رصد بازار محصولات ایران خودرو /قیمت خودرو امروز

کد خبر: 1103569

امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۰ بازار خودروهای پرتیراژ ایران‌خودرو روز آرامی را پشت سرگذاشتند و با کمترین نوسان در بازار عرضه شدند و در این میان تنها دو محصول این شرکت در میان پرتیراژها رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کردند.

رصد بازار محصولات ایران خودرو /قیمت خودرو امروز

رصد بازار محصولات ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز و در روز آرام دلار، ایران خودرویی ها نیز آرام گرفتند و تنها «دنا معمولی» و «رانا پلاس» در بازار افزایش قیمت داشته اند.

به گفته فعالان بازار خودرو رکود حاکم در بازار خودرو در حال حاضر بیش از هر عامل دیگری بر بازار خودرو اثرگذار بوده و نبود تقاضا در بازار موجب شده تا بازار بدون مشتری تغییر قیمت چندانی نداشته باشد به همین دلیل قیمت ها در بازار خودرو با نوسان اندک در حال حرکت است.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷ » و « سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» و «دنا معمولی» با رشد قیمت یک میلیون تومانی در بازار عرضه شدند. با توجه به رصد قیمت خودرو در بازار می توان گفت امروز این دو خودرو امروز به ترتیب با قیمت ۲۷۰ و ۳۲۵ میلیون تومان قیمت خوردند.

از سوی دیگر امروز «سمند LX با موتورEF۷ »، «سورن پلاس» ، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» ، «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. با توجه به ارزیابی های صورت گرفته امروز «سمند LX با موتورEF۷ » در بازار ۲۶۵ میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «سورن پلاس» هم ۳۱۰ میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز در بازار ۴۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

خانواده ۲۰۶ نیز امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز با قیمت ۲۹۲ میلیون تومان و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز با قیمت ۲۸۸ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

18ey2oEiALHV

 
منبع: اقتصادنیوز
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها