رزرو هتل‌ های کیش با مقایسه هتل گامبرون و هتل هلیا کیش

کد خبر: 1079545

در کیش هتل‌های متنوع با درجه بندی‌های مختلفی وجود دارند. هتل هلیا کیش و هتل گامبرون دو مورد از هتل‌های سه ستاره با قیمت مناسب در جزیره کیش هستند. به طور کلی بعضی از هتل‌ها ویژگی‌ها و امکانات خاصی دارند که باعث می‌شود هزینه اقامت در آنها نسبت به سایر هتل‌ها متفاوت باشد. از سوی دیگر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با صرف هزینه‌ای معقول برای رزرو هتل ، بیشتر بودجه سفر را برای تفریحات کیش در نظر بگیرند. مقایسه هتل‌های هم رده به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید هتل مناسب خود را راحت‌تر و آگاهانه‌تر انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم به بررسی دو هتل سه ستاره و هم رده با نام‌های هتل هلیا کیش و هتل گامبرون کیش بپردازیم که هر دو این هتل‌ها در کیش قرار داشته و هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.

G0GVferFY5fu

مقایسه هتل هلیا کیش و هتل گامبرون کیش

در این شیوه مقایسه، این دو هتل را از نظر امکانات، اتاق‌ها، رنج قیمت و رضایت مسافران قبلی بررسی خواهیم کرد. در ابتدا به یک معرفی کلی از هتل خواهیم پرداخت و سپس فاکتورهای مقایسه‌ای را مطرح می‌کنیم.

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش هتلی سه ستاره می‌باشد که دارای 2 طبقه و تعداد 16 واحد اقامتی است. این هتل در سال 1385 افتتاح شد و در سال 1396 به منظور بهبود خدمات و امکانات مرمت و بازسازی شد. هتل هلیا در حد فاصل ساحل و میدان امیرکبیر قرار داشته و در حال حاضر یکی از بهترین هتل‌ های کیش محسوب می‌شود.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش نیز مانند هتل هلیا سه ستاره بوده و دارای 4 طبقه و تعداد 86 واحد اقامتی است. این هتل در اواخر سال 1395 افتتاح شد و تقریبا جزء هتل‌های نوساز محسوب می‌شود. هتل گامبرون در میدان ساحل قرار داشته و دکوراسیون شیک، ساده و مرتب آن توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است.

مقایسه انواع اتاق‌ها در هتل گامبرون و هلیا کیش

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در رزرو هتل اهمیت دارد، تنوع اتاق‌های آن است. دکوراسیون اتاق، نورگیر بودن آن ، چشم انداز و امکانات اتاق‌ها در ساختن یک تجربه عالی از سفر تاثیر زیادی دارد.

تنوع اتاق‌ها در هتل هلیا کیش

اکثر اتاق‌های هتل هلیا کیش با نور طلایی رنگ تزئین شده‌اند و دکوراسیونی آرامش بخش دارند. تمامی اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی مناسب بوده و از متراژ نسبتا خوبی برخوردار هستند. اتاق‌های این هتل در انواع دو تخته معمولی، دو تخته هافبرد، سه تخته هافبرد و اتاق چهار نفره ( دارای سه تخت و یک سرویس اضافی ) ارائه می شوند. اتاق‌های چهار نفره برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب می باشند و فضایی دلنشین را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کنند؛ اما اگر قصد دارید یک سفر دونفره را تجربه کنید، ما اتاق‌های دو تخته هافبرد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گفتنی است که چشم‌ انداز اتاق‌های هتل هلیا به سمت خیابان می‌باشد و این هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

XdjKQvmCvvS3

تنوع اتاق‌ها در هتل گامبرون کیش

اتاق‌های هتل گامبرون کیش بر خلاف هتل هلیا با نور سفید رنگ تزئین شده‌اند و فضایی پر از شور و نشاط را به شما هدیه می‌دهند. در رنگ بندی کلی این اتاق‌ها بیشتر از رنگ‌های روشن به خصوص رنگ سفید استفاده شده است. اتاق‌های هتل گامبرون از نظر نورگیر بودن بسیار فوق العاده می‌باشند و مانند اتاق‌های هتل هلیا از متراژ نسبتا خوبی برخوردار هستند. انواع اتاق‌های این هتل شامل اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت جونیور یک خوابه چهار نفره ( شامل یک تخت دبل و دو تخت سینگل ) و سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره ( شامل دو تخت سینگل و یک تخت دبل ) می‌باشد. در ضمن چشم‌انداز اتاق‌های هتل گامبرون کیش می‌تواند به سمت دریا، خیابان و یا محوطه هتل باشد و خوشبختانه این هتل خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

kAkq9Zx3rRSO

مقایسه امکانات در هتل گامبرون و هلیا کیش

بسیاری از مسافران برای رزرو هتل‌ های کیش، قبل از هر چیزی به امکانات آن توجه می‌کنند. به دلیل مهم بودن این فاکتور در رزرو هتل، بهتر است به بررسی جزئیات هتل هلیا و گامبرون از این جنبه بپردازیم.

امکانات هتل هلیا کیش 

هتل هلیا در بین هتل‌های سه ستاره کیش دارای امکانات مناسبی می‌باشد و امکاناتی همچون فضای سبز، فکس، سیستم اعلام حریق، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، لاندری، شبکه پخش فیلم در لابی، اینترنت در لابی، خدمات بیدار باش و… را ارائه می‌دهد. گفتنی است که این هتل خدمات ویژه معلولین را ارائه نمی‌دهد و در صورتی که با این موضوع مشکلی دارید بهتر است هتل هلیا را برای اقامت انتخاب نکنید.

 همان‌طور که گفتیم اتاق‌های این هتل از امکانات مناسبی برخوردار هستند و شامل امکاناتی همچون یخچال، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات در داخل اتاق، کمد لباس، روم سرویس، لوازم بهداشتی، رخت آویز، مینی بار با هزینه، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی فرنگی و… می‌باشند.

امکانات هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون نیز مانند هتل هلیا از نظر امکانات دارای سطح مناسبی می‌باشد. این هتل نیز امکاناتی نظیر خدمات باربری، خدمات خانه داری، کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع، فضای سبز، خدمات بیدار باش، سالن بیلیارد، پارک کودک، لاندری، آرایشگاه، ماساژ، کرایه اتومبیل، آتلیه، اتاق چمدان و… را ارائه می‌دهد. همچنین هتل گامبرون خدمات ویژه معلولین را نیز به لیست خدمات خود افزوده است تا این دسته از افراد در سفر دچار مشکل نشوند. در صورتی که خود یا همسفرتان معلولیت خاصی دارید بهتر است به جای هتل هلیا، هتل گامبرون را برای اقامت انتخاب کنید.

در مورد اتاق‌های هتل گامبرون نیز باید گفت که اتاق‌های این هتل نیز شامل امکاناتی نظیر مینی بار با هزینه، یخچال، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات داخل اتاق و... می‌باشند.

مقایسه موقعیت مکانی هتل گامبرون و هلیا کیش

چه به قصد خرید و چه به قصد تفریح به کیش آمده باشید، باید هتلی را انتخاب کنید که به مناطق مورد نیاز شما دسترسی آسانی داشته باشد تا هزینه‌های هنگفتی را صرف رفت و آمد و کرایه ماشین نکنید. در مورد لوکیشن هتل هلیا و هتل گامبرون باید گفت که این دو هتل فاصله نسبتا کمی تا یکدیگر دارند؛ اما برای تحلیل و نتیجه گیری بهتر لازم است فاصله هر کدام از این دو هتل را تا مراکز مهم جزیره به طور دقیق‌تری مورد بررسی قرار دهیم.

موقعیت مکانی هتل هلیا کیش

فاصله هتل هلیا تا برخی از مراکز مهم جزیره به شرح زیر می‌باشد:

  • فاصله تا کوه نور : 651 متر
  • فاصله تا کارتینگ : حدود 1200 متر
  • فاصله تا بازار زیتون : حدود 1200 متر
  • فاصله تا مرکز تجاری : حدود 1200 متر
  • فاصله تا بازار پانیذ : حدود 1500 متر
  • فاصله تا بولینگ مریم : حدود 1700 متر
  • فاصله تا رویال مال : حدود 1800 متر
  • فاصله تا توتی فروتی : حدود 2 کیلومتر
  • فاصله تا اسکله تفریحی : حدود 2 کیلومتر
  • فاصله تا پارک هنگام : حدود 2200 متر
  • فاصله تا کیبل اسکی : حدود ⅖ کیلومتر
  • فاصله تا سینما لبخند : حدود ⅖ کیلومتر
  • فاصله تا پلاژ آقایان : حدود 2700 متر
  • فاصله تا پلاژ بانوان : حدود 3800 متر

موقعیت مکانی هتل گامبرون کیش

فاصله هتل گامبرون از برخی مناطق مهم جزیره به شرح زیر می‌باشد:

  • فاصله تا بازار مروارید : حدود 1100 متر
  • فاصله تا کارتینگ : حدود 1100 متر
  • فاصله تا بازار زیتون : حدود 1100 متر
  • فاصله تا مرکز تجاری : حدود 1100 متر
  • فاصله تا بازار پانیذ : حدود 1500 متر
  • فاصله تا بولینگ مریم : حدود 1700 متر
  • فاصله تا توتی فروتی : حدود 2 کیلومتر
  • فاصله تا کیبل اسکی : حدود 2500 متر
  • فاصله تا پلاژ آقایان : حدود 2600 متر 
  • فاصله تا پلاژ بانوان : حدود 3800 متر
  • فاصله تا بیمارستان کیش : حدود 5100 متر
  • فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز : حدود 6700 متر
  • فاصله تا پدیده شاندیز : حدود 7 کیلومتر

همان‌طور که می‌بینید این دو هتل از نظر لوکیشن بسیار مشابه می‌باشند و در نتیجه فاصله آنها تا مراکز مهم جزیره نیز بسیار مشابه است.

Fc7Acw2uTwY5

مقایسه قیمت رزرو هتل گامبرون و هلیا کیش

وقتی نام سفر به میان می‌آید، بحث هزینه‌ها یکی از اولین موضوعاتی است که مطرح می‌شود. یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سفر، هزینه اقامت می‌باشد. هزینه اقامتگاه شاید حدود 30 درصد هزینه کل سفر را به خود اختصاص دهد؛ بنابراین در صورتی که اقامتگاهی با قیمت مناسب پیدا کنید، می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های سفر خود صرفه جویی کنید. هتل گامبرون و هتل هلیا کیش از جمله اقامتگاه‌هایی هستند که با وجود امکانات رفاهی مناسبی که دارند، قیمت بسیار مناسبی را به مسافران خود ارائه می‌دهند. این دو هتل از نظر قیمت اتاق‌ها کاملا مشابه یکدیگر هستند و شاید اختلافی چند درصدی بین بازه قیمتی آن‌ها وجود داشته باشد. 

مقایسه نظرات مسافران هتل هلیا و گامبرون کیش

برای رزرو هتل، رضایت مهمانان قبلی می‌تواند راهنمای بسیار مناسبی باشد. هر کدام از مسافرانی که در هتل هلیا و گامبرون اقامت داشته‌اند به نکات منفی و مثبت زیادی اشاره کرده‌اند که بهتر است این نکات را برای داشتن یک انتخاب هوشمندانه‌تر بررسی کنیم.

نظرات هتل هلیا کیش

بسیاری از مسافرانی که در هتل هلیا اقامت داشته‌اند، برخورد مناسب پرسنل، نظافت، دکوراسیون شیک اتاق‌ها، امکانات کافی، قیمت مناسب نسبت به امکانات و به خصوص لوکیشن مناسب را جزء امتیازات مثبت این هتل لحاظ کرده‌اند و از از جمله نکات منفی به باز نبودن رستوران هتل در ساعات پایانی شب، نبودن اینترنت در اتاق و نبود آسانسور اشاره شده است.

نظرات هتل گامبرون کیش

اگر بخواهیم یک میانگین از نظرات مسافران قبلی هتل گامبرون را لحاظ کنیم، بیشتر مسافران به موقعیت مکانی مناسب این هتل، قیمت مناسب به نسبت امکانات، برخورد عالی و مودبانه پرسنل و تمیزی محوطه هتل و اتاق‌ها به عنوان نکات مثبت آن اشاره کرده‌اند. در مقابل عده‌ای از مسافران از نبودن چای‌ساز در اتاق، عدم وجود سالن بیلیارد و نبود اینترنت در اتاق‌ها به عنوان نکاتی منفی یاد کرده‌اند. 

با توجه به مواردی که در مورد هتل هلیا و هتل گامبرون کیش ذکر شد، می‌توان برداشت کرد که این دو هتل از همه نظر شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و شما باید بسته به نیاز خود برای رزرو هتل مورد نظرتان اقدام کنید. در صورت تمایل می‌توانید در وب سایت اقامت 24 در مورد این دو هتل و سایر هتل‌ های کیش اطلاعات بیشتری کسب کنید و هتل مد نظر خود را با تخفیف ویژه‌ ای رزرو کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها