بهترین خریدار ضایعات باطری یو پی اس

کد خبر: 1102582

در گذشته باطری‌های ups فرسوده امکان بازیافت نداشتند و دور ریخته می‌شدند. اما متاسفانه دورریز این باتری‌ها به چرخه طبیعت برنمی‌گشت و به محیط زیست آسیب می‌زد. بعد از تغییر و تحولاتی که در صنعت باتری سازی رخ داد، باتری‌های یو پی اس جدید از ترکیباتی ساخته شدند که حالا دیگر امکان بازیافت و برگشت به چرخه صنعت را داشت. همین موضوع باعث شد شرکت‌های تولیدکننده باتری اقدام به جمع آوری و خرید باطری‌های فرسوده کنند، و دیگر هیچ‌کس باتری‌های ups فرسوده را به‌عنوان زباله دور نریزد. با توجه به اینکه حدود 40 الی 50 درصد باتری‌های یو پی اس از فلزات گران‌بها تشکیل شده، خرید این باتری‌ها با قیمت‌های بسیار خوبی انجام می‌شود! اگر شما نیز از مصرف کنندگان دائمی باتری‌های ups هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی ادامه این مطلب را از دست ندهید زیرا می‌خواهیم ضمن معرفی کامل باتری‌های ups، شما را با بهترین خریدار ضایعات این مدل باطری آشنا کنیم.

 

 

معرفی باتری یو پی اس و انواع آن

باتری ups یک منبع تغذیه‌ی بدون وقفه است که مانند یک باتری پشتیبان در مواقع قطع برق، چند دقیقه یا چند ساعت توان مورد نیاز لوازم برقی را تأمین می‌کند. بعد از قطعی‌های مکرر و طولانی مدت برق در شهرهای مختلف، اغلب افراد به این فکر افتادند که سراغ خرید باتری‌های یو پی اس بروند، اما قیمت این باتری‌ها در بازار ایران گران و توزیع آن‌ها نامناسب است. در واقع در بازار ایران، این باتری‌ها قیمت بالاتری نسبت به بازار جهانی دارند. معمولا از این باتری‌ها برای سیستم‌های حساس به نوسان برق استفاده می‌شود، تا از آن‌ها محافظت شود. باتری‌های ups در سه مدل دسته بندی می‌شوند:

 

  1. یو پی اس آنلاین

در یو پی اس‌های آنلاین هیچ وقت برق شهری به‌صورت مستقیم در اختیار دستگاه‌ها قرار نمی‌گیرد و همیشه از باتری یو پی اس برای تامین انرژی استفاده می‌شود. در نتیجه همیشه برق خروجی بدون نوسانات ولتاژ یا فرکانس خواهد بود. از این مدل ups برای سیستم‌های حساس مانند تجهیزات کامپیوتری، پزشکی و آزمایشگاهی و الکترونیکی استفاده می‌شود.

 

  1. یو پی اس آفلاین

در ups آفلاین، باتری خارج از مدار قرار می‌گیرد و هنگامی که برق شهر قطع نشده باشد، برق خروجی از برق شهر تأمین می‌شود. ups آفلاین از نظر قیمت از یو پی اس‌های آنلاین ارزان‌تر هستند. از نظر توان خروجی هم در توان‌های کمتر از یو پی اس آنلاین تولید می‌شود و برای دستگاه‌هایی که حساسیت کمتری نسبت به نوسانات برق دارند مناسب است.

 

  1. یو پی اس لاین اینتر اکتیو

یو پی اس لاین اینتراکتیو شباهت زیادی به نوع آفلاین دارد. در این مدل، یک ترانسفورمر اتوماتیک با ولتاژ متغیر قرار گرفته که نوسانات ولتاژ برق ورودی را برای مصرف کننده کاهش می‌دهد و در حالت قطعی برق باتری‌های ups را به کمک یک شارژر در حالت فول شارژ قرار می‌دهد.

 

 

کاربردهای باتری یو پی اس

باتری‌های یو پی اس مصارف مختلفی دارند، ولی به‌طور کلی کارکرد آن ها در سه موضوع تقسیم‌بندی می‌شود:

 

  1. استفاده از یو پی اس در منزل

در فصل تابستان که مصرف برق نسبت به سایر فصول سال بیشتر می‌شود، قطعی و نوسانات برق می‌تواند موجب آسیب دیدن دستگاه‌های برقی شود. بنابراین حتی در خانه هم استفاده از ups برای حفاظت از کامپیوترهای شخصی ضروری است. از ups می‌توان برای روشن نگاه داشتن و حفاظت از لپ تاپ، کامپیوتر شخصی، تلویزیون و تجهیزات دوربین مداربسته استفاده کرد.

 

  1. استفاده از یو پی اس برای تجهیزات کامپیوتری

با توجه به اینکه در بسیاری مواقع قطعی برق بدون اعلام برنامه قبلی انجام می‌شود، وجود دستگاه‌های ups در اداره‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها و دانشگاه‌ها بسیار مهم است. زیرا باعث می‌شود در ساعات قطعی برق سیستم‌ها خاموش نشوند، و قطع و وصل شدن و نوسانات برق، باعث آسیب دیدن تجهیزات حساس مانند کامپیوترها، سرورها و سیستم‌های حفاظتی نشود.

  1. استفاده از یو پی اس در مراکز درمانی

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ups در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی است. در این حوزه علاوه بر ارزش ریالی بسیار بالای تجهیزات و دستگاه‌ها، کوچک‌ترین وقفه‌ای در عملکرد تجهیزات، ممکن است به قیمت از دست دادن جان یک بیمار تمام شود! بنابراین استفاده از upsهای قدرتمند برای روشن نگه داشتن و حفاظت از تجهیزات پزشکی و اتاق عمل و نیز جلوگیری از خرابی آن‌ها بسیار مهم است.

 

با باتری فرسوده UPS چه کار کنیم؟

همه باتری‌ها اعم از باتری وسائل نقلیه و باتری یو پی اس دارای چند سال طول عمر مفید هستند. طول عمر مفید به این معناست که اگر به‌عنوان مثال 5 سال از مصرف یک باتری ups گذشت، دیگر قابل استفاده نخواهد بود، و باتری فرسوده محسوب خواهد شد. البته این موضوع به این معنا نیست که باتری فرسوده دور ریز است و کاربرد ندارد؛ باتری‌های فرسوده قابل خرید و فروش هستند.

باتری یو پی اس بعد از گذشت چند سال استفاده فرسوده می‌شود، اما چون محتویات داخل آن ارزشمند و قابل بازیافت است، از طریق خرید و فروش مجدداً به چرخه صنعت تولید باتری برمی‌گردد. قیمت ضایعات باطری یو پی اس در بازار خرید و فروش این کالا، بشدت رقابتی است. محتویات داخل باتری شامل سرب، قلع، آنتیموان و کمی اسید است، که این فلزات ارزشمند هستند و معمولاً به قیمت‌های بالای خریداری می‌شوند. در واقع دلیل اصلی رقابتی بودن قیمت این کالا، وزن فلزات داخل باتری و ارزش و بهای بالای آن‌ها است. هر چه میزان ضایعات یا فلزات درون یک باتری از نظر وزن سنگین‌تر باشد، شرکت‌های خریدار این ضایعات مبلغ بیشتری پرداخت خواهند کرد.

 

معرفی بهترین خریدار برای ضایعات باتری UPS

شرکت‌های مختلفی در حوزه خرید و فروش ضایعات باتری UPS فعالیت می‌کنند، که یکی از بهترین و معتبرترین آنها گروه باتری آنلاین است. این فروشگاه اینترنتی علاوه بر خرید و فروش ضایعات باتری یو پی اس و انواع باتری فرسوده، خدمات دیگری را نیز به مشتریانش ارائه می‌کند، از جمله خرید و دریافت باتری در محل، تعویض و تست رایگان باتری در محل و ارائه باتری با کیفیت و طول عمر بالا. در صورت نیاز به خدمات باتری آنلاین، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

نشانی: تهران، خیابان فدائیان اسلام، بلوار ابریشم، کوچه حقیقت خواه، پلاک 13

تلفن تماس: 09128918115

نشانی اینترنتی: https://batrionline.com/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها