آراد آهن تامین کننده کلیه آهن آلات ساختمانی و صنعتی پروژه های بزرگ

کد خبر: 1093603

1

 

شرکت بازرگانی آرادآهن اسپادانا فعالیت خود را در زمینه عرضه و فروش انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی در سایزها و ابعاد گوناگون،  از سال 1377 در بازار آهن آلات ایران آغاز نمود. این شرکت یکی از شرکت‌های برتر در زمینه فروش انواع محصولات فولادی در کشور است که با کسب تجارب ارزشمند و با بهره‌گیری از کارشناسان حرفه‌ای و خبره خود سعی بر آن دارد تا نیاز مشتریان خود را برای خرید محصول مورد نظر، با بالاترین کیفیت و به روزترین و مناسب‌ترین قیمت تامین ‌نماید. این شرکت همچنین مفتخر است که با تضمین کیفیت محصولات ارائه شده خود، بالاترین سطح رضایت مشتریان را نیز در بین شرکت‌های فعال در این عرصه، سهم خود کرده‌است و موفق به دریافت گواهینامه‌های بین المللی  مدیریت کیفیت  ISO 9001، رضایت‌مندی مشتری 10004 ISO  و بررسی شکایات مشتریان ISO 10002 گردیده است. این شرکت محصولات فولادی تولید شده توسط برترین کارخانه‌های تولیدی فولاد کشور را در انواع، ابعاد و ضخامت‌های متنوع ارائه می‌دهد؛ از جمله محصولات فولادی ارائه شده  توسط شرکت آراد آهن عبارتند از:

  • انواع تیرآهن (تیرآهن IPE ، تیرآهن اصفهان، تیرآهن لانه زنبوری، تیرآهن وارداتی، تیرآهن هاش (ipb) سبک و سنگین و ...

 

تیرآهن یکی از مهم‌ترین مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی به شمار می‌رود و به سه نوع تیرآهن معمولی ( I  یا NP ) ، تیر آهن هاش ( H یا IPB )  و تیرآهن زنبوریCPE  (CNP) تقسیم بندی می‌شود که هر کدام کاربرد متفاوت و قیمت متفاوتی دارند و در سایزها، ابعاد و ضخامت‌های گوناگون تولید و روانه بازار می‌شوند.

2

  • انواع ورق (ورق سیاه، ورق روغنی، ورق رنگی، ورق آجدار، ورق گالوانیزه، ورق اسیدشویی، ورق کرکره و ...)

 

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق فولادی در خاورمیانه است ی در ایران این محصول فلزی را تولید و روانه بازار کرده‌اند. شمش فولادی را  با روش نورد و توسط غلتک‌های عریض، شکل می‌دهند و به ورق فولادی با ضخامت‌های مختلف تبدیل می‌کنند. ورق سیاه یکی از پرکاربردترین نوع ورق در بازار آهن است که در خودروسازی، کشتی سازی و ... کاربرد دارد. ورق رنگی و ورق گالوانیزه در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارد و قیمت آن نسبت به انواع دیگر گران‌تر می‌باشد.

 

3

  • انواع لوله(لوله داربستی، لوله مانسیمان، لوله گازی، لوله مبلی، لوله گالوانیزه، لوله جدارچاه، لوله اسپیرال و ...)

 

لوله فولادی به شکل استوانه‌های توخالی هستند که در انواع و سایزهای متنوعی تولید می‌شوند و کاربردهای گوناگونی دارند که یکی از مهم‌ترین آن، انتقال سیالات، مایعات و گاز است. لوله‌ها به دو روش درز دار و بدون درز ساخته می‌شوند؛ در روش درز دار، ورق فولادی را به صورت استوانه خم کرده و درز آن را جوش می‌دهند؛ در روش بدون درز، سمبه‌ای را درون شمش فولادی فرو کرده و آن رابه لوله بدون درز تبدیل می‌کنند. لوله‌های بدون درز در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و ... کاربرد دارند و لوله‌های درزدار برای ساخت سازه داربستی، قفسه‌های نگهدارنده و ... کاربرد دارند. لوله‌های درزدار نسبت به لوله‌های بدون درز ارزانتر هستند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشند.

 

  • انواع میلگرد(میلگرد آجدار، میلگرد ساده، میلگرد کلاف)

 

میلگرد، یکی از محصولات فولادی به صورت دایره‌‌ی توپر است که در سه نوع آجدار، ساده و کلاف تولید می‌شود. نوع آجدار آن، در صنعت ساختمان‌سازی بسیار پرکاربرد است و برای افزایش استحکام و مقاومت اسکلت بتنی به‌کار می‌رود. میلگرد کلاف، مانند کلاف در هم پیچیده شده است و در سازه‌های صنعتی و ساختمانی کاربرد زیادی دارد. میلگردها بر اساس میزان کربن موجود در آن‌ها و نیز میزان تحمل و مقاومت در برابر فشار بار، شکل ظاهری و ... قیمت متفاوتی دارند. کارخانه‌های فولادی متعددی در کشور انواع میلگرد را تولید می‌کنند که علامت اختصاری حک شده برروی میلگرد نشان می‌دهد که درکدام کارخانه تولید شده‌است.

 

  • قوطی و پروفیل(پروفیل زد، پروفیل درب و پنجره، پروفیل آبرو و ...)

 

پروفیل‌های فولادی در انواع متنوع و برای کاربردهای مختلفی تولید می‌شوند که یکی از انواع آن‌، قوطی است که چهار گوشه دارد و شبیه به قوطی یا جعبه تو خالی است که جنس‌های مختلف دارد. پروفیل فولادی به دو صورت صنعتی و ساختمانی تولید و روانه بازار می‌شود. یکی از کاربردهای پروفیل‌های ساختمانی استفاده در ساخت درب و پنجره است و از پروفیل‌های صنعتی بیشتر در صنعت خودروسازی و ساخت میز و صندلی و ... استفاده می‌شود.

 

  • انواع نبشی و ناودانی و سپری آهنی

 

پروفیل‌های فولادی را از نظر شکل ظاهری به دو دسته باز و بسته تقسیم بندی می‌کنند. نبشی، ناودانی و سپری آهنی جزء پروفیل های باز پرکاربرد محسوب می‌شوند. شکل ظاهری نبشی، به صورت دو ضلع قائم به شکل L یا V است و شکل ظاهری ناودانی به شکل U یا  C می‌باشد. سپری آهنی شکلی مانند T دارد و لبه های آن به دو صورت لبه تیز و لبه گرد می باشد. نبشی، ناودانی و سپری آهنی در صنعت ساختمان سازی بسیار پرکاربرد هستند.

  • محصولات مفتولی(مفتول سیاه، توری حصاری، توری فرنگی، توری پرسی، توری مرغی، توری گابیون)

 

مفتول یکی از محصولات فولادی بسیار پرمصرف است که برای ساخت محصولات و تجهیزات گوناگون استفاده می‌شود. این محصولات انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد و در صنعت ساختمان‌سازی و در صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین انواع محصولات میتوان به سیم مفتولی5 /1 ، سیم مفتولی5 /2 ، سیم مفتول قالب بندی، توری مرغی، توری‌های حصاری، توری گابیون، سیم خاردار حلقوی و خطی، توری پرسی و … اشاره کرد.

 

  • لوازم سوله (عرشه فولادی، پشم شیشه، پیچ سرمته و ..)

 

سوله، سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار است که بر اساس محاسبات فنی خاصی طراحی و ساخته می‌شود مانند فروشگاه، تعمیرگاه، مرغداری، کارخانه، سالن های ورزشی و ... . قاب ها در سوله، شیب‌دار بوده و دهانه‌ها نسبت به سایز سازه، بزرگتر می‌باشد. در ساخت سوله باید مسائل ایمنی کاملا رعایت شود و استحکام و پایداری سازه بسیار مورد توجه قرار گیرد، در غیراینصورت حوادث جبران ناپذیری به وجود می‌آورد؛ بنابراین استفاده از لوازم باکیفیت در ساخت سوله از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

شما می‌توانید برای خرید آهن آلات از آراد آهن و نیز اطلاع از قیمت محصولات فولادی به سایت آراد آهن یا شبکه ‌های اجتماعی این شرکت به نشانی کانال تلگرام آراد آهن و پیج اینستاگرام آراد آهن مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید محصولات آهنی( خرید قوطی، خرید تیر آهن، خرید قوطی، خرید ورق، خرید لوله، خرید شمش، خرید نبشی، خرید پروفیل، خرید لوازم سوله، خرید میلگرد)، با کارشناسان فروش ما با شماره 34055-031 تماس حاصل نمایید.

 

قیمت آهن آلات

قیمت آهن آلات به طور کلی با نوسان در نرخ دلار، عرضه و تقاضا، ضخامت، ابعاد و سایز محصول، کیفیت محصول و ... دچار نوسان می‌شود. بنابراین یکی از دغدغه‌های مشتریان، خرید محصول باکیفیت و با قیمت مناسب است؛ شرکت بازرگانی آرادآهن اسپادانا با استعلام لحظه‌ای و آنلاین، بهترین قیمت روز آهن آلات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شرکت اراد آهن توانسته با ارائه خدمات شایسته،  بهترین قیمت در بازار آهن، اطلاع رسانی شفاف و دقیق و با داشتن کارشناسان خبره و باتجربه، جایگاه ویژه‌ای را در بین شرکت‌های فعال تامین کننده آهن آلات سهم خود کند. این شرکت محصولات فولادی را بر اساس نام کارخانه تولیدکننده برای راحتی و دسترسی سریع‌تر شما عزیزان دسته‌بندی کرده و همراه با قیمت روز و لحظه‌ای آن‌ها در سایت آرادآهن قرار می‌دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها