امروز ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر؟

کد خبر: 1091120

در این گزارش به ارزش روز سهام عدالت در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

امروز ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر؟

شاخص بورس امروز با افت بیش از ۲ هزار واحدی روبه‌رو شد و ارزش سهام عدالت کاهش یافت. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با افت ۰.۲ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۷۸۹ تومان رسید.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان رسید.

​شاخص کل بورس در روز یکشنبه ۷ شهریور و در پایان معاملات روز با افت ۲ هزار و ۳۵۵ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۵۷۳ و ۴۰۶ هزار واحد رسید این در حالی است که تا ساعت ۱۱ صبح امروز بیش از ۹ هزار واحد رشد کرده بود و به یکباره بر مدار ریزش قرار گرفت.

شاخص هم وزن امروز نیز برخلاف شاخص کل رشد اندکی داشت و با تنها ۹ واحد رشد عدد ۴۶۷ هزار و ۵۱۵ را نشان داد.

به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۱۴۲ هزار و ۱۳۲ میلیارد شد.

در معاملات امروز نمادهای " میدکو "، " فولاد " و " فخوز " به ترتیب با ۲۰۹۶، ۸۷۷ و ۸۶۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند و نمادهای " کگل " و " فارس " به ترتیب با ۲۰۹۶ و ۸۵۹ واحد از نمادهای تاثیر گذار در روند منفی امروز بازار سهام بودند.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " سپید "، " شستا " و " خودرو " بودند.

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند شسپا، کرازی، پارند، کمند، چکارن، رانفور و برکت نمادهای پرتضا در بازار بودند و نماد های ددامح، صنفت ۳۱۲، قثابت، وسخراج، کارین و صنفت ۳۱۲ پرعرضه ترین نمادهای امروز بودند.

همچنین نمادهای ثابت، حفارس، ولصنم، ملت، خرینگ، شسینا و غبهنوش.۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و قشهد، ثبهساز، ثشرق، سخزر، وپست، ثشاهد و شدوص ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند./ گسترش نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها