پورمحمدی: کامیون‎ها به مقصد نوردوز بارگیری نکنند!

کد خبر: 1090669

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مسدود بودن بخشی از مسیر تردد زمینی ایران به ارمنستان توسط نیروهای کشور آذربایجان، گفت: کامیون‎ها تا اطلاع ثانوی به مقصد نوردوز بارگیری نکنند!

پورمحمدی: کامیون‎ها به مقصد نوردوز بارگیری نکنند!

محمدرضا پورمحمدی لحظاتی پیش اظهار کرد: طبق اعلام سفیر ایران در باکو بخاطر اختلاف ارضی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان بخشی از  مسیر تردد زمینی ایران به  ارمنستان توسط نیروهای کشور آذربایجان مسدود شده است.

وی افزود: برای چندمین بار است که نیروهای آذربایجان این مسیر را مسدود می‌سازند و در حال حاضر مرزبانی روسیه هم در منطقه مستقر شده تا بین دو طرف آشتی برقرار کند.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: طرف ارمنی یک مسیر انحرافی احداث کرده که قرار بود در عرض 6 ماه به اصلاح آن بپردازند که هنوز این کار را انجام نداده اند و در حاضر حاضر خودروهای سبک می‌توانند از طریق همین جاده انحرافی تردد کنند اما خودروهای سنگین و کامیون‌های حمل کالا نمی‌توانند از این جاده خاکی به راحتی عبور کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه به نظر می‌رسد این وضعیت چند روزی ادامه خواهد داشت، افزود: هم از طریق گمرکات و هم وزارت کشور پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد که کامیون‌ها فعلا به مقصد نوردوز بارگیری نکنند تا اختلاف بین دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان حل شود.

لازم به ذکر است بر اساس اخبار واصله از برخی رانندگان سواری ورودی از سمت ارمنستان، جاده گوریس _ قاپان به سمت ارمنستان توسط نیروهای کشور آذربایجان مسدود شده است./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها