بررسی بازی FIFA 2022؛ راهنمای بازی و جزئیات خرید گیفت کارت بازی

کد خبر: 1082535

بررسی بازی FIFA 2022؛ راهنمای بازی و جزئیات خرید گیفت کارت بازی

فیفا یکی از محبوب ترین بازی های ویدئویی طرفداران فوتبال است، که بتازگی خبر انتشار جدیدترین نسخه آن، یعنی فیفا 2022 از وبسایت خبری گوگل استادیا منتشر شده است. نسخه FIFA 2021 علاوه بر کنسول های نسل هشتمی، برای کنسول های نسل نهمی همراه با آپدیت رایگان و دولوپر گرافیک و جزئیات روانه بازار شد، و عملکرد فوق العاده بهتری نسبت به سایر بازی های کنسول های نسل هشتم داشت. اکنون همه طرفداران سری بازی های فیفا منتظر هستند تا ببینند FIFA 2022 در نخستین سال نسل نهم بازی های PS4 و PS5، چه عملکردی خواهد داشت! در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا درباره فیفا 2022، جزئیات این بازی، راهنمای نحوه خرید گیفت کارت این بازی و... اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

 

1

معرفی بازی FIFA 2022

همان طور که در سال 2021 وعده داده شده بود، شرکت EA به صورت رسمی از بازی FIFA 22 برای پلتفرم های مختلف رونمایی کرد، و درباره‌ی ویژگی های جدید آن توضیحاتی را ارائه کرد. این شرکت هر ساله نسخه جدید این بازی را به همراه بهبود در بخش گرافیک و گیم پلی، و نیز اعمال آخرین تغییرات بازیکنان در لیگ های مختلف دنیا روانه بازار می کند. به طور کلی اگر بخواهیم درباره بازی FIFA 2022 توضیح دهیم، تفاوت چندانی با نسخه قبلی خود ندارد و از همان قابلیت های نسخه قبلی خود بهره می برد. گفتنی است طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتز این نسخه از FIFA قویترین و برترین نسخه از این مجموعه خواهد بود، که تاکنون هیچ کدام از گیمرها آن را تجربه نکرده اند. در  واقع استفاده از تاکتیک های جدید در حین اجرای بازی، لذت بسیار بالایی را به گیمر القا خواهد کرد و گیمر پس از گذشت چند ساعت از بازی خسته نخواهد شد. برای استفاده از نسخه دیجیتال این بازی نیز، همانند سایر سری های قبلی به خرید گیفت کارت پلی استیشن نیاز دارد.

 

2

 

تاریخ انتشار بازی FIFA 2022

به نقل از افراگیفت و رسانه های مختلف، بازی FIFA 2022 در تاریخ 8 اکتبر 2021 مصادف با 16 مهر 1400 برای کنسول های نسل نهمی پلی استیشن 5 (PS5)، ایکس باکس سری  ایکس / اس (XBOX Series X / S)، کنسول های نسل هشتمی پلی استیشن 4 (PS4)، ایکس باکس وان (XBOX ONE)، گوگل استادیا (Google Stadia) و پی سی (PC) منتشر می شود. گفته می شود کسانی که اشتراک ای اِی پِلی (EA PLAY) دارند، زودتر از سایر کاربران یعنی تقریبا یک ماه زودتر و اواخر شهریور ماه می توانند، به نسخه بتا بازی دسترسی پیدا کنند.

نسخه موبایل این بازی نیز طبق روال هر ساله کمپانی EA چند ماه بعد از رونمایی بازی اصلی، وارد استور گوگل می شود، و کاربران می توانند با خرید گیفت کارت گوگل پلی از آن استفاده کنند. به هر حال در پاییز امسال باید منتظر شروع انقلابی فیفای جدید باشیم.

گیم پلی بازی FIFA 2022

در بخش گیم پلی باید گفت که تاکتیک‌ و حرکات نمایشی بازیکنان نسبت به نسخه های قبلی، به شدت بهبود یافته و گیمرها می توانند حرکات دریبل Agrib Dribbling که شخصیت های بزرگ فوتبال جهان، توانایی اجرای آن را دارند، استفاده کنند. این دریبل با سرعت و دقت بسیار بالایی همراه است، و به این ترتیب گیمر در مسابقات چند نفره آنلاین یا زمان روبرو شدن با یک بازیکن بسیار ماهر، می تواند با استفاده از این نوع دریبل به راحتی از رقیب عبور کند و به مسابقه ادامه دهد. طبق توضیحات شرکت تولید کننده بازی، این نوع دریبل از حرکات مسی و برناردو سیلوا کپی برداری شده است. این بازیکنان ها بالاترین مهارت در اجرای این نوع دریبل را دارند.

یکی از ویژگی هایی که EA برای گیم پلی بازی معرفی کرده، تاثیر سبک بازی بازیکنان مختلف فوتبال، در بازی آنهاست. این موضوع پس از یک تجربه کوتاه در بازی، به راحتی قابل تشخیص است. وقتی همه این موارد را در رابطه با گیم پلی بازی کنار هم قرار دهیم، می توان تجربه کلی فیفا 22 را مهارت محور و متعادل ارزیابی کرد. با روندی که فیفا 22 در پیش گرفته، خیلی دوست داریم سازنده ها به مسیر فعلی دست نزنند، و فقط با رفع مواردی جزئی مثل مشکلات داوری، بتوانند همین شرایط متعادل و هیجان انگیز را در ادامه هم حفظ کنند.

3

 

تغییرات نسخه جدید بازی فیفا 22

از تغییرات اعمال شده روی گیم پلی بازی می توان به شیوه حمله بازیکنان اشاره کرد. در نسخه های قبلی گیمرها انتخاب می کردند کدام بازیکن پاس ارسالی از سوی او در حملات را دریافت کند، در حالی که در نسخه جدید انتخاب جهت مناسب نیز به بازی اضافه شده و گیمر می‌تواند جهت حمله تیم خود را نیز انتخاب کنند. یکی دیگر از امکانات اضافه شده به گیم پلی بازی، امکان ثابت کردن بازیکنان است. به این شکل که گیمر می تواند هر کدام از بازیکنانی را که دوست دارد، در نقطه ای از زمین ثابت کند تا در صورت حمله یا دفاع بتواند تیم خود را پشتیبانی کند.

علاوه بر این قابلیت ثابت کردن بازیکن به گیمرها امکان تغییر در شیوه دریافت توپ از سوی هوش مصنوعی بازی را نیز خواهد داد. بهبود هوش مصنوعی بازی از دیگر تغییرات این نسخه فیفاست، که به واسطه آن ضریب نفوذ بازیکنان افزایش یافته است. هوش مصنوعی می تواند بهترین راه را برای نفوذ به خط دفاعی تیم حریف پیدا کند. در بازی FIFA 2022 هنگامی که کوچکترین حمله ای از سوی بازیکنان حریف صورت گیرد، هوش مصنوعی بازی متوجه می شود و به سرعت تیم را به عقب هدایت می کند. در بخش تَکل نیز باید گفت بازی به میزان چشمگیری بهبود پیدا کرده و تا حد امکان تَکل ها دقیق و با کمترین خطا زده می شوند، تا از این طریق داور مسابقات از بازیکن کمترین خطا را بگیرد.

 

خرید گیفت کارت پلی استیشن بازی فیفا

با توجه به مشکلات ناشی از تحریم ایران، و عدم امکان خرید مستقیم نسخه دیجیتال بازی، شما می توانید با خرید گیفت کارت یا گیفت کارت پلی استیشن از وبسایت های معتبر ارائه کننده خدمات بازی های آنلاین، همچون افراگیفت از نسخه دیجیتال بازی فیفا 22 استفاده کنید. تمامی گیفت کارت های افراگیفت از استورها و نمایندگی های طرف قرارداد امریکا خریداری شده و کد ها کاملا قانونی و معتبر می باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها