پرفرش ترین یخچال های ساید بای ساید تا سال 2021 همراه با قیمت روز

کد خبر: 1099501

تا سال 1400 یا 2021 میلادی محصولات زیادی وارد بازار شده اند که در یخچال ساید بای ساید هم از این ماجرا مستثنا نیست ام در این بین سه مدل از یخچال ساید بای ساید بسیار پرفروش بوده اند که طبق گذارشات فروشگاه سلام بابا دو مدل از برند ال جی هستند و یک مدل از برند سامسونگ که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

تا سال 1400 یا 2021 میلادی محصولات زیادی وارد بازار شده اند که در یخچال ساید بای ساید هم از این ماجرا مستثنا نیست ام در این بین سه مدل از یخچال ساید بای ساید بسیار پرفروش بوده اند که طبق گذارشات فروشگاه سلام بابا دو مدل از برند ال جی هستند و یک مدل از برند سامسونگ که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

1- یخچال ساید ال جی X29

یخچال فریزر ال جی X29 یکی از محصولات پیشرفته و البته جادار برند LG با 30 فوت ظرفیت،که بیشتر مورد پسند خانواده های پرجمعیت قرار می گیرد. طراحی و ظاهر یخچال X29 با رنگ مشکی و دیزاین خیره کننده آشپزخانه ای لاکچری را تحویل تان می دهد. به طور کل محصولات خانگی ال جی از طراحی بسیار خاصی بهره می گیرد که موجب شده از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. کمپانی ال جی یک برند به تمام معنا در زمینه تولید لوازم خانگی است،البته تلویزیون های هوشمند این مارک نیز به دلیل امکانات بالایی که در اختیار کاربر می گذارد،شهرت خوبی کسب کرده است. ال جی یک شرکت کره ایی واقع در سئول است که بعد از سامسونگ،یکی از قدرتمند ترین شرکت های اقتصادی کره است. شرکت هایی که به عنوان زیر مجموعه ال جی کار می کنند،در سراسر جهان گسترش یافته اند و یکی از کمپانی های نام آشنای آن،ال جی الکترونیکس است که در تولید بسیاری از محصولات الکترونیکی پیشرو بوده است.

یخچال X29 ال جی نیز مانند سایر محصولات ال جی از بهترین تکنولوژی های روز استفاده شده است. یخچال های ساید بای ساید به دلیل ظرفیت بیشتر و ظاهر زیبایی که دارند،بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. یخچال X29 ساید ال جی از موتور اینورتر خطی بهره برده است، که به نسبت مدل های معمولی از مصرف انرژی و صدای کمتری برخوردار است، علاوه بر این قطعات در این موتور از دوام بیشتری برخوردارند، که همین ویژگی به خودی خود می تواند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شما باشد. بر روی درب یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی x29 آبریز و یخ ریز بیرونی طراحی شده است، آبریز و یخ ریز اتوماتیک و کنترل پنل ال ای دی که امکان تنظیم دمای داخل یخچال و فریزر را فراهم می آورد. در سمت راست یخچال یک بخش شیشه ای به نام InstaView مشاهده می شود، که با 2 بار ضربه زدن به آن می توانید از محتوای داخل یخچال آگاهی پیدا کنید. اینستا ویو یکی از جدید ترین ویژگی های یخچال ال جی ایکس 29 «X29» می باشد. 

طراحی ساید X29

یخچال فریزر ال جی X29، سری X یا INSTAVIEW به یخچال اینستاویو معروف هستند. طراحی نوآورانه ای که در آن به کار رفته، موجب شده مصرف برق  X29 به پایین ترین میزان خود برسد به صورتی که با دو بار ضربه زدن بر روی درب، لامپ های داخلی محفظه ی DOOR-IN-DOOR را روشن می کند. یخچال فریزر ال جی X29 ار نوع door-in-door بوده و علاوه بر اینکه دارای دو درب مجزا و محفظه ی مجزا برای قسمت یخچال و فریزر است، یک درب کوچک نیز بر روی درب اصلی یخچال دارد که فضای نگهداری مواد غذایی را افزایش می دهد و همچنین از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. به علاوه مواد غذایی و نوشیدنی پرمصرف نیز دسترسی راحتی فراهم می گردد. یخچال فریزر ال جی x29 یخچال دارای 5 درب می باشد و به جای آنکه سمت راست و چپ یخچال و فریزر از هم جدا گردند، از وسط به دو نیم تقسیم شده و قسمت بالا یخچال و قسمت پایین فریزر می باشد.

قابلیت های ساید X29

یخچال اینستا ویو ال جی X29 مجهز به فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH+™  می‌باشد. با وجود این فیلتر مواد غذایی برای مدت زمان طولانی سالم میباشد. یخچال ساید بای ساید ال جی X29 را بسیار شیک و خاص و همراه با قابلیت‌های فراوان طراحی نموده است. فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH+™ هوای داخل محفظه‌ها را پاکسازی کرده و هوای تمیز و بهداشتی ایجاد می‌کند. این فیلتر از پنج لایه تشکیل شده است و ابتدا ذرات بزرگتر و در انتها کوچکترین ذرات و ناخالصی‌ها را از بین می‌برد. وجود فیلتر قدرتمند Hygiene FRESH+™  باعث شده است که ۹۹٫۹۹% باکتری‌ها و مواد آلرژی زا و بوهای نامطبوع از بین ببرد.

یخچال ساید بای ساید ال جی X29 بسیار جذاب است و می‌تواند مواد غذایی شما را تا مدت زمان طولانی نگه دارد. آبریز و یخساز همراه با پنل لمسی قابلیت دیگر این یخچال می‌باشد. این یخچال امکانات بسیار بالایی دارد و مجهز به آبریز و یخساز بر روی در سمت چپ وجود دارد. به همین دلیل شما در تمامی فصل‌ها آبی گوارا و یخ قطعه بندی شده دریافت می‌کنید. آبریز و یخساز یخچال ال جی X29 دارای فیلتر تصفیه کننده آب است و تمامی ناخالصی‌های آب را از بین می‌برد این فیلتر به صورت کشیده بر روی در قرار گرفته است و فضای چندانی را اشغال نمی کند.

2- یخچال ساید ال جی X257

یخچال ساید بای ساید  ال جی X257 سفید در حال حاضر شرکت ال جی در طراحی محصولات ساید بای ساید خود علی الخصوص سری اینستاویو به اوج خود رسیده است. یکی از جدیدترین مدل های این سری یخچال ساید GC-X257CVVV می باشد که یک یخچال 3 درب به شمار می رود که 2 درب آن برای قسمت یخچال که به حالت Door-in-Door است و 1 درب آن برای بخش فریزر در نظر گرفته شده است. قسمت یخچال و فریزر به صورت جدا از هم طراحی شده اند و هر قسمت به خوبی از پس وظایف خود بر می آیند. این یخچال زیبا دارای ویژگی هایی همچون: سیستم جریان خنک کننده ی چندگانه Multi Air Flow، سیستم Moist Balance Crisper، فناوری FRESH Balancer، یخ ساز و آبریز خودکار، سیستم یخ ساز Slim SpacePlusS، کمپرسور Inverter Linear Compressor، سیستم عیب یاب هوشمند Smart ThinQ، قفسه های مخصوص بطری و تخم مرغ و همچنین دارای قابلیت استثنایی درب InstaView می باشد.

طراحی X257

یخچال ساید ال جی X257 سفید با رنگ بسیار شیک و مدرن سفید و با 3 درب مجزا طراحی شده است. قسمت فریزر آن در قسمت چپ یخچال قرار گرفته و دارای 1 درب یکپارچه از پایین تا بالا می باشد. قسمت راست دستگاه با 2 درب به قسمت یخچال اختصاص داده شده که به حالت دور این دور Door-in-Door می باشد که حالت دور این دور آن مخصوص قسمت اینستاویو که روی درب بالای یخچال قرار داده شده و قسمت آبریز و یخساز آن نیز روی درب فریزر آن تعبیه شده است. همچنین قابل ذکر است که این یخچال دارای ظرفیت بالای 30 فوت می باشد و دارای طبقات و کشو های متعددی در قسمت یخچال و فریزر و قفسه های مخصوص بطری و تخم مرغ است که به راحتی پاسخگوی نیاز های یک خانواده ی پر جمعیت می باشد. 

امکانات X257

یخچالی با هر برندی دارای یک سری امکانات و ویژگی های مختص به خود است. یخچال ساید بای ساید ال جی x257 از جمله محصولاتی است که دارای بهترین و به روز ترین فناوری های دنیا است. یکی از امکاناتی که یخچال فریزر ال جی X257 در اختیار کاربران خود می گذارد، هر کدام از قابلیت های آب سردکن و یخ ساز هستند که طراحی اهرم آنها بر روی درب یخچال نهاده شده است. مخزن هر کدام از این دو قابلیت که در داخل یخچال تعریف شده به کاربر این اجازه را می دهد تا به راحتی آن را پر کند. همچنین درب مخزن آب این ساید بای ساید به صورت کاملاً هوشمندانه تعریف شده به صورتیکه به راحتی باز می‌شود و شما می توانید مخزن آن را پر کنید.

3- یخچال ساید سامسونگ RS50

یخچال سامسونگ مدل RS50 یکی از محصولات ساید بای ساید برند سامسونگ می‌باشد. این کمپانی کره‌ای یخچال سامسونگ RS50 را به بازار عرضه نموده است و این محصول می‌تواند امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار خانواده‌ها قرار دهد. یکی از ویژگی‌های یخچال سامسونگ مدل RS50 موتور اینورتر دیجیتال آن می‌باشد. این موتور تکنولوژی‌ای است که در انحصار سامسونگ قرار دارد. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50 مجهز به سیستم خنک کننده دورانی است و این محصول دارای آبریز و یخساز اتومات است. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50 نویز بسیار پایینی دارد و دارای سیستم جریان هوای Multi Flow می‌باشد. این محصول در رده مصرف انرژی  A+  قرار دارد و می‌تواند در زمینه صرفه‌جویی نیز برای خانواده‌ها گزینه مناسبی باشد. یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS50 یکی از محصولات با کیفیت کمپانی سامسونگ می‌باشد. سامسونگ این محصول را بسیار شیک و زیبا طراحی نموده است و این یخچال به راحتی با فضای آشپزخانه شما هماهنگ شده و حالت شیک و مدرن ایجاد می‌کند.

طراحی ساید سامسونگ RS50

طراحی یخچال همواره یکی از فاکتورهای مهم در خرید یخچال می‌باشد. کاربران بسیاری هستند که به شکل ظاهری و طراحی بیرونی یخچال اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و این یکی از ملاک‌های اولیه در خرید یخچال محسوب می‌شود. سامسونگ یخچال RS50 را بسیار شیک و زیبا طراحی نموده است و این محصول از نوع یخچال‌های ساید بای ساید است. قسمت فریزر و یخچال به یکدیگر چسبیده شده است و یک حالت جمع و جور را برای آشپزخانه شما ایجاد می‌کند. این محصول طراحی بسیار ساده و در عین حال شیک و زیبایی دارد و آشپزخانه شما را به معنای واقعی شیک و مدرن می‌کند. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50 به راحتی نظر تمامی بیننده‌ها را به خود جلب می‌کند. یکی از ویژگی‌های یخچال RS50 این است که ظریف از جنس استیل ضد زنگ دارد که باعث شده است این محصول ظاهری براق و زیبا داشته باشد. دستگیره‌های این یخچال خمیده است و بسیار شیک و زیبا می‌باشد. یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS50 اندازه متناسبی دارد و با تمامی دکوراسیونها هماهنگ می‌شود این محصول دارای سیستم‌های‌هایی قوی است و می‌تواند مواد غذایی را برای مدت زمان بیشتری در خودش نگه داری کند.

موتور اینورتر RS50

یکی از مهم ترین قسمت های هر یخچال موتور آن است و تمامی کارکرد یخچال تحت شعاع آن قرار می گیرد در این محصول بی نظیر میتوان شاهد وجود موتور قدرتمندی باشیم که ساخته ای از کمپانی مشهور سامسونگ است و میتوان گفت که از محصولات بی نظیری است که در تولید یخچال های نسل جدید تغییرات شگرفی را به وجود آوردی است. این موتور به واسطه ی حذف قسمت های اضافی در بخش های داخلی میزان اصطکاک را کاهش داده که این خود باعث حالت روان تر موتور شدده و در نتیجه در قسمت داخلی موتور سرو صدا و سایش کم شده و موتور بدون هیچ گونه نویزی کار خواهد کرد و آرامش محیط را تضمین خواهد کرد. کمپرسور اینورتر دیچجیتال که در این یخچال به کار رفته است به نسبت موتور های قدیمی از قدرت بالا تری برخوردار بوده. میزان سرو صدا بسیار پایین بوده و همچنین از طول عمر بالاتری برخوردار است.

قابلیت های RS50

گردش شدید هوای خنک ، رطوبت هر دو قسمت فریزر و یخچال سامسونگ RS50 را از بین می برد. قابلیت سیستم خنک کننده سریع Multi Flow از تجمع یخبندان روی مواد غذایی و یخ در دیواره های داخلی جلوگیری می کند و مصرف برق را پایین نگه می دارد. Multi Flow در هر سطح از یخچال ساید سامسونگ RS50 کار می کند. این فناوری با دریچه های کوچک روی هر قفسه برای حفظ درجه حرارت یکنواخت در کل یخچال خصوصاً بعد از باز کردن درب ، جریان می یابد تا محیط به طور یکنواخت خنک شود. تفاوت یخچال های معمولی با یخچال سامسونگ RS50 در این است که گردش مداوم هوا در هر دو بخش فریزر و یخچال صورت می گیرد اما در یخچال های معمولی فقط در بخش فریزر قرار دارد ، بنابراین یخچال نیازی به یخ زدایی دستی نخواهد داشت.

لیست قیمت یخچال ساید بای ساید

قیمت گذاری محصولات طبق آخرین لیست فروشگاه اینترنتی سلام بابا که جهت خرید و مشاهده مشخصات بیشتر به آدرس www.sallambaba.comمراجعه نمایید.

قیمت (تومان)

ظرفیت (لیتر)

مدل

برند

53/500/000

423

X29

 

 

ال جی

47/500/000

668

X267

48/500/000

601

X257

43/000/000

601

J287

43/000/000

668

J247

31/500/000

501

RS50

 

سامسونگ

35/000/000

652

RS68

36/900/000

660

RS71

56/000/000

805

RS80

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها