اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

کد خبر: 1075953

اقامت خرید ملک در ترکیه

 

اقامت خرید ملک در ترکیه

دریافت اقامت ترکیه همواره جذابیت های زیادی را برای بسیاری از افراد داشته است و در سال های گذشته شاهد آن بوده ایم که بسیاری از افراد علاقه مند به دریافت اقامت این کشور هستند.

دریافت اقامت خرید خانه ترکیه ، یکی از روش هایی است که امروزه اکثر افراد برای دریافت اقامت در این کشور مورد استفاده قرار می دهند و از مزایای آن بهره مند می شوند.

 املاک سلبریتی هوم ارائه دهنده خدمات خرید ملک در ترکیه و استانبول ، اقامت ترکیه ، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه در این مطلب قصد دارد  کمی بیشتر درباره دریافت اقامت خرید ملک در ترکیه صحبت و اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهد.

آنچه میخوانید

 

•           اخذ اقامت خرید ملک در ترکیه

•           مزایای خرید ملک در ترکیه

•           شرایط اولیه دریافت اقامت خرید ملک در ترکیه

•           هزینه مناسب خرید ملک در ترکیه جهت اخذ اقامت

•           در کدام شهرهای ترکیه اقدام به خرید ملک کنیم؟

•           چگونه باید اقدام به خرید خانه و دریافت اقامت خرید ملک در ترکیه کرد؟

•           هزینه مناسب خرید ملک در ترکیه جهت اخذ اقامت

 

مزایای خرید ملک در ترکیه

علاوه بر این که شما می توانید اقدام به اقامت خرید ملک در ترکیه  کنید ، خرید ملک در این کشور می تواند مزایای مختلف دیگری را نیز برای شما به همراه داشته باشد.

یکی از مهم ترین این مزایا این است که فرزندان شما می توانند به صورت کاملا رایگان در مدرسه های این کشور آموزش ببینند.

شما می توانید پاسپورت ترکیه را دریافت کنید که یکی از 30 پاسپورت برتر در دنیا است و از این جهت می تواند مزایای مختلفی را برای شما به همراه داشته باشد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید قیمت ملک در کشور ترکیه بسیار مناسب تر از ایران است و از این نظر خرید ملک در این کشور می تواند یک راهکار فوق العاده برای سرمایه گذاری باشد.

زمانی که شما اقامت این کشور را از طریق خرید ملک دریافت می کنید می توانید به راحتی در کشور ترکیه مشغول به کار شده و یا این که یک کسب و کار را در این کشور راه اندازی کنید.

اقامت خرید ملک در ترکیه

شرایط اولیه دریافت اقامت خرید ملک در ترکیه

اخذ اقامت خرید ملک در ترکیه

برای این که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید باید اقدام به ترجمه رسمی پاسپورت و شناسنامه خود کرده و سند نهایی ملکی که در این کشور خریداری کرده اید را نیز به سفارت کشور ترکیه ارائه دهید.

در ادامه شما باید دارای یک بیمه نامه یک ساله در این کشور نیز باشید که برای دریافت آن می توانید از سرویس های ارائه دهنده این خدمات استفاده کنید.

در گام آخر هم شما باید فرم مربوط به دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک در این کشور را پر کنید تا بتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید.

همچنین ارزش ملک خریداری شده توسط شما نباید کمتر از 250000 دلار باشد.

یعنی هر ملکی که ارزش کمتری داشته باشد برای شما اقامت ترکیه را به ارمغان نمی آورد.

هزینه مناسب خرید ملک در ترکیه جهت اخذ اقامت

در بخش های قبلی اشاره کردیم که یکی از مهم ترین مزایای خرید ملک در ترکیه این است که هزینه خرید ملک در این کشور بسیار مناسب تر از ایران است و در نتیجه این کار می تواند یک روش فوق العاده برای سرمایه گذاری نیز به شمار بیاید.

یکی از جذابیت های دریافت اقامت خرید ملک در ترکیه این است که شما حداقل با 250 هزار دلار می توانید اقدام به خرید ملک در این کشور کرده و از این طریق اقامت این کشور را دریافت کنید.

فراموش نکنید که این هزینه نسبت به بسیاری از کشورهای مختلف در دنیا و همینطور خدماتی که شما از طریق اقامت ترکیه دریافت می کنید فوق العاده مناسب است.

 

در کدام شهرهای ترکیه اقدام به خرید ملک کنیم؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک در این کشور هستید توصیه ما به شما این است که حتما سعی کنید شهرهای مناسبی را برای این کار انتخاب کنید.

آنکارا و استانبول از جمله مهم ترین شهرهای ترکیه هستند که امروزه مورد توجه اکثر افراد برای خرید ملک قرار گرفته اند و شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد برای دریافت اقامت این دو شهر را برای خرید ملک انتخاب می کنند.

دلیل این است که امکانات این دو شهر نسبت به سایر شهرهای ترکیه بیشتر است و شما دسترسی بیشتر به مراکز بزرگ کشور ترکیه دارید.

با این حال شما می توانید شهرهای جذاب دیگر ترکیه را نیز برای خرید ملک انتخاب کنید.

از جمله آنها می توان به آنتالیا که در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است اشاره کرد.

راهنمای گرفتن اقامت در ترکیه با خرید خانه

 

چگونه باید اقدام به خرید خانه و دریافت اقامت خرید ملک در ترکیه کرد؟

در ابتدا باید یک برنامه ریزی نسبت به هزینه های خود و ملکی که قصد خرید آن را دارید داشته باشید و در گام بعدی باید در کشور ترکیه اقدام به افتتاح حساب بانکی کنید. حال می توانید با کمک سرویس هایی که خدمات املاک را ارائه می دهند ملک مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با کمک کارشناس شهرداری در شهر مربوطه ملک را قیمت گذاری کنید.

در گام آخر باید مبلغ پیش پرداخت را وارد کنید و زمانی که سند به نام شما زده می شود ،باقیمانده را پرداخت کنید. به این ترتیب شما صاحب یک ملک در کشور ترکیه خواهید بود.

حال شما می توانید به اداره مهاجرت در کشور ترکیه مراجعه کنید و اقدامات لازم دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک را انجام دهید.

هزینه مناسب خرید ملک در ترکیه جهت اخذ اقامت

توجه داشته باشید که با دریافت پاسپورت کشور ترکیه و دریافت اقامت این کشور هیچ اجباری برای زندگی در ترکیه برای شما وجود ندارد و شما می توانید به راحتی در کشور خود زندگی را ادامه دهید.

در صورتی که اقامت یک ساله این کشور را دریافت کرده باشید هم تنها نیاز به حضور دو هفته ای در این کشور در طول یک سال خواهید داشت و می توانید باقی سال را در ایران باشید.

نیاز به مشاوره دارید ؟

جهت مشاوره میتوانید در واتس اپ یا به صورت مستقیم با شماره 00905313800000 تماس بگیرید.

یا به سایت https://celebrityhome.co  مراجعه نمایید

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها