حذف یارانه ۴۵ هزار تومانی این افراد ! | سرپرست خانوارها بخوانند

کد خبر: 1091013

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یارانه ۴۵ هزار تومانی اثر رفاهی خاصی ندارد، گفت: می‌توانیم در صورت شناسایی، یارانه افراد متمول را قطع و به مبلغ یارانه خانواده‌های کم درآمد اضافه کنیم.

حذف یارانه ۴۵ هزار تومانی این افراد ! | سرپرست خانوارها بخوانند

 حجت الله عبدالملکی درباره اینکه آیا با افزایش یارانه‌ها موافق هستید؟ گفت: قطعا این یارانه‌ها که الان پرداخت می‌شود خیلی اثر رفاهی ویژه‌ای ندارد و پارسال هم مصوب شد یارانه‌های معیشتی و یارانه‌های دیگری پرداخت شود، اما تبعیض در پرداخت یارانه‌ها دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: می‌توانیم در صورت شناسایی، یارانه افراد متمول را قطع و به مبلغ یارانه خانواده‌های کم درآمد اضافه کنیم.

وزیر تعاون افزود: یارانه آن‌هایی که متمول‌تر هستند باز تاکید می‌کنم به شرطی که بتوانیم شناسایی کنیم، کاهش پیدا می‌کند یا قطع می‌شود و آن‌هایی که متوسط هستند یارانه‌های بیشتری می‌گیرند.


کلیک کنید: خبر وحشتناک درباره واکسن کرونایی که وارد ایران شده است 


عبدالملکی گفت: ساماندهی پرداخت یارانه‌ها یک مسئله در سطح ملی و در سطح حاکمیت است، بنده در وزارت رفاه قطعا نمی‌توانم تصمیم جدید منهای دولت و کلیات دولت بگیرم، اما در دولت برای اینکه بتوانیم به اقشار متوسط و کم درآمد کمک بیشتری بکنیم، اتفاق نظر وجود دارد.


کلیک کنید: سرنوشت قیمت برنج چه شد؟


تقویت رفاه مردم با کنترل نرخ تورم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از میزان دستمزد کارگران و بازنشسته‌ها با خبر است، تاکید کرد: با کنترل نرخ تورم، سفره‌های آن‌ها رنگین‌تر می‌شود.

حجت الله عبدالملکی گفت: از میزان دستمزد کارگران با خبرم، درآمد کمی دارند و البته از میران حقوق بازنشستگان هم اطلاع دارم که نسبت به قبل افزایش داشته است و ما به عنوان وزارت مردمی درخواست کاهش و کنترل تورم را داریم تا دخل و خرج این اقشار با هم بخواند.

وزیر رفاه گفت: به عنوان وزارت مردم درخواست داریم سیاست‌های کلان کشور طوری اصلاح شود که ما تورم نداشته باشیم و تا زمانی که این چرخه معیوب اصلاح نشود، نرخ تورم بالا می‌رود و اقشار مختلف تقاضای افزایش درآمد و حقوق دارند.

وی در ادامه گفت: این چرخه معیوب باعث می‌شود مدام شاهد کسری بودجه در دولت و صندوق‌ها و دنبال خلق پول باید باشیم و با این چرخه ما باید به دنبال تورم بدویم؛ در دولت هم اتفاق نظر داشتیم که این چرخه معیوب باید اصلاح شود تا اوضاع رفاهی مردم بهتر شود. /تسنیم

 

۱۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها