5کشور مهاجر پذیر برتر دنیا در سال 2021

کد خبر: 1096350

زندگی در خارج از کشور همان گونه که بسیار هیجان انگیز است می تواند سرنوشت و خط مشی فرد را به طور کلی تغییر دهد. در طی این مسیر ممکن است فاکتورهای متفاوتی وجود داشته باشد که تصمیمات شخص را به طور کلی تغییر دهد و در تصمیم گیری فرد تفاوت ایجاد کند.سوالاتی چون " آیا کشوری که قصد زندگی در آن را دارم امن است؟ "،" وضعیت اقتصادی در این کشور چگونه است؟ " ، " آیا کشور پیشرفته ای است؟ " و ... برای همگان پیش می آید.

1

برای زندگی در کشوری بیگانه می بایست تمامی این موارد سنجیده شود. همچنین برخی از کشورها در زمینه دریافت مهاجر بسیار سختگیرانه عمل می کنند اما هستند کشورهایی که برای مهاجرین خود کمترین دردسر را ایجاد کرده و با روی باز از آنها پذیرایی میکنند.

در این لیست قصد داریم پنج کشوری که به مهاجر پذیر کشورهای دنیا معروفند را معرفی کنیم

5. استرالیا

این کشور که به کشور کانگوروها و کوالا معروف است، کشوری بسیار مناسب جهت تغییر مکان و زندگی کردن است. این کشور برای دریافت اقامت، سختگیری های خاصی ندارد. این کشور نه تنها در زمینه تحصیلی و زندگی بلکه حتی در زمینه شغلی نیز از استاندارد های بالایی برخوردار است.

اگرچه این کشور از لحاظ زندگی ممکن است کمی گران باشد اما میانگین درآمد در این کشور باعث می شود تا این گرانی کمتر به چشم بیاید. شهرهای آدلاید، ملبورن و پرث، سه تا از شهر های این کشور هستند که شرایط زندگی در آنها بسیار مناسب است. این کشور همچنین از هوایی دلچسب و سواحلی اعجاب انگیز بهره می برد.

4.سنگاپور

2

کشور سنگاپور به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیا شناخته می شود و به همین دلیل میزبان مهاجرین بسیاری از سراسر دنیا می باشد. این کشور مقصد بسیاری از مردم کشورهای مالزی، چین، هند و اندونزی می باشد. این کشور یکی از کشورهای پرهزینه برای زندگی می باشد و چگالی جمعیت در شهرهای آن بسیار زیاد است.

قیمت مسکن در سنگاپور همانند هنگ کنگ و نیویورک می باشد. در صورتی که تمکن مالی مناسبی داشته باشید می توانید در این کشور اقامت داشته باشید. برای دریافت اقامت در این کشور می بایست همسر و یا فرزند فردی که دارای اقامت دائم سنگاپور و یا شهروند این کشور باشید.

بعد از گذشت دو سال از اقامت دائم شخص، این فرد می تواند برای دریافت شهروندی خود در این کشور اقدام کند. مردان کشور سنگاپور که شهروند و یا اقامت دائم این کشور را دارند می بایست دو سال سابقه سربازی و خدمت به کشور را بگذرانند.

3.نیوزیلند

کشور نیوزیلند یکی از کشورهای پرطرفدار در زمینه کسب مهاجر است. این کشور طی سالهای اخیر به دلیل جذب مهاجرین متعدد به کشوری چندملیتی و چند فرهنگی تبدیل شده است. جدای از وضعیت اقتصادی این کشور، کمبود نیروی کار در برخی از زمینه های کاری باعث می شود تا این کشور از طریق کار نیز مهاجرین زیادی را دریافت کند و به آنها اقامت دهد.

به دلیل تفاوت در زمینه های کاری، ممکن است برخی از این مشاغل با حقوقی بیشتر از حقوقی که در اروپا پرداخت میشود متفاوت و بیشتر باشد. این کشور در شاخص توسعه انسانی در بین 10 کشور برتر دنیا قرار میگیرد که نشان دهنده امید به زندگی بالا، سواد و سطح تحصیلات مردم حاضر در این کشور است.

2.آلمان

3

کشور آلمان در بین غول های اقتصاد دنیا دیده می شود و در بین کشورهای اروپایی کمترین شاخص بیکاری دنیا را داراست. این کشور که شهرهای توسعه یافته ای چون برلین، مونیخ و هامبورگ را داراست، نه تنها در زمینه کسب گردشگر بلکه در زمینه مهاجرت نیز یکی از برتری کشورها به شمار می آید.

امروزه بیش از حدود 9 میلیون خارجی در این کشور زندگی می کنند. هر ساله شمار مهاجرین به این کشور بیشتر و بیشتر می شود. این در حالیست که مهاجرین این کشور از قومیت ها، تخصص ها و فرهنگ های مختلف می باشند و می توانند به راحتی در این کشور به زندگی و پیدا کردن شغل و ادامه تحصیل بپردازند.

در کشور آلمان در صورتی که فرد شغلی نداشته باشد می تواند درخواست پشتیبانی مالی کند. همچنین شرایط و قانون اساسی این کشور به گونه ای است که فرد مهاجر می تواند همانند شهروندان آلمانی از تمامی امتیازات برخوردار باشند.

1.کانادا

برای افرادی که مایل به مهاجرت به کشوری انگلیسی زبان باشند، کشور کانادا بهترین مکان است. هزینه ها و امنیت در این کشور بسیار مناسب است و مهاجرین در این کشور می توانند به راحتی زندگی، کار و تحصیل کنند.

کشور کانادا به عنوان یکی از مهاجرت پذیرترین کشورهای دنیا به شمار می رود. در سازمان ملل، این کشور به عنوان یکی از بهترین کشورها جهت زندگی معرفی شده است و سیاست چندفرهنگی این کشور باعث می شود تا سالیانه مهاجرین بسیار زیادی وارد این کشور شوند.

کشور کانادا به این دلیل که نیروی کار این کشور در برخی از زمینه ها تجربه کافی را ندارند در برخی از مشاغل از لحاظ مهارت شغلی با کمبود مواجه است به همین دلیل به دنبال جذب افرادیست که بتواند در برخی از کارهای خاص به خدمت بگیرد.

منبع https://cartesabz.net:

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها