روشویی فول ست چوبی و مسی زد دیزاین

کد خبر: 1086518

گروه زد دیزاین در خرداد ماه سال 1397 در زمینه تولید لوازم خانگی با محصول روشویی شروع به کار کرده است. روشویی های شرکت زد دیزاین دست ساز هستند و با سنگ رودخانه ای درست شده اند. انواع روشویی های شامل روشویی مسی، روشویی بتنی، سنگی ، روشویی رزینی ، روشویی بشکه ای و فول ست چوبی می باشد. زد دیزاین هر روز ایده نو و طرحی جدید را مورد بررسی قرار می دهد تا در صورت توان تولید و عرضه بازار آن ایده را به مرحله انجام  برساند.

تمامی محصولات زد دیزاین از طبیعت الهام گرفته است و تمام تلاش خود را کرده تا با مواد اولیه جدید، خاص و دوستار محیط زیست به همراه خلاقیت و هنر دست کارکنان محصولات با کیفیت را در اختیار شما قرار بدهد.

کیفیت، خلاقیت در طراحی، تنوع و خاص بودن محصولات مخصوصا در روشویی ها و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی تعویض کالا، زد دیزاین را از بقیه رقبا متمایز کرده است.

روشویی مسی

مس از جمله فلزاتی است که پر کاربردترین و زیباترین و با خاصیت ترین عناصر طبیعت محسوب می شود و از قدیم تا به حال در بسیاری از ملزومات سلامت و حیطه های  زیبایی از آن استفاده می شود. امروزه توجه و استقبال مردم از این عنصر منحصر به فرد ارزش آن را دوچندان کرده چرا که طبق ارزشیابی از خواص عناصر مس توانسته جایگاه بخصوصی در بخش سلامت و درمان جوامع به خود اختصاص دهد.

اشاره به برخی از خواص درمانی متریال مس :

•    کاهش مشکلات قلبی             

•    رفع آکنه و جوش های پوستی

•    کاهش کلسترول خون

•    انرژی بخش

•    محرک مغز

•    کاهش علایم آرتروز

•    جرم زدایی دندان

•    تنظیم ترشح ملانین

•    افزایش جذب آهن و ....        

مجموعه زد دیزاین همواره با بهره گیری از مهارت های متخصصین چه در مبحث طراحی و چه در بحث پیاده سازی به دنبال ساخت وسایل روستیک و منحصر به فرد از عناصر طبیعی جهان بوده و خلاقیت های فراوانی در زمینه های چوب، سنگ و فلزات را داشته باشد.  

گروه زد دیزاین توانسته با ساخت روشویی مسی و وان مسی خدمتی نو را برای شما دوستداران وسایل روستیک و خاص ارایه دهد.

استفاده ازمس از دیر باز در بین همه جوامع کشورمان رواج داشته و افراد زیادی همواره از مشتقات مختلف مسی نظیر کاسه های مسی، بشقاب، تشت و لگن، انواع سماور و کتری و غیره استفاده می کرده اند.

 

 

افرادی با سلایق خاص می توانند برای داشتن دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد در رسته ی روشویی ها از روشویی مسی انتخابی درخور و شایسته داشته باشند. گروه حرفه ایی زد دیزاین میتواند انواع روشویی مسی با طراحی بخصوص و ابعاد مختلف و همچنین با کیفیت ترین نوع عنصر مس را ساخته و عرضه نماید.

انتخاب انواع روشویی مسی به جهت شستشو و نظافت آسان نیز کاربرد خوبی دارد چرا که زنگ نمی زند و جلای خود را از دست نمی دهد.

خاص پسندان و علاقه مندان به خرید انواع روشویی و وان مسی میتوانند روی محصول مورد نظر خود کلیک کرده و علاوه بر مشاهده ی مدلهای مختلف، جزییات بیشتر را نیز ببیند و کالای خود را انتخاب کنند.

برای سهولت در خرید روشویی مسی گروه زد دیزاین هم به صورت حضوری و تلفنی و هم آنلاین و اینترنتی به مشتریان ارایه خدمت می نماید

 

فول ست روشویی چوبی

همان طور که می دانید روشویی یکی از وسایل و تجهیزات مهم در سرویس بهداشتی می باشد. با رشد شهرنشینی و آپارتمان نشینی استفاده از روشویی با تجهیزات بیشتر مثل کابینت،  کمد ، آینه و غیره  بیشتر احساس شد. در همین راستا انواع روشویی ها با تجهیزات و متریال مختلف در تنوع زیاد وارد بازار شد. یکی از این متریال ها چوب می باشد که عموما به عنوان یک متریال گرم شناخته شده است. چوب امروزه ارتباط نزدیکی بین فضاهای منزل و طبیعت ایجاد کرده و تلفیقی زیبا با سنت و معماری مدرن به وجود آورده است.

گروه تولیدی زد دیزاین با توجه به نیاز جامعه و راحتی حال مشتریان به تولید فول ست روشویی چوبی پرداخته است، که تشکیل شده از آینه در انواع و طرح های مختلف، روشویی سنگی که از سنگ رودخانه ها ساخته شده است  و همچنین از تخته چوبی روشویی که توانسته یک ست کامل با طرح های مدن و بسیار زیبا و شیک مطابق با انواع سلیقه ها تولید کند.

 فول ست چوبی روشویی در انواع مختلف در مدل های زنجیر و بدون زنجیر، کمددار یا بدون کمد ، دارای طرح های متفاوت آینه و روشویی ارائه می شود.

 

چوبی که در ساخت فول ست روشویی استفاده می شود، کاملا ضد آب و ضد جذب رطوبت است طوری که با گذشت زمان به هیچ عنوان نه پوسیده می شود و نه بادی در آن ایجاد می شود. همچنین آینه و تخته روشویی این ست از باکیفیت ترین انواع چوب گردو ساخته شده است. فول ست های روشویی زد دیزاین با سبک روستیک و بسیار خاص مطابق با انواع دکوراسیون کلاسیک و مدن می باشد و همچنین برای افرادی که به دنبال طرح های خاصی و زیبا هستند مناسب می باشد.

 

این نکته را در نظر داشته باشید که مجموعه زد دیزاین علاوه بر اینکه خود طراح و تولید کننده است، علاوه بر تولید فول ست های چوبی روشویی که می توانید مدل های مختلف آن را در سایت مشاهده کنید، این امکان را به مشتری می دهد که طرح و ابعاد دلخواه خود را سفارش بدهند.

تمام محصولات زد دیزاین دارای گارانتی می باشد برای خرید فول ست روشویی زد دیزاین و یا سفارش طرح مورد نظر خود، می توانید هم به صورت آنلاین و هم با هماهنگی با پشتیبانی و همچنین به صورت حضوری به همراه مشاوره درست،  اقدام نمائید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها