آشنایی با امکانات و قیمت بهترین هتل های تهران

کد خبر: 1103800

قیمت هتل های تهران از ارزان قیمت تا گران قیمت را می‌توانید در وب سایت ایران هتل آنلاین ببینید.

آشنایی با امکانات و قیمت بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان اوین تهران اتاق دو تخته تویین

طیف وسیعی از هتل ها با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت در تهران وجود دارد که شما می‌توانید مطابق با سلیقه و توانایی مالی خود، همچنین با توجه به اهدافتان از این سفر، یکی از آن‌ها را برگزینید. شروع قیمت هتل های ۴ ستاره تهران از شبی دویست هزار تومان آغاز می‌شود و تا شبی هشتصد هزار تومان می‌رسد.

برای آشنایی با امکانات و قیمت بهترین هتل های تهران با ما همراه باشید.

قیمت هتل های لوکس تهران

قیمت هتل همواره دغدغه اصلی مسافران است. البته برخی از شما بسیار سخت‌گیر بوده و به دنبال اقامت در هتل های لوکس تهران هستید. بنابراین باید ابتدا قیمت هتل های لوکس تهران را بدانید و با امکانات و خدمات این هتل های لاکچری آشنا شوید. هتل هایی که بسیار متفاوت هستند و با کیفیت ویژه خدماتشان، شما را مجذوب خود می‌کنند.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس بهرود تهران نمای بیرونی 2

 

یکی از رویایی‌ترین هتل هایی که اقامت در آن جزو روزهای عمرتان محسوب نمی‌شود، هتل اسپیناس پالاس تهران است. هتلی لوکس و لاکچری در شمال پایتخت که منطقه‌ای خوش آب و هوا را برای مسافرانش در نظر گرفته است. این هتل در ارتفاعات سعادت آباد تهران واقع شده و مطبوع بودن آب و هوا یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است. علاوه بر این تمامی اتاق‌های این مجموعه لوکس و رویایی اعم از اتاق‌ها و سوئیت‌ها، بسیار باکیفیت هستند و دیزاین فوق‌العاده شیکی دارند.

اگر عاشق تجملات هستید، باید حتماً سوئیت لاکچری پرزیدنت و سوئیت رویال هتل اسپیناس ‌پالاس را رزرو نمایید. این سوئیت‌ها اوج شکوه و جلال را به رخ کشیدند و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به شهر تهران دارد. همچنین سوئیت اسکای با جکوزی مجلل و طراحی باشکوه، در بین سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس خودنمایی می‌کند.

البته که خدمات و امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران به واحدهای اقامتیش ختم نمی‌شود. این هتل مجلل یکی از هتل های لوکس تهران به شمار می‌رود که دارای چندین رستوران به نام‌های دیبا، لاتون، اسکای لانج و چندین کافی شاپ زیبا است. شروع قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران از یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است.

هتل استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران نمای بیرونی 1

 

از دیگر هتل های معروف شهر تهران که به عنوان یک هتل ۵ ستاره منتخب گردیده، هتل استقلال است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که در پایتخت دارد، موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. در واقع هتل استقلال تهران در خیابان ولیعصر و بزرگراه شهید چمران واقع شده است. حتماً شما هم شنیده‌اید که خیابان ولیعصر یکی از زیباترین خیابان‌های پایتخت بوده و جان می‌دهد برای پیاده روی.

علاوه‌ بر این با رزرو هتل استقلال تهران، فاصله بسیار کمی با نمایشگاه بین‌المللی، سالن اجلاس سران، تله کابین توچال، کاخ سعدآباد، پارک زیبای ملت و فرودگاه مهرآباد خواهید داشت. حقیقتش را بخواهید هتل استقلال یکی از قدیمی‌ترین هتل های تهران است که در سال ۱۳۵۱ به بهره‌برداری رسید. مجموع اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل مجلل به ۵۵۲ واحد اقامتی می‌رسد که لوکس‌ترین امکانات را می‌توان در این اتاق‌ها و سوئیت‌ها دید. باید بدانید هتل ۵ ستاره استقلال تهران دارای تخت‌های راحتی، میز، دراور، صندلی، آباژور، نورپردازی عالی و اتاق‌هایی با کف‌پوش‌های مناسب است.

 از قلم نیفتد که هتل استقلال دارای رستوران‌های بسیار لوکسی بوده که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می‌دهند. با امکانات تفریحی هتل استقلال، روزهای خوشی را سپری می‌کنید. در این مجموعه تفریحی، استخر و سونا نیز موجود است. همچنین مجهزترین دستگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی در باشگاه این هتل به چشم می‌خورد که برای میهمانان مهیا شده است. برای اقامت در هتل استقلال تهران باید حداقل بودجه شما ۵۸۰ هزار تومان برای یک شب اقامت باشد.

قیمت هتل های ۴ ستاره تهران

اگر هزینه اقامت در هتل های ۵ ستاره برایتان کمی سنگین است و بودجه آن را ندارید، می‌توانید هتل های ۴ ستاره تهران را برای اقامت انتخاب کنید. معمولاً قیمت هتل های ۴ ستاره تهران مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده؛ در عین حال امکانات و خدمات مطلوبی را به مسافران و میهمانان ارائه می‌دهند.

هتل اوین تهران

یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره تهران، هتل اوین است. هتل اوین به دلیل موقعیت مکانی خوبی که در شمال تهران دارد، بسیار محبوب واقع می‌شود. این هتل در تقاطع دو بزرگراه اصلی یعنی بزرگراه یادگار و بزرگراه چمران، واقع شده و به همین دلیل به نمایشگاه بین‌المللی تهران، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما و سازمان اجلاس سران مشرف است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاص هتل اوین تهران، معماری فوق‌العاده آن به رنگ سفید بوده که بسیار زیبا و چشم‌نواز است.

اوین یکی از با‌قدمت‌ترین هتل های ایران است که در سال ۱۳۴۸ افتتاح گردید. این هتل در ابتدا با ۳۲ واحد اقامتی کارش را آغاز نمود و در سال ۱۳۸۵ مورد بازسازی قرار گرفت. امروزه هتل ۴ ستاره اوین تهران ۱۵۰ واحد اقامتی دارد که در ۴ طبقه پراکنده‌ شده‌اند.

اگر خاطره خوبی از ترافیک تهران ندارید، باید بدانید هتل اوین خارج از محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوای تهران قرار گرفته؛ به همین دلیل هم آب و هوای مطبوعی دارد. خوشبختانه این هتل ۴ ستاره رستوران‌های بسیار زیبایی دارد. این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و چینی را ارائه می‌دهند. خوشمزه‌ترین غذاهای چینی را می‌توانید در رستوران هتل اوین امتحان کنید. شروع قیمت هتل اوین تهران برای یک شب اقامت حدود ۵۶۲ هزار تومان است.

هتل المپیک تهران

یکی دیگر از هتل های لوکس تهران، هتل المپیک بوده که در شمال غرب این شهر واقع شده است. هتل المپیک به دلیل مشرف بودن به فرودگاه امام خمینی، پارک جنگلی چیتگر و دریاچه مصنوعی خلیج فارس از محبوبیت خوبی برخوردار است. این هتل علاوه بر واحدهای اقامتی، سالن‌های مجللی برای برگزاری جلسات و همایش‌ها دارد. این سالن‌ها مجهز به امکانات صوتی تصویری پیشرفته، صندلی‌های زیبا، ویدیو پروژکتور، پرده نمایش متحرک و سالن پذیرایی وی‌آی‌پی مجزا هستند.

هتل المپیک تهران از تجهیزات ورزشی بسیار خوبی مانند استخر، سالن بدن‌سازی پیشرفته، سونای خشک و بخار، اتاق ماساژ، حمام ترکی، سالن بیلیارد، شطرنج و جکوزی برخوردار است. اگر به چای‌خانه‌های سنتی علاقمندید، باید سری به چای‌خانه سنتی هتل المپیک تهران بزنید. این فضای دوست‌داشتنی و دنج برای صرف نوشیدنی است. قیمت این هتل از ۷۲۰ هزار تومان برای یک شب اقامت آغاز می‌گردد.

قیمت هتل آپارتمان ‌های تهران

اگر در جستجوی قیمت هتل در تهران هستید، باید بدانید قیمت هتل آپارتمان ‌های تهران نسبتاً ارزان‌تر از هتل های ۵ ستاره و ۴ ستاره است. هتل آپارتمان‌های تهران، اقامتگاه‌های بسیار خوبی هستند که امکانات رفاهی مطلوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این امکانات در حد رفع نیاز بوده و شاید به اندازه یک هتل ۵ ستاره و ۴ ستاره نباشد؛ اما برای چند شب اقامت مناسب است.

هتل آپارتمان وزرا تهران

برای افرادی که علاقه‌مند اقامت در هتل نوساز هستند، هتل آپارتمان وزرا تهران را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار نمود. ساختمان هتل وزرا ۱۲ طبقه بوده و در مجموع ۲۵ واحد اقامتی شامل سوئیت و آپارتمان را به میهمانان ارائه می‌دهد. امکانات و خدمات هتل آپارتمان وزرا تهران بسیار مناسب است. تلویزیون، یخچال، تلفن، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، خشکشویی، سالن همایش، سالن بدن‌سازی، اتاق جلسات، سونا، جکوزی، استخر و سالن صبحانه‌خوری، فقط چند مورد از امکانات و خدمات این هتل آپارتمان است. برای یک شب اقامت در هتل آپارتمان وزرا باید ۸۹۰ هزار تومان کنار بگذارید.

هتل طوبی تهران

یکی از زیباترین هتل آپارتمان‌های تهران، هتل طوبی بوده که در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردید. این هتل در ۶ طبقه بنا شده و دارای ۲۸ واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات رفاهی است. جاذبه‌های معروف تهران مانند برج میلاد، پل طبیعت و پارک آب و آتش در نزدیکی هتل آپارتمان طوبی هستند. بنابراین می‌توان این‌طور قلمداد کرد، هتل آپارتمان طوبی، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد.

مطمئناً معماری خاص و منحصربه‌فرد هتل آپارتمان طوبی شما را جذب خود می‌کند؛ چراکه از سبک بخصوصی برای معماری کمک گرفته است. رستوران هتل طوبی در بام هتل قرار گرفته که فضایی دل‌نشین با چشم‌اندازی رو به شهر تهران دارد. شروع قیمت هتل آپارتمان طوبی تهران از شبی ۴۸۰ هزار تومان است.

جمع‌بندی

تعداد هتل های تهران بسیار زیاد است و ما نمی‌توانیم همه آن‌ها را در متن خود بگنجانیم. به همین دلیل سعی کردیم بهترین هتل های تهران را معرفی کنیم. برای اطلاع بیشتر از قیمت هتل های تهران و آشنایی با امکانات این اقامتگاه‌ها می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) سر بزنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها