طرح جدید پیش فروش تارا

ثبت نام جدیدترین محصول ایران خودرو | شرایط و جزئیات

کد خبر: 1096072

بر اساس اطلاعات بدست آمده، طرح جدید پیش فروش تارا، جدیدترین محصول ایران خودرو آغاز می‌شود.

ثبت نام جدیدترین محصول ایران خودرو | شرایط و جزئیات

 ایران خودرو چند وقتی است پس از تحویل اولین سری از تارا، اقدام به پیش فروش دوباره این محصول خواهد کرد. پیگیری های ما از این شرکت نشان می دهد فرآیند ثبت نام طی چند روز آینده آغاز خواهد شد اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره تعداد خود روهایی که در این دوره عرضه خواهد شد مشخص نیست.

تارا تازه ترین محصول ایران خودرو است که مدل فیس‌لیفت پژو ۳۰۱ است و از سال ۲۰۲۰ تولید می‌شود. این خودرو بر پایه پلتفرم IKP۱ ایران خودرو که نمونه تغییریافته پلتفرم PF۱ پژو سیتروئن است، ساخته شده‌ است. در نتیجه پلت‌فرم این خودرو، با خودرو‌های پژو ۲۰۸، پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن سی-الیزه مشترک است.

ایران خودرو و پی‌اس‌ای پس از برجام تحت شرکت ایکاپ قصد تولید مشترک پژو ۳۰۱، پژو ۲۰۸، پژو ۵۰۸ و پژو ۲۰۰۸ را داشتند. پس از بازگشت تحریم‌ها توسط آمریکا، پژو از ایران خارج شد و شرکت ایکاپ به تعلیق درآمد.

در نتیجه ایران خودرو پژو ۳۰۱ را فیس‌لیفت کرد و نتیجه آن تارا شد که برای نخستین بار در ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ در حاشیه جلسه هیئت دولت توسط حسن روحانی رونمایی شد. تارا به‌طور رسمی توسط شرکت ایران خودرو در ساپکو رونمایی شد. این خودرو برای نخستین‌بار در ۱۸ تیرماه ۱۳۹۹ پیش‌فروش شد./باشگاه خبرنگاران

۷

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها