10 قانون نگارش مطالب سئو که باید رعایت شود

کد خبر: 1093681

به دست آوردن ترافیک ارگانیک بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است . و بهترین راه برای افزایش ترافیک ، کسب رتبه بهتر در گوگل است.یک استراتژی سئو سایت قوی به شما در این امر کمک می کند ، اما فراتر از اعمال قوانین سئو در صفحه و خارج از صفحه برای وبلاگ شما وجود دارد.نوشتن سئو ضروری است و این تضمین می کند که از تجربه کاربر در صفحات خود غافل نمی شوید. به هر حال ، تجربه صفحه یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی است.اگر می خواهید نوشتن سئو را بهتر درک کنید ، به خواندن ادامه دهید!

سئو نویسی  محتوا را یاد بگیرید

سئو نویسی راهی برای نوشتن محتوا است به طوری که برای موتورهای جستجو آسان است  که ببینند محتوای مربوط به چه چیزی است و آیا از کیفیت بالایی برخوردار است.به عنوان مثال ، Google از "عنکبوت" هایی استفاده می کند که محتوا را خزیده اند تا ببینند در مورد چیست. در طول این خزیدن ، آنها مطالب زیادی را در مورد صفحه وب با زبان مورد استفاده در آن یاد می گیرند.نوشتن سئو محتوای صفحه را بهینه می کند تا موتورهای جستجو به راحتی محتوای آن را خزیده و به طور مطلوب در مورد آن قضاوت کنند. هنگامی که مطلوب تر مورد قضاوت قرار گیرد ، جایگاه بهتری در SERP داده می شود.

14qgfiRhMpYX

اگر محتوا بدون نوشتن سئو  ایجاد شود ، ممکن است برای موتورهای جستجو مناسب نباشد و خزنده ها حتی متوجه نشوند که صفحه در مورد چیست.برای مثال اگر یک سایت گردشگری دارید و در رابطه با تور استانبول قصد رشد دارید باید جاذبه های گردشگری شهر استانبول و فراتر از آن کشور ترکیه را از یاد نبرید.یک مثال دیگر فرض کنید شما یک سئوکار حرفه ای هستید و میخواهید در حوزه صنعت چاپ برای عبارت چاپ دیجیتال جایگاه مناسبی بدست آورید باید یک وبلاگ جذاب مطالب چاپ را فراموش نکنید

چرا نوشتن برای سئو مهم است؟

نوشتن سئو برای کمک به رتبه بندی بهتر محتوا در Google انجام می شود. اگر محتوا بهینه نشده باشد ، چندین صفحه در جستجو ظاهر می شود.

و چرا ورود به صفحه اول گوگل بسیار مهم است؟

یک  مطالعه  نشان داد که تعداد کلیک هایی که صفحات دریافت می کنند نه تنها به ورود به صفحه اول نتایج جستجو بستگی دارد ، بلکه تا حد زیادی به بالاترین میزان ممکن در آن صفحه بستگی دارد.بیش از 28 درصد  افرادی که در حال جستجو هستند روی اولین نتیجه در صفحه اول کلیک می کنند.بنابراین شما نیاز دارید که سایت شما یکی از اولین نتایجی باشد که مردم مشاهده می کنند.

نوشتن برای سئو  نیز مهم است زیرا این یک تکنیک بازاریابی است که برای وب سایت شما ادامه می یابد.بسیاری از مردم تبلیغات PPC را خوب انجام می دهند ، اما اگر پرداخت هزینه آن تبلیغات را متوقف کنند ، دیگر ترافیک ایجاد نمی کند.محتوای سئو خوب بدون توجه به کار دیگری که برای بازاریابی سایت خود انجام می دهید ، همچنان برای وب سایت شما کار می کند.

اصول  نگارش سئو چیست؟

نوشتن سئو نسبتاً ساده است ، اما انجام آن همیشه آسان نیست.هیچ فرمول جادویی برای رتبه بندی بهترین نتایج در موتورهای جستجو وجود ندارد ، اما چندین قسمت از الگوریتم گوگل وجود دارد که ما در مورد آنها می دانیم . برای رتبه بندی بهتر ، محتوا باید با در نظر گرفتن این جنبه ها نوشته شود.یکی از مهمترین جنبه های نوشتن سئو  استفاده از کلمات کلیدی مناسب است. این بدان معناست که بدانید افراد در جستجوی سایت هایی مانند سایت شما در جستجوی چه چیزی هستند.این امر مستلزم آن است که نویسنده سئو  برخی از کلمات کلیدی را جستجو کند و لیستی از کلمات و عبارات مورد نیاز را ایجاد کند.همچنین بسیار مهم است که از کلمات مرتبط در محتوا استفاده کنید. این به معنای کلماتی است که با کلمات کلیدی مورد تحقیق مطابقت دارد.گوگل بررسی می کند که آیا تعداد زیادی کلمه مربوط به کلمات کلیدی اصلی وجود دارد تا از محتوای آن مطمئن شود.استفاده از این کلمات مرتبط ، نمایه سازی معنایی نهفته نامیده می شود  و به طور فوق العاده ای در سئو کمک می کند.خزنده ها همچنین ارزیابی می کنند که آیا محتوا برای مخاطبان نوشته شده است یا صرفاً برای سئو .به همین دلیل است که نویسندگان کپی سئو  باید از پر کردن کلمات کلیدی اجتناب کنند - یا کلمات کلیدی یکسانی را بارها و بارها درج کنند تا محتوا برای مخاطبان انسانی مناسب نباشد.تعادلی که باید رعایت شود این است که محتوا برای خوانندگان انسانی و همچنین عنکبوت های موتورهای جستجو جذاب باشد.

NqUSjSgexd7X

سئو  Copywriter چیست؟

سئو  copywriter متخصص نوشتن است که از جنبه های شناخته شده رتبه بندی موتورهای جستجو برای ایجاد محتوایی که به خوبی برای آنها بهینه شده است استفاده می کند.

آنها باید عملاً عوامل رتبه بندی گوگل و همچنین بهترین شیوه های استفاده در متن را درک کنند. همچنین دانش فنی سئو  در صفحه نیز انتظار می رود زیرا این شخص مسئول بهینه سازی مقالات خواهد بود.زبان مورد استفاده باید به  اندازه کافی ساده باشد تا خوانندگان انسانی  بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. نویسنده نسخه باید از کلمات کلیدی در کل استفاده کند ، اما آنها را نیز به صورت طبیعی استفاده کند.

یک کپی رایتر باید چه مهارتهایی داشته باشد؟

یک کپی رایتر باید نحوه نوشتن محتوا با صدای منحصر به فرد و سبک نگارش را که به خوبی جریان دارد درک کند.آنها باید دقیقاً بدانند  مخاطب موردنظر  چه کسی خواهد بود تا بتواند در نحوه نگارش نسخه نقش داشته باشد.نویسنده کپی باید بداند که رقابت با نسخه خود چه می کند و باید بتواند یک تحقیق سریع انجام دهد و ببیند برای رتبه بندی خوب برای یک صفحه محتوا چه چیزی لازم است.یک کپی رایتر خوب همچنین اصول نمایه سازی معنایی نهفته را درک می کند تا موقعیت محتوا را افزایش دهد. آنها باید بتوانند متن را تا آنجا که ممکن است بسته بندی کنند تا تجربه خوبی را برای خوانندگان و خزنده های موتورهای جستجو فراهم کنند.

10  قانون نگارش سئو که باید رعایت کنید

1برای انسان بنویسید

مخاطبان خود را بشناسید و برای آنها بنویسید.کپی نویسی سئو تنها بخشی از سئو است. بخش مهم دیگر بک لینک کردن است . محتوایی که می نویسید باید بک لینک سایت های دیگر را جذب کند تا سئو آن بهبود یابد.بنابراین ، نسخه ای که می نویسید باید ابتدا برای مخاطبان انسانی نوشته شود. اگر خیلی رباتیک به نظر می رسد یا کلمه کلیدی پر شده است ، تعداد کمی از سایت ها می خواهند بعداً به آن پیوند دهند.

2الگوریتم گوگل را درک کنید

آشنایی با آخرین الگوریتم های گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجو ، مهم است که بدانید چگونه ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود هدایت کنید.آنها الگوریتم جستجوی خود را به طور مرتب تغییر می دهند تا صفحات با بهترین کیفیت رتبه بالاتری کسب کنند. گوگل نگران این است که موتور جستجوگر تا حد ممکن موثرتر باشد.هنگامی که همه آنچه موتورهای جستجو به دنبال آن هستند را درک کردید ، بهتر می توانید آن را ارائه دهید.

3نحوه یافتن کلمات کلیدی را بدانید

شما باید بدانید که چگونه تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای محتوایی که می نویسید انتخاب کنید.

این شامل توانایی ارزیابی میزان محبوبیت کلمه کلیدی اصلی و نحوه انتخاب کلمات کلیدی بلند است .اغلب ، کلمات کلیدی اصلی برای یک موضوع رقابت چندانی برای چند مکان اول در نتایج موتورهای جستجو ندارند.این امر باعث می شود که به دنبال کلمات کلیدی باشید که حجم جستجوی کمتری دارند. یک نویسنده سئو باید بتواند میزان رقابت برای هر کلمه یا عبارت را ارزیابی کند و بهترین موارد را برای استفاده انتخاب کند.

4مطالب طولانی بنویسید

به روز رسانی الگوریتم Google Panda 4.1 به منظور پاداش دادن به مطالب طولانی تر و آموزنده تر و مجازات محتوای نازک در نظر گرفته شد.یک قاعده خوب این است که هر صفحه دارای حداقل 1000 کلمه از محتوای با کیفیت بالا باشد. صفحات کوتاه تر ممکن است از پیچیدگی کافی برای الگوریتم های فعلی برخوردار نباشند.نوشتن محتوای طولانی تر همچنین به شما این آزادی را می دهد که اطلاعات را به روش های مختلف مانند لیست ها و جداول ارائه دهید.شما باید اطلاعات زیادی را در هر صفحه قرار دهید ، و داشتن روشهای متنوع ارائه اطلاعات می تواند برای افراد و موتورهای جستجو مفید باشد.

gJ3sgLg5c9GL

5هر جمله را منحصر به فرد کنید

الگوریتم های موتور جستجو همه به محتوای منحصر به فرد پاداش می دهند. اگر قسمت هایی از یک صفحه از صفحه وب دیگری کپی شود ، ممکن است به عنوان هرزنامه علامت گذاری شود و رتبه ضعیفی به آن داده شود.استفاده از سایت هایی مانند Copyscape می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که هر قسمت از کپی سئو  شما منحصر به فرد است.اگر موارد تکراری پیدا کردید ، آن قسمت ها را بازنویسی کنید در حالی که طبیعی به نظر می رسد.

6از کلمات مرتبط استفاده کنید

این به موتور جستجو اجازه می دهد که محتوا واقعاً در مورد آن موضوع باشد. معمولاً نیازی به تحقیق در مورد استفاده از کلمات همراه نیست ، زیرا آنها به طور کلی کلمات اساسی هستند که چیزی در مورد آن موضوع استفاده می کند.اگر مطمئن نیستید که چگونه از این کلمات همراه استفاده کنید ، نمایه سازی معنایی نهفته را مطالعه کنید و از آن دانش استفاده کنید.

7پیوند به سایت های با کیفیت بالا

استفاده از پیوندها به عنوان نقل قول های اطلاعاتی یک روش رایج برای نشان دادن اطلاعات از کجاست.با این حال ، سایت شما نباید از اطلاعات سایتهای بی کیفیت استفاده کند. اگر پیوندهایی به سایت های اسپم دارید ، اطلاعات صفحه شما نیز اسپم تلقی می شود.همیشه به وب سایت های سطح بالا که به نوبه خود محبوبیت دارند پیوند دهید.هدف کلی موتورهای جستجو در دسترس قرار دادن اطلاعات خوب در سطح جهانی است. وقتی به سایت های خوب پیوند می دهید ، به موتورهای جستجو نشان می دهید که به سایت های دیگر متصل هستید و اطلاعات خود را از سایت های مفید دریافت می کنید.

8از انواع محتوا استفاده کنید

یک صفحه وب عالی ممکن است شامل چندین روش مختلف برای انتقال اطلاعات باشد. اینها اغلب شامل انواع دیگر رسانه ها برای پشتیبان گیری و گسترش اطلاعات موجود در متن است.استفاده از فیلم های موجود در صفحه برای این منظور عالی است. استفاده از تصاویر مفید نیز برای خوانندگان مفید است.

9اطلاعات متا را بنویسید

هر قطعه محتوا به متا تگ و توضیحات متا نیاز دارد. این به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا توضیح کوتاهی از محتوای ایجاد شده را نمایش دهند.شما همچنین نیاز به تگ عنوان دارید که به عنوان عنوان صفحه نمایش داده می شود. این نباید بیش از  70 کاراکتر باشد. او حداکثر مجاز برای عناوین گوگل است.توضیحات متا نباید بیش از 160 نویسه باشد. اگر از HTML اولیه استفاده نمی کنید ، برخی از اصول اولیه را یاد بگیرید تا بتوانید این قطعات ارزشمند را برای محتوای خود ایجاد کنید.

10از عناوین فرعی فراوان استفاده کنید

مهم نیست که موضوع شما چقدر باریک است ، می توان آن را با عناوین فرعی تقسیم کرد. این همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خود را در جایی که برجسته هستند داشته باشید.عناوین فرعی به تجزیه متن کمک می کنند و به راحتی خوانندگان را در یافتن اطلاعات مورد نظرشان آسان می کند.در نوشتن سئو ، باید اهداف تعیین شده برای استراتژی خود و عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو را در نظر بگیرید.

با این حال ، نوشتن محتوا فرایندی بیشتر برای برآوردن تقاضای کاربران است تا نیاز سئو .

هنگامی که یک تجربه واجد شرایط و منحصر به فرد از خواندن و بازدید از صفحه ، با محتوای با کیفیت بالا ارائه می دهید ، به طور خودکار موقعیت صفحه شما را در SERP ها ارتقاء می یابد.یک استراتژی سئو برای کارکردن خوب باید بالغ باشد. ارزیابی بلوغ سئو را انجام دهید  و مشخص کنید که تلاش خود را برای تکامل به مرحله بعدی بر روی منحنی بلوغ متمرکز کنید!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها