تست صدا راه رسیدن به سرمایه گذار موسیقی

کد خبر: 1074210

مسیر قانونی خواننده شدن ، اولین گام را درست بردارید

اما گام اول چیست؟

برای استعدادیابی خوانندگی راه‌های مختلفی داریم:

مراجعه به مراکز استعدادیابی خوانندگی

انجام تست و آزمون صدا

امروزه با وجود موسسه‌های متعدد و نامعتبر شاید شما در این مسیر گمراه شوید یا به راحتی اعتماد نکنید و یا حتی به امید مسابقات خوانندگی به انتظار بنشینید تا شاید روزی مردم صدای شما را بشنوند و طرفداران خود را پیدا کنید، اما تا چه زمانی باید منتظر شانس ماند؟ مسلماً راه دیگری نیز وجود دارد.

موسساتی در این بین وجود دارند که بصورت اصولی و با داشتن مجوز از وزارت ارشاد مشغول به فعالیت هستند و مطمئن‌ترین راه برای استعدادهای جوان مراجعه به همین مراکز می‌باشد،

موسسه قابل اعتماد:

 موسسه غزل هنر  یکی از این موسسه‌ها می‌باشد. این موسسه در سال 1370 تاسیس شده و تا کنون در زمینه استعدادیابی خوانندگی، تست صدا، تولید آلبوم موسیقی برای خوانندگان ایرانی، برگزاری کنسرت و ... موفق بوده است.

این موسسه شرایطی را برای استعدادیابی خوانندگی در سایت خود فراهم کرده است تا تمام افراد علاقه‌مند در این زمینه به صورت حضوری و غیرحضوری در تست صدا شرکت کنند، آنها شما را در این مسیر همراهی و از علاقه‌مندان به این حرفه حمایت لازم را به عمل می‌آورند.

با ما همراه باشید.

برگزاری کنسرت

چرا تعدادی از خوانندگان به نتیجه دلخواه خود در این حرفه نمی‌رسند؟

این سوالی است که ممکن است ذهن شما را درگیر ‌کند باید گفت که ما شاهد ظهور سالانه 3000 خواننده در فضای مجازی هستیم که برخی از آنها بسیار عالی میباشند ولی در نهایت یکی دو نفر از آنها سالانه به شهرت می رسند و نقطه ی مشترک این دسته حضور موسسات و مدیربرنامه در کنار آنها میباشد .

در این میان هستند افرادی که بدون رد شدن از هیچ نوع فیلتری یا گذراندن دوره‌هایی در آکادمی صدا فعالیت خود را به صورت غیرحرفه ای در این عرصه آغاز می‌کنند، متاسفانه این افراد وقت خود را تلف می‌کنند چرا که بدون توجه به  کیفیت محصول نهائی صرفا به تولید مشغول هستندکه همین امر باعث شده بعد از مدتی فراموش شوند و به شهرت دائم نرسند.

داشتن صدای خوب یک شرط لازم برای خوانندگی است اما کافی نیست بنابراین؛

افرادی که قصد دارند حرفه خوانندگی را به صورت جدی ادامه دهند و استعداد ذاتی در این زمینه دارند نیازمند عواملی هستند که شرایط را برای شنیده شدن آنها توسط مردم فراهم کنند و باید به دنبال یک اسپانسر خوانندگی باشند. قطعا داشتن اسپانسر موزیک ضریب موفقیت شما را بالا خواهد برد و برای برگزاری کنسرت، رسیدن به محبوبیت و جایگاه دلخواه در بین مردم کمک زیادی به شما می‌کند.

 تاثیر اسپانسر خوانندگی در موفقیت شما

چگونه اسپانسر خواننده پیدا کنیم؟ چه شرایطی باید داشته باشیم؟

موسسه غزل هنر با داشتن تجربه کافی در زمینه استعدادیابی خوانندگی و تهیه کنندگی موسیقی این امکان را دارد تا همواره حامی افراد با استعداد باشد. سرمایه‌گذاری ترک زمانی انجام می‌گیرد که پتانسیل کافی برای شنیده شدن داشته باشد و عملکرد خواننده در آینده تا حدودی قابل پیش بینی باشد زیرا سرمایه‌گذاری خوانندگی ریسک زیادی را برای اسپانسرها به همراه دارد. برای تیم مجرب غزل هنر که از ابتدا برای استعدادیابی خوانندگی و آموزش شما وقت می‌گذارند، این ریسک‌پذیری آسان‌تر خواهد بود.

اگر شما تجربه‌ای در خوانندگی دارید و فکر می‌کنید افرادی به صدای شما گوش ‌می‌دهند و لذت می‌برند پس باید به فکر تولید موزیک و خلق سبک خودتان باشید که در این مسیر موسسات توانمند نقش بسزایی در آینده شما ایفا خواهند کرد.

با خوانندگی می‌شود درآمدزایی کرد؟

این همه زحمت ارزشش و داره؟

شاید رسیدن به محبوبیت تو این حرفه سخت به نظر برسد، اما شدنی است و درآمدهای آن بسیار نجومی است. هر حرفه‌ای اصول خاص خودش را می‌طلبد اگر این اصول را رعایت کنید و درکنار آن عشق به خوانندگی داشته باشید پیشرفت خوبی خواهید داشت. کسانی که فقط به درآمدزایی از این حرفه فکر می‌کنند شاید هرگز آن را به دست نیاورند.

متاسفانه عده‌ای عقیده دارند که خواننده شدن چندان دشوار نیست و تنها ارائه یک ترک برای رسیدن به محبوبیت کافی است، بدون آنکه حتی ذره‌ای برای این جایگاه تلاش کنند، این دسته خیلی زود از دور خارج می‌شوند اما آن دسته از علاقه‌مندان به خوانندگی که برای رسیدن به این جایگاه وقت می‌گذارند و به مراکز معتبر و افراد متخصص مراجعه می‌کنند، قطعا نتیجه مثبتی خواهند گرفت.

کلام آخر

 اگر به این حرفه علاقه دارید و خودتان را در این مسیر موفق میبینید، برای حمایت از کار خود و استعدادیابی خوانندگی پیش کسانی بروید که در این حوزه تخصص کافی دارند، تا در مرحله اول شما و استعدادتان را در تست صدا ارزیابی کنند و در مرحله دوم، سکوی پرتابی برای شما باشند و احتمال موفقیتتان را افزایش دهند.

برای اطلاعات بیشتر تست خوانندگی به سایت www.gh-honar.com مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها