اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره ابهامات فرود هواپیماهای «کام ایر»

کد خبر: 1089854

محمدحسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادعای مربوط به هواپیمای ربوده شده اوکراینی را تکذیب و جزییاتی از ۲ پرواز شرکت هواپیمایی «کام ایر» (متعلق به افغانستان) را منتشر کرد.

اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره ابهامات فرود هواپیماهای «کام ایر»

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری: یک فروند هواپیمای بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی مذکور در ۲۷ مرداد به رجیستر YAKMJ در ساعت ۲۱ از مشهد به مقصد کی یف پرواز کرده اما به علت عدم مجوز پرواز و عبور از فضای ترکیه مجبور شد در ساعت ۲۳ به منظور سوخت گیری در فرودگاه ارومیه فرود آید.

هواپیمای مذکور چهار ساعت بعد در ساعت سه و ۳۰ دقیقه در ۲۸ مرداد به سمت فرودگاه تاشکند (ازبکستان) پرواز و در ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه فرود می‌آید.

همچنین هواپیمای دوم شرکت هواپیمای کام ایر با رجیستر  YAKML به شماره RQ۵۰۱ روز گذشته (تاریخ یکم شهریور) در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح  از فرودگاه کابل پرواز و به منظور سوخت‌گیری در ساعت ۱۳ و هفت دقیقه در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از آن در ساعت ۱۷ و ۵۶ دقیقه به سمت فرودگاه کی‌یف پرواز و در ساعت ۲۱ و ۹ دقیقه در فرودگاه کی‌یف به زمین می‌نشیند.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه‌های خارجی به نقل از معاون وزیر امورخارجه اوکراین مدعی شده بودند که یک هواپیمای اوکراینی ربوده شده و به ایران منتقل شده است اما اولگ نیکولنکو سخنگوی وزارت امورخارجه اوکراین امروز خبر ربوده شدن هواپیمای این کشور در افغانستان را تکذیب کرد./ ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها