چه خبر از بازار طلا /فعلا طلا نخرید

کد خبر: 1081205

همزمان با کاهش قیمت ارز، قیمت طلا و سکه نیز در بازار نزولی شده و در ۱۰ روز گذشته، قیمت سکه ۲۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

چه خبر از بازار طلا /فعلا طلا نخرید
محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای اخیر، گفت:‌ درحالی که قیمت اونس جهانی ۵ دلار افزایش داشته ولی روند کاهشی قیمت ارز در بازار داخلی موجب کاهش قیمت طلا و سکه شده است.

وی تأکید کرد که هم اکنون بازار با رکود شدیدی مواجه شده و داد و ستدها متوقف است؛ علت این امر هم تصوری است که در بین مردم و بازاری‌ها برای کاهش بیشتر قیمت ارز در روزهای آتی وجود دارد.

نائب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن اشاره به اینکه تقاضا برای خرید طلا و سکه به شدت کاهش یافته است، تصریح کرد:‌ حباب سکه به زیر ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته و به ۱۹۰ هزار تومان رسیده است درحالی که در هفته قبل حباب سکه بالای ۳۰۰ هزار تومان بود.

کشتی‌آرای تأکید کرد: قیمت ارز تحت تاثیر مذاکرات و آزادسازی منابع مالی، شیب ملایم نزولی پیدا کرده و چون انتظار بر کاهش قیمت ارز است، خرید و سرمایه‌گذاری روی ارز و سکه کاهشی بوده است.

وی با بیان اینکه قیمت‌ها در ۱۰ روز اخیر نزولی بوده و سکه ۲۵۰ هزار تومان کم شده است، افزود: هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۵۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها