس می‌توانید ساک‌های هدیه خود را شخصی سازی کنید.

دستگاه چاپ کوچک چیست که می‌تواند کیف‌های کاغذی را چاپ کند؟

اگر آنها در حال حاضر در فرم "ساک دستی کاغذی" خود هستند، مقرون به صرفه‌ترین روش شخصی سازی آنها استفاده از چاپ روی صفحه است. شما می توانید هر نوع ساک دستی که برای خود تهیه می کنید آن را شخصی سازی کنید و طرح و رنگ آن را تغییر دهید. اگر قصد دارید ده‌ها هزار یا میلیون ساک دستی تهیه کنید، بهتر است قبل از مونتاژ کیف، کاغذ را چاپ کنید. معمولاً از فلکسو یا افست (یا چاپ صفحه دوار) برای این کار استفاده می‌شود، اگرچه می‌توانید چاپگرهای دیجیتالی را نیز پیدا کنید که از پس این کارها برآیند.

چاپ روی ساک دستی کرافت

در اینجا چند ترفند کوچک برای چاپ روی ساک دستی کرافت وجود دارد. راز این است که قبل از قرار دادن فلپ در چاپگر، آن را بچسبانید. اگر فقط از کیسه‌های کاغذی تخت و بدون فلپ استفاده می‌کنید، می‌توانید آنها را مستقیماً در چاپگر قرار دهید.

مرحله 1: برنامه‌ای مانند Adobe Illustrator یا حتی MS Word را باز کنید. اندازه سند را به اندازه ساک دستی کاغذی درآورید. آثار هنری یا کلماتی را که می‌خواهید روی کیف چاپ کنید ایجاد کنید.

مرحله 2: دهانه را به نوار چسب زده و فلپ ساک دستی را با درز به طرف آن بچسبانید. کیسه را در چاپگر قرار دهید، ابتدا طرف آن باز شود.

مرحله 3: چاپ را فشار دهید اما مطمئن شوید که تنظیمات چاپگر را برای کاغذ ضخیم اضافی تغییر دهید.

مرحله 4: با برداشتن نوار شما می توانید کار خود را شروع نمائید. نکته: اگر سعی کنید روی قسمت پایین کیف را چاپ کنید به دلیل وجود فلپ چاپ خوبی نخواهد داشت.

آیا می‌دانید می‌توانید روی صفحه کاغذی نیز چاپ کنید؟

همچنین می‌توانید با دستگاه‌های مخصوص طرح خود را ایجاد نمائید و آنگاه آن را برش دهید. سپس، طرح را به پشت صفحه خود منتقل کنید. جوهر را از روی صفحه بر روی کیف خود فشار دهید. با استفاده از روش چاپ روی صفحه با استفاده از وینیل، به راحتی می‌توانید ده‌ها کیف را با یک قطعه وینیل شخصی کنید!

نکته: برای صف آرایی صفحه و کیف‌های خود، از یک نشانگر برای ایجاد خطوط راهنما استفاده خواهیم کرد. همین کار را برای گوشه‌های صفحه هم می‌توانید انجام دهید. این به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی کیسه‌های پشت ساک دستی را کنار هم بگذارید و از طراحی چاپ شده در محل صحیح اطمینان حاصل کنید. چاپ صفحه یک روش عالی برای شخصی سازی ساک‌های دستی کاغذی یا کرافت برای هدایا است.

این یک پروژه عالی برای عروسهایی است که می‌خواهند کیف شخصی برای لباس عروسی یا کیف آب نبات چاپ کنند.

همان طور که پیش تر ذکر کردیم، با برش طرح مورد نظر خود و فشار آن روی ساک‌های دستی می‌توانید طرح مورد نظر خود را بر روی آن چاپ نمائید. با چاپ چنین طرح‌های زیبایی می‌توانید تفاوت را در ظاهر و فرم ساک‌های دستی خود مشاهده نمائید.

سوال اینجا است می‌توان بر روی وینیل روی کاغذ اتو بزنید؟ بله، حتی می‌توان گفت استفاده از کاغذهای ضخیم‌تر مانند کارتن، یا کاغذهایی مثل کرافت می‌تواند مفید هم باشد.

مواد لازم:

  • کیف‌های سفید کادویی
  • استفاده از طرح‌های زرق و برق وینیل
  • وینیل فویل آهنی نقره‌ای

مرحله ۱

ابتدا طرح وینیل آهنی را که قصد استفاده از آن را دارید بریده و اطراف آن را صاف کنید. شما می‌توانید از طرح دایره‌ای برای برش دادن طرح خود استفاده نمائید.

نکته: حتما اندازه کیف هدیه خود را در نظر بگیرید. طرحی که برش داده‌اید باید در ابعاد کیف شما باشد.

مرحله 2

طرح اتو را روی کیسه کاغذی خود قرار دهید. دستگاه پرس باید روی درجه‌ی بالا تنظیم شود. این باید آنقدر گرم باشد که وینیل اتو یا HTV شما به کاغذ بچسبد. بایستی مراقب باشید که این گرما بیشتر نشود در غیر این صورت امکان دارد کاغذ پخته یا اثر سوزش در آن برجای گذاشته شود.

مرحله 3

فشار گرما را روی وینیل خود قرار دهید. در صورت تمایل می‌توانید یک تکه کاغذ پوست یا یک پارچه قطره بین کیسه و پرس خود اضافه کنید.

به مدت 25-30 ثانیه حرارت دهید.

قبل از برداشتن صفحه محافظ، گرما را برداشته و بگذارید تا کمی خنک شود.

این می‌تواند جزء ساده‌ترین کارهایی باشد که انجام داده‌اید. به همه ساک دستی‌هایی که اکنون می‌توانید ایجاد کنید، فکر کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها