یارانه معیشتی | یارانه شهریور ماه | زمان واریز یارانه | یارانه نقدی

4 یارانه جدید رئیسی در شهریورماه / یارانه جدید کی واریز می شود؟ +جزئیات

کد خبر: 1089511

سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها، بامداد اولین روز شهریور ۱۴۰۰، در کارت‌های سوخت شارژ شد. اما دولت در این ماه، پرداختی‌های دیگری را نیز باید به حساب مشمولان واریز کند.

4 یارانه جدید رئیسی در شهریورماه / یارانه جدید کی واریز می شود؟ +جزئیات

در ششمین ماه سال ۱۴۰۰ مطابق ماه‌های گذشته، ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودرو‌های شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با نرخ ۱۵۰۰ تومان واریز شد.


کلیک کنید : خبر خوش برای بازنشستگان


همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

بر این اساس، سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتور سیکلت‌ها در ساعت صفر بامداد امروز (اول شهریور ماه) در کارت‌های سوخت شخصی شارژ شد.

سهمیه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها طبق جدول زیر به کارت‌های شخصی واریز شده است 

یارانه‌های واریزی شهریور کدام‌ هستند؟

در این میان، دولت جدید باید روند واریز یارانه‌های ماه‌های گذشته را در ماه پیش‌رو ادامه دهد و در شهریور دو یارانه ثابت نقدی و معیشتی بنزین را واریز کند.


کلیک کنید: تغییر چهره 360 درجه ای نیوشا ضیغمی بعد از عمل+ عکس


 

یارانه معیشتی بنزین

براساس اطلاعیه‌هایی که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها هر ماه منتشر می‌کند، باید بیست و دومین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۱۰ شهریور) به حساب سرپرستان خانواده‌های واجد شرایط واریز شود.

مبلغ این یارانه همانند دوره‌های قبل برای خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان، خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

یارانه نقدی

صد و بیست و هفتمین مرحله یارانه نقدی نیز در شهریور پرداخت می‌شود.

واریز یارانه نقدی نیز زمان‌بندی مشخصی دارد، این یارانه باید در ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ شهریور واریز شود.

طی سال‌های گذشته مبلغ یارانه نقدی به طور ثابت ۴۵ هزار و ۵۰۰ هزار بوده، اما خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کل کشور مبلغی بیش از این مقدار را می‌گیرند.

حقوق و وام بازنشستگان

در خصوص حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی باید واریز حقوق‌ها را از ۲۰ شهریور آغاز کند. همچنین براساس گفتگو رئیس کانون بازنشستگان استان تهران دومین نوبت وام هفت میلیون تومانی نیز در شهریور به حساب متقاضیان دریافت این وام واریز می‌شود.

در خصوص بازنشستگان لشگری و کشوری نیز باید در پایان شهریور، چهارمین نوبت وام ۱۰ میلیون تومانی به حساب بیش از ۲۰ هزار نفر واریز شود.

یارانه جدید

ابراهیم رئیسی وعده داده که یارانه جدید در قالب «کارت رفاهی معیشتی» به پنج دهک اول پرداخت شود. مبلغ این یارانه برای خانوارهای سه دهک اول ۲۰۰ هزار توامان و برای خانوارهای دهک چهارم و پنجم ۱۵۰ هزار تومان است.

 

۶

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها