وام ۲۰۰ میلیونی مسکن با پرداخت ماهانه ۳۰۰ هزارتومان

کد خبر: 1076569

۸ طرح جدید برای پرداخت وام مسکن تصویب شده است که بنا به گفته طراحان آن می‌تواند دریافت وام مسکن را ساده‌تر کند.

وام ۲۰۰ میلیونی مسکن با پرداخت ماهانه ۳۰۰ هزارتومان

۸ طرح جدید برای پرداخت وام مسکن تصویب شده است که بنا به گفته طراحان آن می‌تواند دریافت وام مسکن را ساده‌تر کند.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است که بانک مسکن ۸ مدل جدید پرداخت وام مسکن را در دستور کار خود قرار داده است.

این سبد متنوع سپرده‌گذاری شامل هفت طرح با نام‌های طرح مانا، طرح هم‌تا، طرح هم‌راه، آتیه طلایی ۳، طرح کارگشا، طرح ۸۲، طرح ۲ و ۱ و طرح سما است.

جزئیات طرح مانا 

در طرح مانا، حداقل موجودی برای افتتاح حساب مبلغ ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین مدت زمان انتظار برای دریافت وام مسکن با سپرده ۳۰ میلیون تومانی حداقل ۵ ماه تعیین شده است.

در قالب این طرح متقاضیان و سپرده‌گذاران می‌توانند بعد از ۵ ماه تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

در طرح دیگر با عنوان طرح هم‌تا، متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب با حداقل واریزی ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان با حداقل مدت انتظار ۳ سال تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. نرخ سود این تسهیلات ۱۵ درصد است.

در طرح هم‌راه بانک مسکن هم همین شرایط برای مشتریان و متقاضیان در نظر گرفته شده است و افراد می‌توانند در قالب این طرح تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. نرخ سود این تسهیلات نیز ۱۷ درصد در نظر گرفته شده است.

در قالب طرح آتیه طلایی۳ متقاضیان می‌توانند با حداقل موجودی ۲۰۰ هزار تومان در حساب خود از نرخ سود علی الحساب ۱۰ درصدی برخوردار شوند و نرخ سود بلندمدت در این طرح به میزان ۱۸ درصد خواهد بود.

در طرح کارگشا، با حداقل موجودی ۱۰ میلیون تومانی و مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌شود. سقف تسهیلات فردی در این طرح معادل سپرده افراد و سود آن ۱۸ درصد است.

وام مسکن

در طرح دیگر بانک مسکن با عنوان طرح ۸۲، بانک معادل سقف تسهیلات اوراق، وام بدون سپرده با مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه و نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می‌کند.

همچنین در طرح ۲ و ۱، متقاضیان می‌توانند با حداقل مبلغ سپرده‌گذاری ۱۰ میلیون تومانی و نرخ سود سپرده به میزان دو درصدی، تسهیلاتی تا سقف ۸۵ درصد مبلغ افتتاحی را با نرخ سود یک درصد دریافت کنند.

در قالب طرح هشتم هم برای سپرده‌گذاری، در سپرده ممتاز سما، بانک علاوه بر پراخت سود علی الحساب ماهانه به میزان ۱۰درصد، اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را برای مشتریان لحاظ می‌کند تا بتوانند هر زمان که تمایل داشته باشند اوراق وام مسکن را ارزان‌تر تهیه کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها