زمان واریز اولین یارانه دولت رئیسی +جزئیات

کد خبر: 1085387

دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرده و قرار است در هفته آینده اولین یارانه دولت رئیسی واریز شود. او همچنین از پرداخت یارانه جدیدی در دولتش خبر داده است.

زمان واریز اولین یارانه دولت رئیسی +جزئیات

روز گذشته مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی روز گذشته برگزار شد و دولت سیزدهم در حال حاضر کار خود را آغاز کرده است.

از این پس یارانه‌ها را باید دولت رئیسی واریز کند، اولین یارانه واریزی دولت جدید یارانه نقدی مرداد است که باید در روز چهارشنبه هفته آینده یعنی ۲۰ مرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

مبلغ این یارانه همانند ماه‌های گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر است. ۷۸ میلیون نفر نیز در لیست یارانه‌بگیران هستند.

بهار پارسال بیش از ۲۱ میلیون سرپرست خانوار مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کنند. اقساط این وام هر ماه از یارانه خانوار کسر می‌شود. در واقع پس از برداشت هر قسط وام که ۳۵ هزار تومان است مابقی یارانه واریز می‌شود.

واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیز همزمان با یارانه نقدی در روز بیستم مرداد آغاز می‌شود. و براساس حروف الفبا تا پایان ماه ادامه دارد.

در این ماه چهاردهمین قسط وام کرونا از یارانه خانوار برداشت می‌شود. رئیسی همچنین وعده پرداخت یارانه جدیدی در آذر داده است.

قرار است برای خانوارهای پنج دهک اول کارت اعتباری معیشت صادر شود. بر این اساس به ازای هر یک از اعضای خانوار در سه دهک اول ۲۰۰ هزار تومان و دو دهک بعدی ۱۵۰ هزار تومان اعتبار ماهانه قرض‌الحسنه با کارمزد دو درصد تخصیص یابد.

در این وعده آمده که طرح اعطای کارت اعتباری معیشت خانوار از آذر امسال یعنی از شش ماه دیگر اجرایی می‌شود.

رئیسی گفنه که به خانوارهایی که توانایی بازپرداخت اقساط را نداشته باشند یارانه بازپرداخت اقساط تعلق می‌گیرد./تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها