قیمت طلا، سکه و دلار دربازار امروز 2 شهریور/قیمت ها افزایشی شد

کد خبر: 1089796

اونس جهانی طلا در بازار امروز مرز ۱۸۰۰ دلار را رد کرد و به ۱۸۰۳ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار با کمی افزایش به یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان رسید.

قیمت طلا، سکه و دلار دربازار امروز 2 شهریور/قیمت ها افزایشی شد

صبح روز سه‌شنبه اولین قیمت‌های اعلام شده برای دلار در بازار آزاد، سامانه سنا و بازار متشکل ارزی افزایشی شد. با این حال نرخ این ارزدر صرافی‌ملی همچنان ثابت است.

به گزارش تجارت‌نیوز، صبح روز سه‌شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۷هزار و ۸۱۰ تومان معامله شد. در ساعات پایانی معاملات روز گذشته نیز نرخ این ارز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

صرافی ملی هم قیمت دلار را با بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲۶ هزار و ۳۳۰ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۸۶۲ تومان برای خرید اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی با حدود ۱۶۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، به ۲۶ هزار و ۵۶۹تومان رسید.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان معاملات آخرین روز پیش از تعطیلات ۲۶ هزار و ۶۹۶ تومان بود، صبح امروز نیز ۲۶ هزار و ۸۳۵ تومان اعلام شد.

همچنین آخرین نرخ برای معاملات در سامانه نیما بر اساس آخرین معاملات ۲۳ هزار و ۷۱ تومان اعلام شده است.

 در بازار امروز اونس جهانی طلا با افزایش همراه بود و از مرز ۱۸۰۰ دلار عبور کرد و بخ ۱۸۰۳ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار با کمی افزایش به یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح قدیم به ۱۱ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت نیم سکه شش میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ثبت شد./ تجارت نیوز

قیمت طلا و سکه

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها