دارندگان گوشی شیائومی بخوانند/ کدام گوشی‌ها غیرفعال می‌شود؟

کد خبر: 1094827

قفل شدن گوشی های شیائومی؛ شایعه یا واقعیت؟!

دارندگان گوشی شیائومی بخوانند/ کدام گوشی‌ها غیرفعال می‌شود؟

برخی خبرها در فضای مجازی از این حکایت دارد که موارد قفل شدن گوشی های برند شیائومی در کشورهایی که مشمول تحریم های آمریکا قرار گرفته اند، بیشتر شده است.

 درستی رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری می گوید، این خبرها تن ها گمانه زنی هایی است که در فضای مجازی منتشر شده و اخبار رسمی وجود ندارد.

براساس بیانیه‌ای که انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی منتشر کرده است، تاکنون هیچ موردی از غیرفعال شدن گوشی شیائومی در ایران گزارش نشده است. اما احتمال دارد گوشی‌های شیائومی که از مبدا اروپا وارد می‌شوند غیرفعال شود.

صادرات کلیه محصولات شیائومی از مبدا اروپا، تابع قوانین صادراتی آمریکا بوده و هرگونه فروش این محصولات به کشورهای حاضر در لیست تحریم‌ها، ممنوع است.

بر این اساس اگر گوشی شیائومی از مبدا اروپا وارد ایران، سوریه، کوبا و کره شمالی شود، احتمال دارد که غیرفعال شود./تجارت‌نیوز

اختلالی در فعالیت گوشی‌های شیائومی وجود ندارد

رئیس اتحادیه تلفن همراه :اختلالی در فعالیت گوشی سیائومی وجود ندارد، زیرا ۹۵ درصد گوشی‌های وارد شده به کشور ابتدا در دیگر کشور‌ها فعال و سپس در بازار ایران عرضه می‌شوند.

در برخی موارد ممکن است گوشی بصورت مسافری و یا توسط شرکت‌های ناآشنا به امور، وارد شود که این گوشی‌ها با مشکل رجیستری مواجه خواهند شد./صداوسیما

حجم ویدیو: 1.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها