نیکزاد: مجلس موافق رتبه بندی معلمان است

کد خبر: 1101838

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر آیین‌نامه ای نماینده صومعه سرا در مورد رتبه بندی معلمان، گفت: رییس و نمایندگان مجلس با رتبه‌بندی معلمان موافق هستند.

«سید کاظم دلخوش اباتری» در نشست علنی روز -یکشنبه -مجلس شورای اسلامی، در تذکر آیین‌نامه داخلی مجلس، گفت: حدود یکصد نفر از نمایندگان برای در دستور قرار گرفتن موضوع رتبه بندی درخواستی را امضا کردند و لازم است این مساله در دستور کار جلسه علنی قرار گیرد.

نماینده صومعه سرا افزود: موضوع دیگر بحث افزایش هزینه برق مصرفی مشترکان است که مردم با آن درگیر هستند و  تا ۶ برابر افزایش  و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: کمیسیون‌های نظارتی و کمیسیون مربوطه این موضوع را در دستور کار قرار دهد و از وزیر و مسوولان پیگیری علت هزینه تحمیل شده به مردم شود.

علی نیکزاد ثمرین که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: رییس مجلس و نمایندگان با موضوع رتبه بندی معلمان موافق هستند، همچنین امروز عصر در چارچوب جلسات کمیسیون‌ها، کمیسیون انرژی موضوع افزایش هزینه برق را پیگیری خواهد کرد.

همچنین در این نشست «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی داعش در مسجد قندوز افغانستان، گفت: الهام علی‌اف با پهپاد رژیم صهیونیستی عکس یادگاری می‌گیرد در حالی که ناوگان جمهوری اسلامی با اقتدار در آسمان منطقه حضور دارد.

نماینده مردم تبریز افزود:  اقدام  علی‌اف در شأن رییس جمهوری یک کشور اسلامی نیست و بداند رژیم صهیونیستی دشمن اسلام و مایه اختلاف میان کشورهای اسلامی و این کار مایه ننگ است در حالی که جمهوری اسلامی ۴۰ سال گذشته برادری خود را با کشور همسایه خود یعنی آذربایجان اثبات کرده است برخی رفتارها از سوی این کشور پذیرفتنی نیست./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها