ارزان ترین خودرو بازار ارزان شد! +قیمت ها

کد خبر: 1094673

قیمت خودروهای داخلی در بازار هفته گذشته با نوسان قیمت همراه بود اما هفته را تعدادی از خودروها با کاهش قیمت نسبت به آغاز هفته گذراندند. قیمت پراید ۱۱۱ در شنبه هفته گذشته ۱۵۵ میلیون تومان اما در بازار روز جمعه ۱۵۳ میلیون تومان ثبت شده است.

 ارزان ترین خودرو بازار ارزان شد! +قیمت ها

یمت خودروهای داخلی در بازار هفته دوم شهریور با با نوسان قیمت همراه بود و تعدادی از خودروها با افزایش قیمت و تعدادی از خودروها با کاهش قیمت همراه بودند. برخی از خودروها همچون پراید عملکرد کاهشی را ثبت کردند و بعضی از خودروها همچون ۲۰۶ تیپ دو افزایش قیمت را ثبت کردند.

عملکرد خودروها در هفته گذشته چگونه بود؟

قیمت خودرو داخلی پراید ۱۱۱ در هفته گذشته با کاهش قیمت همراه بود و به ۱۵۳ میلیون تومان رسید. در مقابل پژو ۲۰۶ تیپ دو در شنبه هفته گذشته با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان و در جمعه ۱۹ شهریور با قیمت ۲۵۳ میلیون تومان معامله شد.

۲۰۶ تیپ پنج در هفته گذشته با افزایش قیمت زیادی همراه بود در در نهایت از قیمت ۲۹۷ میلیون تومان به قیمت ۳۰۴ میلیون تومان رسیده است. در مقابل پژو پارس LX در هفته گذشته با کاهش قیمت همراه بود و شنبه گذشته با قیمت ۳۰۷ میلیون تومان و جمعه ۱۹ شهریور با قیمت ۲۹۴ میلیون تومان ثبت شد.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر قیمتی نسبت به هفته گذشته همچنان با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود. دنا پلاس اتوماتیک در روز جمعه افزایش قیمت را ثبت کرده است./ تجارت نیوز

قیمت خودرو

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها