قیمت نایلون حبابدار

کد خبر: 1102343

نایلون حبابدار یک نوع نایلون ضربه‌ گیر و شفاف است که سطح آن مملو از حباب‌های حاوی هوا می‌باشد. وجود این حباب‌های هوا روی نایلون قابلیت ضربه‌گیری آن را به میزان بسیار زیادی افزایش داده است. استفاده از این نوع نایلون در اسباب کشی برای بسته‌بندی، حفاظت و نگهداری از لوازم خانگی، به نوعی وسایل منزل را بیمه می‌کند و مانع از آسیب دیدن آن‌ها می‌شود. نایلون‌های حبابدار در انواع، اندازه‌ها و متراژهای متفاوتی در بازار عرضه شده‌اند. این محصول نیز مانند همه محصولات موجود در بازار جنس خوب یا بد دارد. نایلون‌های تولیدشده از پلاستیک نامرغوب معمولا بوی بدی دارند و رنگ آن‌ها نیز مانند نایلون‌های درجه یک و باکیفیت شفاف نیست. یکی دیگر از نشانه‌های نامرغوب بودن نایلون‌های حبابدار این است که حباب‌های روی آن با کوچکترین فشاری استحکام خود را از دست داده و می‌ترکند. برای آشنایی بیشتر با انواع نایلون حبابدار، ویژگی هر یک از آن‌ها، قیمت نایلون حبابدار و بهترین تولیدکننده نایلون حبابدار تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار ضربه‌گیری مناسب برای بسته‌بندی کالاهای مختلف است و از صدمات و آسیب‌های ناشی از حمل و نقل کالا پیشگیری می‌کند‌. لایه داخلی این نایلون صاف و لطیف می‌باشد و پوشش بیرونی آن از حباب‌های پر از هوا در سایزهای متنوع تشکیل شده است. برای ساخت این نایلون از مواد اولیه پلی اتیلن استفاده می‌شود. کمتر کالای شکستنی را پیدا می‌کنید که در بسته‌بندی آن از نایلون‌های حبابدار استفاده نشده باشد‌. نایلون‌های حبابدار در انواع دو لایه، سه لایه و پنج لایه با مدل‌های دو بعدی و سه بعدی تولید می‌شود. هر چه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، مقاومت و قیمت نایلون حبابدار نیز بیشتر خواهد بود. از این محصول در صنایع مختلف مانند صنایع الکتریکی و الکترونیکی، صنعت شیشه، صنعت خودروسازی و اتوبارهای حمل اثاثیه منزل، بسته بندی لوازم خانگی، کارگاه‌‌های تولید کابینت و غیره استفاده می‌شود. ویژگی‌های مهم پلاستیک‌ حبابدار عبارتند از: ضربه گیری و محافظت از کالا در برابر خسارت و صدمه، جلوگیری از نفوذ رطوبت، عایق صوتی و حرارتی، جلوگیری از نفوذ نور، جلوگیری از نفوذ چربی و غیره.

نایلون حبابدار دو بعدی و سه بعدی چه تفاوتی با هم دارند؟

نایلون حبابدار از لحاظ طراحی ظاهری به دو گروه دوبعدی و سه بعدی تقسیم می‌شود. نایلون‌های حبابدار معمولی یا دوبعدی به صورت پاکتی یا ورقه‌ای به فروش می‌رسند. این نایلون‌ها را به شکل رول در می‌آورند و هنگام استفاده سمتی که دارای حباب است روی کالای مورد نظر خود می‌پیچند. در نهایت لبه‌های نایلون را با کمک چسب به یکدیگر می‌چسبانند. روش دیگری که برای استفاده از رول نایلون‌ حبابدار دو بعدی وجود دارد این است با آن پاکت‌های نایلونی به اندازه‌های دلخواه آماده می‌کنند و وسایل منزل را در هنگام اسباب کشی داخل پاکت قرار می‌دهند. نایلون دوبعدی برای بسته‌بندی قاب عکس‌ها، ظروف شکستی، لوازم یدکی، تابلو، قطعات الکتریکی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر وسیله‌‌ای که قصد بسته‌بندی آن را دارید به شکل مکعب مربع یا مستطیل باشد، باید از نایلون‌ حبابدار سه بعدی استفاده کنید. طراحی و تولید کیسه حبابدار سه بعدی به گونه‌ای است که دقیقا شکل مکعب بوده و از یک سمت باز می‌شود. این نوع نایلون در ابعاد و اندازه‌های مختلف تهیه می‌شود‌. پس از قرار دادن وسیله مکعبی شکل در داخل نایلون سه بعدی خیال شما از بابت ضربات احتمالی که به کالا وارد خواهد شد، راحت می‌شود. نایلون‌ حبابدار سه بعدی برای بسته‌بندی کردن وسایلی مانند مبلمان، کمدها، تخت خواب، یخچال، گاز، بخاری، وسایل صنعتی و غیره بسیار مناسب است.

نایلون‌های حبابدار از لحاظ اندازه حباب‌ها چه فرقی دارند؟

انواع نایلون حبابدار از لحاظ اندازه حباب‌ها به دو گروه‌ حباب درشت و حباب ریز تقسیم می‌شوند. نایلون دو لایه حباب درشت نسبت به نایلون‌های حباب ریز کارایی بهتری دارند و از کالاهای بسته‌بندی شده در زمان حمل و نقل به خوبی محافظت می‌کنند. نایلون‌های حبابدار سه لایه حباب درشت به دلیل داشتن یک لایه بیشتر مقاومت بیشتری دارند و برای بسته‌بندی کالاهای بسیار بزرگ مانند یخچال مورد استفاده قرار می‌گیرند. نایلون حبابدار سه لایه حباب ریز نسبت به نایلون‌های دولایه حباب ریز کارایی بیشتری دارد و حباب‌های آن‌ با قرار گرفتن در معرض فشار به سادگی نمی‌ترکد. به طوری که اندازه حباب‌ها می‌تواند بین چند میلی‌متر تا چند سانتی‌متر متغیر باشد‌. نایلون‌هایی که حباب‌های فوق العاده ریزی دارند در بسته‌بندی اشیاء ظریف مانند صفحات موبایل برای جلوگیری از خط و خش استفاده می‌شوند. البته این نایلون‌ها دارای قابلیت ضربه‌گیری نیستند. هر چه وسایل بزرگتر باشند، باید اندازه حباب‌ها نیز بزرگتر باشد تا به راحتی از ضربات وارد شده به آن‌ها جلوگیری شود.

قیمت نایلون حبابدار به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت نایلون حبابدار به عوامل و فاکتورهای مختلفی مانند کیفیت و متراژ آن وابسته است. در فروش نایلون حبابدار محصولات ضخیم‌تر با قیمت گران‌تری عرضه می‌شوند. هر چه تعداد لایه‌های پلاستیک بیشتر باشد، قیمت آن نیز به همان میزان افزایش خواهد یافت. عایق آب و رطوبت، میزان استحکام در مقابل ضربه، میزان نفوذپذیری در برابر گرد و غبار و ذرات معلق در هوا، وزن و اندازه حباب‌ها عوامل دیگری هستند که در قیمت پلاستیک حبابدار تاثیرگذار هستند. هنگام خرید از فروشگاه‌های تولید کننده حبابدار همواره سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که صرف نظر از قیمت با کالای شما تناسب داشته باشد.

کاربردهای مهم فروش پلاستیک حبابدار

  • استفاده در بسته‌بندی محصولات و فرآورده‌های چوبی مانند میز، مبلمان، دکوراسیون داخلی و غیره
  • استفاده در صنعت خودروسازی برای بسته‌بندی قطعات مختلف خودرو
  • استفاده در صنایع تولیدی برای بسته‌بندی لوازم خانگی برقی و شکستنی
  • استفاده در صنف‌های شیشه برای تولید و حمل و نقل انواع شیشه
  • استفاده در صنایع تولیدکننده کالاهای الکترونیکی و کالاهای الکتریکی برای بسته بندی این نوع کالا‌ها
  • استفاده برای بسته‌بندی قطعات کامپیوتری حساس
  • کمک به جایجایی ورق‌ها و کابینت‌ها در کارگاه‌های تولید‌کننده کابینت
  • استفاده در اتوبارهای فعال در زمینه که حمل و نقل و اسباب‌کشی اثاثیه منزل

فروش نایلون حبابدار در شرکت باران پلاستیک

تهیه و تولید پلاستیک حبابدار در انواع و ابعاد مختلفی انجام می‌شود و فروشندگان متناسب با حوزه مصرفی این محصول سعی می‌کنند که کیسه حسابدار مناسب و مورد نیاز مشتری را برای او آماده کنند. شرکت‌های زیادی در زمینه تولید کیسه حبابدار مشغول فعالیت هستند. از بین این شرکت‌ها شرکت باران پلاستیک تولیدکننده نایلون حبابدار به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش پلاستیک حبابدار در ایران محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کند. برای خرید و مشاهده قیمت نایلون حبابدار می‌توان به سایت باران پلاستیک با آدرس اینترنتی https://baranplastic.com/  مراجعه کنید.

این شرکت در سال 1367 در تهران راه‌اندازی شد و کار خود را با تولید کیسه حبابدار در انواع مختلف دولایه و سه لایه به صورت کیسه و رول، نوار چسب، استرچ، شرینگ، پالت بند و غیره آغاز کرد. تولید کیسه حبابدار در این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود‌. یکی از مهمترین خریداران محصولات شرکت باران پلاستیک که از طرح‌های ویژه فروش نایلون حبابدار این شرکت برای بسته‌بندی ایمن محصولات تولیدی خود استفاده می‌کنند، شر‌کت‌های تولیدکننده قطعات خودرو هستند. این شرکت‌ها قطعات خودرو را داخل نایلون‌های حبابدار سه‌لایه با حبا‌ب‌های درشت قرار می‌دهند تا هیچ صدمه یا خراشی در سطح این قطعات ایجاد نشود و تا زمان مصرف بدون ذره‌ای آسیب در بسته‌بندی حفظ شود و به دست مشتری برسد. برای سفارش نایلون حبابدار با بهترین کیفیت و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات باران پلاستیک می‌توانید با تیم فروش این شرکت تماس برقرار کرده ویا به وب سایت www.baranplastic.com مراجعه و  راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.   09127009600     55293302-021

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها