اهمیت مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری

کد خبر: 1103703

آیا شما هم دارای کسب‌وکار سنتی یا اینترنتی هستید؟ آیا می‌خواهید جرایم مالیاتی خود را کاهش دهید؟ امروزه قوانین و بخشنامه‌های پیچیده مالیاتی بیشتر کسب‌وکارها را سردرگم کرده است و بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی نمی‌دانند اظهارنامه خود را چگونه رد کنند تا از جریمه‌های سنگین و بروز مشکلات به‌دور باشند.

بنابراین دریافت مشاوره مالیاتی درست و اصولی در مورد هزینه‌های قابل‌قبول به شما نکات با ارزشی ارائه می‌دهد که بر اساس آن بتوانید هزینه‌های قابل‌قبول مرتبط را از درآمدهای متعلقه کسر کنید. به این ترتیب شما می‌توانید بخش اعظم درآمدتان را به صورت قانونی، مشمول نرخ‌ها و معافیت‌های مالیاتی قرار دهید.

untitled

یک مشاور مالیاتی باعث آگاهی شما از جرائم و تخلفات مالیاتی می‌شود و اظهارنامه مالیاتی شما را به شکلی تنظیم می‌کند که مرتکب جرائم و تخلفات نشوید.

اگر شما هم به دنبال مشاور مالیاتی ماهر هستید، ما در ادامه این مقاله از آقای مالیات به معرفی دوره های آموزش مالیات، خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی، آنلاین و حضوری و می‌پردازیم پس همراه ما باشید.

مالیات چیست؟

مالیات نوعی هزینه مالی است که از طرف نهاد مربوط به اداره مالیات به‌منظور تأمین هزینه‌های عمومی کشور از اشخاص حقیقی یا حقوقی بر اساس میزان درآمد یا گردش مالی یا دارایی به‌اجبار اخذ می‌گردد و در صورت عدم پرداخت، طبق قانون شخص مالیات دهنده مشمول مجازات نیز خواهد شد؛ اما اشراف به قوانین مالیاتی برای هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند به وی کمک کند تا در پرداخت مالیات، با استفاده از امکان‌های قانونی، با پرداخت در موعد مشخص، کم‌ترین مالیات ممکن را پرداخت نماید.

ما در مؤسسه آقای مالیات به‌منظور ارتقای سواد مالیاتی جامعه، تمامی محتوای آموزش رایگان مالیات را به‌صورت پرسش‌ و پاسخ مالیاتی، آموزش قوانین مالیاتی، آموزش امور مالیاتی، ویدئو، پادکست مالیاتی و مقاله قرار داده‌ایم.

در حال حاضر قوانین و امور مالیاتی کشور به صورت مداوم در حال تغییر هستند؛ بیشتر حسابداران و مشاوران مالیاتی با گذراندن جدیدترین دوره‌های آموزش مالیات به یک وکیل یا مشاور مالیاتی خبره تبدیل می‌شوند.

اگر شما هم دوست دارید از دانشجویان دوره وکیل مالیاتی، مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی مؤسسه ما باشید، می‌توانید به صفحه آموزش مالیات مراجعه کنید.

مالیات در کشور ایران، به دو بخش کلی مالیات‌های مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می‌شود که هر یک از این دسته‌بندی‌ها، دارای زیر شاخه‌هایی هستند. در این بخش به معرفی زیر دسته مالیات‌های مستقیم و غیر مستقیم خواهیم پرداخت.

untitled

مالیات‌های مستقیم

مالیات‌های مستقیم از درآمد یا دارایی افراد اخذ می‌شود و به همین دلیل به دو بخش مالیات بر درآمد و مالیات بر دارایی تقسیم می‌شود.

مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد یکی از مهم‌ترین انواع مالیات در ایران است که درآمد افراد و شرکت‌ها را مبنای اخذ مالیات قرار می‌دهد. این مالیات معمولاً به صورت درصدی از سود مالیات دهنده دریافت می‌شود که شامل مالیات بر درآمد املاک، مالیات بر درآمد مشاغل، مالیات بر درآمدهای اتفاقی، مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمد کشاورزی، مالیات بر درآمد حقوق، مالیات بر جمع درآمد ناشی از منابع مختلف درآمدی است.

مالیات بر دارایی

دارایی همه حقوقی است که یک شخص حقیقی یا حقوقی نسبت به اشیا، اموال، املاک و غیره دارد و به او اجازه تصرف مالکانه آن را می‌دهد. مالیات بر دارایی شامل مالیات سالانه املاک، مالیات مستغلات مسکونی خالی، مالیات بر اراضی بایر، مالیات حق تمبر، مالیات حق تمبر است. طبق اصلاحات صورت گرفته در قانون بقیه مواردحذف شده و فقط دو مورد مالیات بر ارث و مالیات حق تمبر باقی مانده اند.

•مالیات بر ارث: مالیاتی است که پس از مرگ، بر دارایی باقیمانده از شخص (دارایی و ثروت در حال انتقال به وراث) توسط دولت محاسبه و دریافت می‌شود.

•مالیات حق تمبر: که از طریق الصاق و ابطال تمبر بر اسناد و مدارک از مودی دریافت می‌شود و مثال آن مالیات حق تمبری است که روی برگ‌های چک‌های بانکی چاپ می‌شود.

مالیات های غیر مستقیم

مالیات غیر مستقیم مالیاتی است که پرداخت کننده آن مجهول بوده و پرداخت آن در گرو فعالیت اقتصادی افراد بوده و در نهایت از مصرف کنندگان نهایی به صورت غیر مستقیم وصول می‌گردد؛ این نوع از مالیات نیز دارای ۳ دسته اصلی حقوق و عوارض گمرکی، مالیات بر مصرف و مالیات بر ارزش افزوده است.

چگونه مشاوره مالیاتی تلفنی دریافت کنیم؟

یکی از معایب مشاوره حضوری الزام به حضور فیزیکی مؤدی در دفتر مشاوره مالیاتی می‌باشد. به عنوان مثال دفتر مؤسسه آقای مالیات در شهر تهران است و بسیاری از مؤدیان در شهرها و استان‌های دیگر و حتی بسیاری از شهروندان تهرانی امکان مراجعه حضوری به دفتر مؤسسه را ندارند.

اگر شما هم ساکن شهرستان هستید و امکان حضور در درفتر مؤسسه آقای مالیات را دارید هیچ نگران نباشید. ما دارای بهترین خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی هستیم که شما به راحتی می‌توانید با مؤسسه تماس گرفته و وقت مشاوره به صورت تلفنی تنظیم نمائید.

اگر پرونده شما بسیار تخصصی است؛ حتماً کارشناسان مؤسسه آقای مالیات نیاز به برسی اوراق و پرنده شما دارند پس تمام مدارک مستندات پرونده خود را قبل از جلسه مشاوره به شماره واتساپ ما ارسال نمائید تا مشاورین مالیاتی ما آن‌ها را برسی کنند.

مزایای مشاوره مالیاتی تلفنی چیست؟

  • هزینه‌ی پائین‌تر
  • مدت انتظار کم برای دریافت پاسخ
  • نیازی به رفت‌وآمد و مراجعه حضوری نیست (مزیت مهم در روزهای همه گیری کرونا).

مشاوره مالیاتی آنلاین چگونه انجام می‌شود؟

مشاوره مالیاتی آنلاین نیز یکی از روش‌های ارائه مشاوره می‌باشد که شما برای دریافت این مشاوره می‌توانید از طریق پرکردن فرم درخواست مشاوره، چت آنلاین سایت و یا ارسال سؤال در قسمت کامنت‌ها، سؤالات مالیاتی خود را مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت کنید.

مزیت مهم مشاوره مالیاتی آنلاین نیز عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفتر مشاوره است که با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مزیت مهمی به حساب می‌آید.

 شما برای پرونده‌های تخصصی مالیاتی به بررسی اوراق، پرونده مالیاتی و دریافت گزارش توسط مشاورین متخصص نیاز دارید و می‌توانید گزارشات پرونده مالیاتی خود را از طریق شماره واتساپ که به شما داده خواهد شد نسبت به اخذ مدارک اقدام و مشاوره شما بدون نیاز به حضور شخصی به صورت آنلاین انجام می‌گردد و حسب مورد نسب به تحریر لایحه مالیاتی اقدام خواهد شد.

مزایای مشاوره مالیاتی آنلاین چیست؟

  • هزینه‌ پائین
  • عدم نیاز به مراجعه‌ حضوری به دفتر مشاور مالیاتی

معایب مشاوره آنلاین:

  • زمان انتظار برای دریافت پاسخ

دریافت مشاوره مالیاتی حضوری چگونه است؟

مشاوره مالیاتی حضوری برای هر کسب‌وکاری بهترین راهکار مشاوره است که در ادامه به روش انجام کار و مزایای آن اشاره می‌کنیم. شما برای دریافت مشاوره حضوری، ابتدا با مؤسسه تماس گرفته و یا با تکمیل فرم داخل سایت، درخواست مشاوره داده و پس از دریافت وقت مشاوره به مؤسسه مشاوره مالیاتی آقای مالیات مراجعه خواهید کرد.

مزایای مشاوره مالیاتی حضوری:

  • مدت انتظار کم
  • بررسی اوراق و پرونده‌ی مالیاتی توسط مشاور
  • امکان تحریر لایحه مالیاتی
  • وکالت در پرونده
  • دقت نظر بالا در مشاوره ارائه شده

معایب مشاوره حضوری:

  • هزینه‌ی بالاتر
  • الزام به حضور در دفتر مشاور مالیاتی

مزایای منحصر به فرد مشاوره مالیاتی در مؤسسه آقای مالیات

  • ارائه مشاوره به روز و مطابق با نیازهای تخصصی هر پرونده
  • استفاده از مشاوران برجسته و متخصص
  • ارائه راهکارهای استفاده از معافیت‌ها، مشوق‌ها و تخفیفات مالیاتی
  • ارائه راهکارهای تخصصی در زمینه نگارش لوایح دفاعیه مالیاتی

سؤالات متداول مشاوره مالیاتی

چگونه می‌توانیم مشاوره رایگان مالیاتی دریافت کنیم؟

شما با مراجعه به قسمت از من بپرس و کامنت‌های این صفحه می‌توانید سؤالات مالیاتی خود را بپرسید تا از مشاورین متخصص ما پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید.

ساعات کاری مجموعه آقای مالیات برای دریافت مشاوره مالیاتی چگونه است؟

ساعت کاری مجموعه ما جهت مشاوره مالیاتی حضوری، آنلاین و تلفنی از ساعت 9 صبح تا 18 عصر می باشد.

نحوه انجام مشاوره مالیاتی در دیگر شهرستان‌ها چگونه است؟

مؤدیان ساکن شهرستان می‌توانند از خدمات مشاوره آنلاین و تلفنی آقای مالیات استفاده کنند.

مدت قراردادهای مشاوره مالیاتی چگونه است؟

مدت قرار دادهای مشاوره مالیاتی کاملا بستگی به پرونده مؤدی دارد.

چگونه مشاوره مالیاتی از آقای مالیات بگیریم؟

مؤسسه آقای مالیات(http://mrtax.site​)، با 6 سال سابقه درخشان به‌عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالیاتی و آموزش مالیات در ایران، مورد اعتماد بسیاری از اشخاص حقوقی و حقیقی است و همچنین جدید ترین خدمات مالیاتی را به شما عزیزان ارائه می‌نماید. برای دریافت مشاوره مالیاتی و آخرین تخفیفات دوره‌های آموزش مالیات از طریق کانال های زیر با تیم فنی ما در ارتباط باشید:

شماره تلفن جهت مشاوره: ۸۸۹۹۶۲۳۲۰۲۱

ایمیل:    safireparsian@gmail.com

آدرس پستی: تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمال غربی تقاطع خیابان فاطمی، ساختمان ۱۹۴۸، طبقه ۳، واحد ۵۱

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها