راهنمای جامع خرید کانکس 1400 - قیمت کانکس

کد خبر: 1078441

کانکس به عنوان محصولی پیش ساخته در انواع گوناگون تولید می‌شود. یک کانکس علاوه بر داشتن طراحی زیبا و شیک باید از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار باشد. به طوری که نظر خریدار را به خود جلب کند تا بتواند با اطمینان کامل اقدام به خرید کانکس کند. خرید کانکس را می‌توان از جمله کارهای پیچیده‌ای دانست که قبل از آن باید به بسیاری از نکات توجه کرد. موارد مختلفی وجود دارند که در هنگام خرید کانکس نیاز است مورد بررسی قرار گیرند. کانکس‌های با کیفیت باید ویژگی‌هایی چون مقاومت در برابر زلزله، عمر بالا، به صرفه بودن، قابلیت جابه‌جایی و... را نیز داشته باشند.

VdUOGIrvN17q

کانکس‌ها در انواع مسکونی، اداری، ویلایی، خدمات شهری، کارگاهی، نگهبانی، فروشگاهی، سرویس بهداشتی، خانه پیش ساخته تولید می‌شوند. با توجه به اینکه ساخت کانکس با استفاده از مصالح و تجهیزات مختلفی صورت می‌گیرد، نیاز است در هنگام خرید به نکات و مشخصلات فنی آن توجه داشته باشید. برخی از آن‌ها شامل ابعاد کانکس، انواع کانکس، مواد اولیه، نوع کاربری کانکس، نوع عایق و بسیاری از موارد دیگر می‌شود که در ادامه به نمونه‌های بیشتر و توضیحات آن می‌پردازیم.

6v6SM0AvNyoS

کانکس چیست؟

یک نوع سازه پیش ساخته سبک و قابل حمل است که کاربردهای فراوان دارد و مانند هر بنای دیگری دارای چهار دیوار، یک سقف، کف و درب ورودی است. کانکس‌ها جزو مصالح سبک شناخته می‌شوند که قابلیت جابه‌جایی را دارند و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن شناخته می‌شود. همچنین قطعات آن بدون استفاده از بتن یا آرماتور توسط اتصالات جوش، پیچ یا پرچ به یکدیگر متصل می‌شوند. استفاده از کانکس در ایران بسیار کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

MpLKkYMzwo32

 کانکس به منظور سکونت و دیگر فعالیت‌هایی که در شرایط مختلف آب و هوایی انجام می‌گیرد قابل استفاده است. در ادامه به کاربردها و ویژگی‌های کانکس به جهت سفارش و خرید آن خواهیم پرداخت.

برای خرید بهترین نوع کانکس چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

اگر می‌خواهید برای خرید کانکس اقدام کنید توصیه ما به شما این است قبل از خرید آن به مواردی مانند مواد اولیه به کار رفته در کانکس، ابعاد کانکس، شرکت سازنده کانکس، نوع کاربری کانکس و دیگر ویژگی‌های آن توجه کنید. توجه به این موارد از اهمیت زیادی برخوردار است. به طوری که در نظر گرفتن یک کانکس با توجه به نیازهایی که دارید می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد و باعث ضرر رساندن به شما نشود. سعی داریم در راهنمای جامع خرید کانکس به تمام موارد قابل توجه کانکس اشاره کنیم.

RluqQubEjAjK

مواد اولیه به کار رفته در کانکس

در کارخانه‌ها، کانکس‌ها از به کارگیری مواد مختلف تشکیل می‌شوند. لازم است بدانید یکی از مواد اولیه‌ای که در طراحی و ساخت کانکس از آن استفاده می‌شود ساندویچ پانل است. استفاده از مواد اولیه در ساخت کانکس با توجه به نوع کاربری می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال اگر می‌خواهید کانکسی سفارش دهید که در یک محیط ساختمانی قرار گیرد، نیاز است از مواد اولیه مستحکمی دران استفاده شده باشد.

ابعاد کانکس

در نظر گرفتن ابعاد کانکس از اولین موارد محسوب می‌شود که لازم است حتماً با توجه به نیاز خود تعیین کنید. کانکس‌ها در ابعاد مختلفی مانند 4*3، 6*3، 8*3،10*3،40/2 و بسیاری از ابعاد دیگر طراحی و تولید می‌شوند. اما انتخاب ابعاد آن به محیطی که قرار است کانکس در آن قرار بگیرد بستگی دارد.

شرکت سازنده کانکس

امروزه کانکس در بسیاری از کارخانه‌ها و توسط برندهای زیادی تولید می‌گردد. همچنین تولید کانکس ممکن است در هر کارخانه‌ای صورت بگیرد. زیرا تولید کانکس در کارخانه‌هایی که در تولید فرآورده‌های نوین ساختمانی فعالیت می‌کنند کار سختی نیست و این پتانسیل در آن‌ها وجود دارد. توجه داشته باشید کانکس را از کارخانه‌ای خریداری کنید که تخصص و سابقه کافی در این زمنیه داشته باشد. با این کار می‌توانید از نوع کیفیت محصولی که در اختیار شما قرار می‌گیرد آگاه شوید.

انواع کانکس‌های موجود در بازار

کانکس‌ها علاوه بر تولید در انواع مختلف، نسبت به نوع کاربرد و کیفیتی که دارند به قسمت‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. برخی از کانکس‌هایی که در بین افراد و طراحان بیشتر کاربرد دارد شامل موارد زیر است.

نوع کاربری کانکس

کانکس‌ها به گونه‌ای تولید می‌شوند کاربردهای زیادی دارند و می‌توان از آن در بسیاری از موارد استفاده کرد. همانطور که گفتیم قبل از خرید آن باید محیط قرار گیری آن را مورد بررسی قرار دهید. از پرکاربردترین آن‌ها کانکس حمام پیش ساخته، سرویس بهداشتی، کانکس اداری، کانکس نگهبانی و... است.

امکانات کانکس

امکانات کانکس با توجه به نوع کاربری کانکس مختلف است. برای مثال کانکس نمازخانه به امنیت زیادی نیاز ندارد، اما در کانکس نگهبانی به جهت اینکه به امنیت بیشتری نیاز دارد، از امکانات بیشتری در آن استفاده می‌شود. بنابراین توجه به تجهیزاتی که کانکس دارد می‌تواند یکی از موارد بسیار مهم باشد. امکاناتی که شامل طراحی داخلی مناسب، سیستم برق کشی، وجود پنجره و... می‌شود.

شکل ظاهری کانکس

کانکس‌ها علاوه براینکه در اکثر مواقع به جهت استفاده در محیط‌های کارگاهی تولید می‌شوند، در محیط‌های ادرای مانند مدارس برای نمازخانه پیش ساخته مورد استفاده قرار می‌گیرند. از همین رو شکل ظاهری کانکس برای افراد که اقدام به خرید کانکس می‌کنند اهمیت زیادی دارد.

نوع عایق میانی کانکس

از آنجایی که نوع عایق بندی کانکس‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، بهتر است در زمان خرید کانکس با مراجعه به تولید کننده، اطلاعاتی در رابطه با نوع عایق‌هایی که در کانکس به کار می‌رود کسب کنید. کانکس‌هایی که در محیط‌های گرمسیری قرار می‌گیرند با عایق پلی یورتان ساخته می‌شوند؛ زیرا عایق پلی یورتان در برابر سرما و گرما از مقاومت بالایی برخوردار است.

قیمت کانکس

قیمت کانکس بسته به نوع و میزان کیفیت کانکس، ویژگی‌ها و کاربردهای آن متغیر است. در صورتی که کانکس از کیفیت بالایی برخوردار باشد هزینه آن هم افزایش پیدا می‌کند. در نظر گرفتن قیمت کانکس قبل از خرید آن از دیگر نکات مهم به شمار می‌رود.

خرید کانکس قابل گسترش سیار. برای خرید کانکس قابل گسترش سیار می‌توانید از طریق برقراری تماس با واحد فروش و همچنین ارسال پیام به شماره‌های درج شده در وب سایت، اطلاعات لازم قبل از خرید نظیر قیمت کانکس قابل گسترش سیار و مواردی از این دست را مطلع شوید.

یک کانکس استاندارد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  • مقاومت در برابر زلزله
  • پایدار و عمر بالا
  • قابلیت ترمیم و بازسازی
  • نصب و اجرا در زمان کم
  • قابل حمل و نقل
  • به صرفه بودن از نظر اقتصادی
  • استفاده از مواد اولیه استاندرد و با کیفیت
  • استفاده از عایق‌های مناسب

انواع کانکس

کانکس‌ها با توجه به ساختار و کاربردی که دارند در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. دلیل دسته‌بندی کانکس‌ها تعیین قیمت و امکانات آن است. کارخانه آریا بارون توس در خط تولید خود انواع کانکس را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

yqz5qvgCh9aB

  • انواع کانکس ادرای
  • انواع کانکس مسکونی
  • انواع کانکس سفارشی
  • انواع سرویس بهداشتی
  • کانکس کارگاهی
  • کانکس خدمات شهری
  • کانکس فروشگاهی
  • خانه پیش ساخته
  • انواع کانکس چرخدار
  1. انواع کانکس ویلایی
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها