اجاره ویلا در کردان، سفری جذاب در کنار خانواده

کد خبر: 1078446

کردان دهکده ای تاریخی با جاذبه های طبیعی است که در 25 کیلومتری شمال غربی کرج و 50 کیلومتری غرب تهران واقع شده و وسعت آن به 104 هکتار می رسد. این روستای زیبا با تنوع و گوناگونی جاذبه هایش می تواند سلیقه های مختلف اعضای خانواده را راضی کند. همچنین مهمان نوازی و اصالت مردمان این ناحیه توریستی، باعث شده گردشگران بسیار زیادی که در روزهای مختلف سال به این منطقه سفر می کنند، همیشه خاطرات خوبی از آن داشته باشند. این مسافران برای اقامت در این ناحیه، با اجاره ویلا کردان اغلب یک یا چند شب در آنجا ساکن می شوند و از طبیعت، سکوت و آرامش آن لذت می برند.

این منطقه زیبا از نظر چشم انداز و دورنما بسیار غنی و خیال انگیز بوده و در آن، کوهستان، رود و باغات، ترکیب بسیار زیبایی ایجاد کرده. دیدنی های این منطقه باعث شده که گردشگران حتی با اجاره ویلا ارزان کردان برای خود سفری اقتصادی و کوتاه تدارک دیده و لذت سفر را به خود هدیه دهند. خوب است پیش از انتخاب و کرایه ویلا، به تفریحات متنوع آن نیز نگاهی انداخته و برای سفر خود برنامه ریزی کاملی داشته باشیم.

مناطق دیدنی کردان

جاذبه های گردشگری کردان، طیف وسیعی را در بر گرفته و محدودیت ندارند. در این متن کوتاه می خواهیم با هم سفری به این منطقه داشته و برای شما تصاویری کوتاه و گذرا از سه جاذبه توریستی این شهر ارائه دهیم.

باغات روستای کردان

بدون تردید یکی از طبیعی ترین و روح افزاترین جاذبه های منطقه کردان، باغ های پر از میوه این منطقه زیباست. طبیعت این منطقه به گونه ای می باشد که برای رشد این دسته از گیاهان بسیار مناسب می باشد. درختانی که در این منطقه امکان بالندگی دارند شامل درختان زردآلو، توت، گردو، آلبالو و دیگر میوه های خوش طعم تابستانی هستند. در طی سال های گذشته، بسیاری از این باغ ها بدل به خانه باغ ها و ویلاهای مدرن، لاکچری و با امکانات جدید شده اند.

با این حال کوچه باغ ها و باغات سنتی کردان، همچنان اصالت و زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده اند. بهترین زمان بازدید از این باغ ها، بهار و پاییز می باشد. در هر کدام از این دو فصل، رنگ و چهره متفاوتی در این باغستان ها یافت می شود. با این حال برای چشیدن طعم شیرین و خوشمزه میوه های کردان، اواخر بهار و تابستان، زمان مناسبیست. اگر هم زمستان را برای سفر انتخاب می کنید، سکوت، آرامش و سپیدی برف ها بر روی شاخ و برگ درختان، جاذبه و وقار خودش را دارد.

رود کردان

هنگام گفتن از جاذبه های طبیعی گردشگری منطقه کردان، بدون تردید باید از رودخانه کردان نام برد. این رودخانه یکی از علل مهم سرسبزی و آبادانی این منطقه توریستی است. سرچشمه رود کردان از کوهستان کهار بزرگ بوده و در نهایت نیز به رودخانه شور می ریزد. این رود خروشان و زیبا در مسیر خود از شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ می گذرد. البته شعبه هایی نیز از این رود جدا شده که آنها را به عنوان دروان و برغان می شناسند. این چند شاخه شدن رود کردان باعث شده که آب آن به همه زمین های منطقه رسیده و باعث سرسبزی و رشد گیاهان در همه این نواحی شود.

حاشیه این رودخانه برای کمپینگ و اتراق کردن شبانه بسیار مناسب است. با توجه به مسکونی بودن منطقه و در دسترس بودن همه اقلام، برای چادر زدن در آن فقط کافیست که چادر مسافرتی مناسب، کیسه خواب و دیگر وسایل پیک نیکی ضروری را به همراه داشته باشید. البته در این زمینه باید به پیش بینی های هواشناسی نیز دقت لازم را داشته باشید تا دچار بارندگی و هوای نامناسب نشوید. پاس داشتن و مراقبت از طبیعت نیز که بدون شک، یکی از اصول اولیه گردشگری و کمپینگ می باشد.

پل بانو صحرا

کردان افزون بر طبیعت فوق العاده اش، یک منطقه گردشگری تاریخی استان البرز نیز به حساب می آید. یکی از این جاذبه های گردشگری، پل بانو صحرا در دهستان چندار از توابع شهرستان ساوجبلاغ می باشد. این پل تاریخی که در حال حاضر از آن جز دو پایه آن چیز بیشتری باقی نمانده، به دوران صفویه باز می گردد. این پل تا دوره قاجاریه و حتی پهلوی نیز، مورد استفاده اهالی منطقه قرار می گرفته. این پل در دو کیلومتری کردان و بر روی رودخانه کردان واقع شده. مصالح به کار رفته در ساخت آن شامل آجر، سنگ، ملات، آهک با لایه رویی از آجر سرخ بوده.

پل بانو صحرا در طی سالیان بسیار در برابر سیلاب ها و جریان پرخروش رودخانه سرپا مانده و همین ایستادگی و پیشینه ارزشمند این پل باعث شده که در سال 1383 سازمان میراث فرهنگی کشور آن را به عنوان یک اثر ملی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت برساند. در حال حاضر کارایی این پل از دست رفته و تنها کاربرد آن به عنوان یک جاذبه تاریخی باقی مانده. اکنون پل دیگری در منطقه ایجاد شده که پاسخگوی نیاز اهالی در این زمینه گشته.

اجاره ویلا استخردار در کردان

حالا که اندکی با دیدنی های کردان بیشتر آشنا شدیم، بد نیست درباره امکانات و مزایای ویلاهای این منطقه نیز بیشتر بدانیم. ویلا استخردار کردان موردی است که می توانید به راحتی آن را از میان لیست بلند بالای ویلاهای کردان انتخاب و رزرو کنید. انواع و اقسام استخرها چه به صورت سرپوشیده، چه روباز و با امکاناتی همچون سونا و جکوزی در کردان به فراوانی یافت می شود. استخرهای چهار فصل و نیز سیستم صوتی در فضای استخر، از دیگر مزایای ویلاهای این منطقه می باشد.

لوکس ویلا

لوکس ویلا به عنوان یکی از بزرگ ترین مراجع تخصصی ارائه دهنده خدمات سفر، در تمام طول سال و همچنین شبانه روز در خدمت هم وطنان است تا بتوانند سرویس های مربوط به اجاره ویلا و سوئیت را به ساده ترین و به روز ترین شکل دریافت نمایند. افزون بر این، لوکس ویلا با ارئه متون کامل و جامع گردشگری، همراه مشتریانش می باشد تا بتوانند در طی سفر، بهترین و دیدنی ترین مناطق را مطابق سلیقه خود برای بازدید انتخاب کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها