بهترین هدیه برای مردان

کد خبر: 1074209

امروزه تیشرت های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام آنها یک طرح متفاوتی را در خود دارد و همه این طرح ها توسط تولیدی ها یا مراکز چاپ تیشرت بر روی این تیشرت ها چاپ میشود، اما ممکن است شما بخواهید برای یک فردی تیشرت ارسال کنید و از طرح های موجود بازار اصلا راضی نباشید، بهترین راهکار این است که خودتان سفارش دهید تا یک طرح بر روی تیشرت چاپ کنند، این بهترین هدیه است و شما می توانید خودتان به سادگی طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و برا مراکز چاپ ارسال کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از انواع چاپ بر روی تیشرت را توضیح دهیم و بعد بتوانید از مرکز چاپی که ما معرفی میکنیم سفارش دهید طرح مورد نظر را بر روی تیشرت چاپ کنند.

بهترین نوع چاپ روی تیشرت

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از چاپ بر روی تیشرت وجود دارد که شما ممکن است خیلی درباره آنها اطلاعاتی نداشته باشید و به از سفارش دادن این نوع چاپ ها متوجه خواهید شد که جنس آن خیلی خوب نیست پس باید توجه داشته باشید که طرح مورد نیاز شما باید به چه صورتی و چه نوعی چاپ شود که با مشکل مواجه نباشید.

hlJgHViIqlNY

چاپ مستقیم

اولین روش چاپی که برای چاپ تیشرت وجود دارد چاپ به صورت مستقیم است، این نوع چاپ ها همانند پرینتر ها عمل میکنند و به صورت مستقیم طرح را برا روی تیشرت حک میکنند، اما توجه داشته باشید که هزینه این نوع چاپ بسیار بالا است و ممکن است برای شما صرفه اقتصادی نداشته باشد و بیشتر این روش را تولیدی ها و یا کارگاه های بزرگ استفاده میکنند.

چاپ استیکر

شما اگر برای چاپ بر روی تیشرت عجله دارید بهترین روش برای شما چاپ به صورت استیکر است، این نوع چاپ ک طرح یکنواخت را بر روی تیشرت شما ایجاد می کند و خیلی سریع هم اینکار انجام می شود، هزینه های این نوع چاپ هم کمتر است و اما این مورد را توجه داشته باشید که ماندگاری این نوع نسبت به انواع دیگر خیلی کمتر است و در هنگام شستشو هیچ مقاومتی ندارد.

چاپ صفحه پرس

یکی دیگر از روش هایی که برای چاپ روی تیشرت مشکی  استفاده می شود چاپ صفحه پرس است که با استفاه از دستگاه های پرس و به صورت متفاوتی انجام میشود، این روش در حال حاظر به عنوان بهترین روش برای چاپ بر روی تیشرت ها است چون هم سرعت بالایی دارد و هم می تواند کیفیت بسیار عالی را برای شما به ارمغان بیاورد.

چاپ دیجیتال حرارتی

در این روش با ایجاد حرارت بسیار زیاد و با استفاده از لیزر های حرارتی طرح مورد نظر شما با تغییر رنگ تیشرت اعمال می شود و می تواند بسیار با کیفیت باشد، این روش بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت است.

چاپ دیجیتال نوری

در این روش با تابش نور تصاویر بر روی کاغذ های مخصوص مانند کاغذ های عکاسی طرح را بر روی تیشرت به خوبی تصبیت میکنند، این روش هم با کیفیت است و شما می توانید آنرا با چاپ کارن در دسترس خود داشته باشید و به خوبی سفارش خود را ثبت کنید.

چرا باید تیشرت هدیه دهیم؟

در واقع در فصول تابستان و گرم تیشرت بهترین پوشاک است و شما در این فصول می توانید تیشرت را به فرد مورد نظر هدیه دهید و بسیار او را خوشحال کنید، البته توجه داشته باشید که می توانید از ست دو نفره تیشرت چاپی استفاده کنید که بسیار می تواند خلاقانه باشد و می توانید با فرد مورد نظر یک لباس ست بپوشید.

یکی دیگر از مزایا هدیه دادن تیشرت هزینه مناسب است که شما می توانید با هزنیه بسیار مقرون به صرفه هر نوع طرحی که می خواهید را بر روی تیشرت مورد نظر چاپ کنید.

ار کجا سفارش چاپ تیشرت دهیم؟

امروزه مراکز چاپ تیشرت بسیار زیاد شده اند و همین هم باعث شده که شما نتوانید به خوبی سفارش دهید که یک تیشرت برای شما چاپ کنند، برخی از این مراکز چاپ ممکن است هزینه بسیار بالایی داشته باشندو یا برخی هم ممکن است کیفیت کار خوبی نداشته باشند و همین هم کار را سخت کرده که باید به چه مراکزی چاپ تیشرت را بسپاریم.

ما چاپ کارن را به شما پیشنهاد می کنیم، مرکز چاپ کارن یکی از بهترین مراکز چاپ در ایران است که شما می توانید با خدمات چاپ کارن به خوبی سفارش دهید تا یک تیشرت را برای شما چاپ کنند و به صورت پستی برای شما ارسال کنند، چاپ کارن در واقع برای خدمات خود بسیار قیمت های مناسبی را در نظر گرفته است تا تمامی افراد بتوانند از این خدمات استفاده کنند و اگر کسی می خواهد یک تیشرتی را هدیه دهد و یا برای خود یک تیشرت چاپ کند می تواند با هزینه بسیار مناسب برای خود این سفارش را ثبت کند.

ngmafpqOZF7U

اصلا نیاز نیست که شما به صورت حضوری به مرکز چاپ کارن مراجعه کنید و می توانید خیلی ساده به صورت اینترنتی از طریق سایت چاپ کارن به خوبی تیشرت و نوع چاپ خود را سفارش دهید و بعد می توانید طرح دلخواه خود را در اختیار چاپ کارن قرار دهید تا سریع این سفارش توسط مرکز چاپ کارن انجام شود و به صورت پستی برای شما ارسال شود.

در ضمن توجه داشته باشید که چاپ کارن فقط کار های مربوط به چاپ تیشرت انجام نمی دهد بلکه موارد زیادی مانند چاپ دیجیتال، چاپ روی تابلو فرش و... هم انجام خواهد داد که شما می توانید تمامی این خدمات را به خوبی در اختیار خود داشته باشید.

جمع بندی:

ما در این مقاله قصد داشتیم به شما توضیح دهیم که چاپ بر روی تیشرت چیست و آیا می تواند یک هدیه مناسب برای مردان باشد یا خیر، در ادامه هم به برخی از انواع چاپ بر روی تیشرت را توضیح دادیم که بتوانید با استفاده از این توضیحات به خوبی یک تیشرت چاپی برای خود سفارش دهید، در انتها هم مرکز چاپ کارن را به شما معرفی کردیم و برخی از مزیت های آنرا به شما توضیح دادیم که می توانید به خوبی یک تیشرت چاپی با هزینه بسیار معقول برای خود ثبت کنید، امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی را کسب کرده باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها