اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید بلیط هواپیما

کد خبر: 1099677

آژانس‌های هواپیمایی روز به روز در حال افزایش هستند و تمامی‌آژانس‌ها قبل از هرگونه اقدامی‌ باید از سازمان هواپیمایی کشور و مراکز متعدد دیگری مدرک معتبر دریافت کنند. اخیرا برخی درگاه‌ها اقدام به ارائه خدمات غیرقانونی رزرو بلیط کرده‌اند و به همین دلیل سازمان هواپیمایی کشور طی نامه ای به پلیس فتا خواستار مسدود شدن این درگاه‌ها شده است. از جمله این درگاه‌ها می‌توان به: روبیکا، آپ، اسنپ تریپ و تاپ اشاره کرد. این درگاه‌ها متهم به ارائه خدمات غیرمجاز بلیط هواپیما هستند. 

به گزارش مهر نیوز و با استناد به نامه ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده ،مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، موسسات و شرکت‌های هوانوردی خواستار مسدود شدن درگاه های مربوطه از سوی پلیس فتا شده است.

به نظر شما با وجود فعالیت آژانس‌های مسافرتی با سابقه در زمینه گردشگری و ارائه خدمات با کیفیت ،چرا باید برخی درگاه‌ها که فعالیت آنها هیچ ربطی به حوزه گردشگری ندارد در این زمینه فعالیت کنند؟ در دنیای امروزی اغلب خدمات گردشگری در پلتفرم‌های آنلاین ارائه می‌شود و با اینکه قوانین خاصی از سوی سازمان‌های مربوطه در رابطه با فعالیت چنین درگاه‌هایی وضع شده، اما هنوز هم شاهد برخی تخلفات از طرف این درگاه‌ها هستیم. 

 

در حال حاضر آژانس‌های مسافرتی متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می‌کنند و به عقیده بسیاری از کارشناسان، مسدود شدن درگاه‌های ذکر شده در جهت حمایت از آژانس‌های گردشگری و آژانس‌های هواپیمایی خواهد بود. از جمله شرکت‌های باسابقه و معتبر در زمینه گردشگری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آژانس مسافرتی سه کلیک

سه کلیک یکی از فعالان گردشگری است و با اینکه تنها چندی از فعالیت آن می‌گذرد اما با پشتوانه دلتابان توانسته نام خود را در میان برترین‌ها به ثبت برساند. این شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان خود تمامی‌خدمات گردشگری را پوشش داده و همانطور که از نام آن پیداست تمرکز آن بر کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای انجام امورات رزرواسیون است و می‌توانید تنها با سه کلیک ساده کلیه امورات مسافرتی خود را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید ارزان ترین پروازها را با استفاده از خبررسان مشاهده کرده و در کوتاه ‌ترین زمان اقدام به رزرو بلیط هواپیما نمایید.

آژانس مسافرتی علی بابا

علی بابا یکی دیگر از آژانس‌های گردشگری معتبر است که به دلیل خدمات منحصر به فرد محبوبیت بسیاری در میان مشتریان خود به دست آورده و روزبه روز در حال پیشرفت می‌باشد. یکی از مزیت‌های علی بابا ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته است و در کلیه روزهای هفته می‌توانید از کارشناسان زبده آن راهنمایی‌های مورد نیاز را دریافت کنید. همچنین مقالات متعددی در سایت علی بابا بارگزاری شده‌اند که شما را در انتخاب بهترین مقصد مسافرتی یاری خواهند کرد.

 

آژانس مسافرتی قاصدک 24

قاصدک 24 به دلیل داشتن کادر مجرب و حرفه‌ای در زمینه گردشگری توانسته به یکی از بهترین‌های کشور در حوزه گردشگری بدل شود. با مراجعه به وب سایت این شرکت می‌توانید به کلیه خدمات ارائه شده که آیکون‌های متفاوتی دارند دسترسی داشته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. تورهایی که توسط قاصدک 24 برگزار می‌شوند سبب راحتی خیال مسافران شده و می‌توانید بهترین و خاطره‌انگیزترین سفر‌ها را با آن تجربه کنید.

 

آژانس مسافرتی فلایتیو

 فلایتیو یکی دیگر از آژانس‌های معتبر گردشگری است که می‌توانید ارزان ترین خدمات را در آن دریافت کنید. فلایتیو به منظور سهولت بخشیدن به انجام امورات رزرواسیون اقدام به راه اندازی اپلیکیشن خاص خود نموده و از طریق این اپلیکیشن می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و به راحتی امورات رزرواسیون را به انجام برسانید. فلایتیو نیز خدماتی نظیر سه کلیک ارائه کرده و خواهد توانست تمامی خواسته‌های شما از یک آژانس مسافرتی را برآورده سازد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها