ماشین لباسشویی ارزان چی بخریم؟

کد خبر: 1079780

راهنمای خرید ماشین لباسشویی به شما کمک میکند تا در هنگام خرید لباسشویی انتخابی بهتر با صرف هزینه ی کمتر و کیفیت بالاتری داشته باشید.

ماشین لباسشویی ارزان چی بخریم؟

به گزارش سایت خبری رستانیوز: ماشین لباسشویی از آن وسایلی‌ست که سال‌ها در خانه جا خوش می‌کند و قرار نیست سالانه آن را عوض کنید. به همین دلیل قبل از خرید و با در نظر گرفتن رنج قیمت ماشین لباسشویی ایرانی، باید حسابی مدل‌ها را بالا و پایین کنید تا بعدا از انتخاب‌تان راضی باشید. بازخورد خریداران قبلی کمک بزرگی در این زمینه به‌حساب می‌آید. قبل از خرید لباسشویی باید جیب و کیف‌مان را روی میز خالی کنیم و ببینیم چقدر پول داریم. بعد از تعیین بودجه می‌رسیم به انتخاب برند و مدل ماشین لباسشویی.

تا پیش از این برندهایی مثل بوش، ال جی و سامسونگ اولین گزینه‌های خرید به‌حساب می‌آمدند. اما با نگاهی به قیمت‌ها و تفاوتی که با برندهای ایرانی دارند می‌بینید که احتمالا خارجی‌ها از سبد خرید بعضی‌ها خارج شده‌اند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب از برندهای مختلف ایرانی برای شما بگوییم. انتخاب این برندها براساس چند عامل مختلف بوده:

  • موجود بودن کالا در بازار

کالای بعضی از شرکت‌ها در حال حاضر در بازار موجود نیست، یا تنها چند مدل محدود آن را پیدا می‌کنید. درحالی‌که هنگام خرید نیاز دارید مدل‌های مختلف با کارایی و ویژگی‌های متنوع را ببینید و بهترینش را به‌ خانه ببرید.

  • رضایت کاربران

شرکت‌ها در تبلیغات‌شان ادعاهای زیادی دارند. یکی از راه‌های اطمینان از کیفیت محصول، بررسی نظر کاربرانی‌ است که آن محصول خاص را خریده‌اند. چه کسی بهتر از مصرف‌کننده می‌تواند به شما بگوید چقدر از خریدش راضی بوده و آیا محصول نسبت به قیمتش ارزش دارد یا نه؟

  • قیمت رقابتی

بودجه‌ای که برای خرید تعیین می‌کنید، نقش  پررنگی در انتخاب شما دارد. ضمن این‌که نگاه‌تان به کیفیت برند و محصول است، مراقب هستید که قیمت آن با اختلاف بالاتر از رقبا نباشد. ارزان‌ترین ماشین‌لباسشویی در بازار ایران (۲۱ تیر ۱۴۰۰)

  • خدمات پس از فروش

هیچ کس دوست ندارد بعد از مدت‌ها بررسی محصولی را به آشپزخانه‌اش ببرد که مدتی بعد خراب شود. اما گاهی پیش می‌آید که به‌هر دلیلی کالای خانگی شما نیاز به تعمیر، تعویض قطعه یا سرویس داشته باشد. این‌جاست که پای کارکنان خدمات پس از فروش شرکت به‌میان می‌آید. قبل از خرید دقت کنید راه‌های تماس با شرکت مشخص شده باشد و کارکنان آن پاسخگوی مصرف‌کنندگان باشند. در این مورد هم می‌شود به نظر و تجربه‌ی خریداران قبلی نگاهی انداخت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها