میلگرد ذوب آهن اصفهان را از کجا بخریم

کد خبر: 1104247
میلگرد ذوب آهن اصفهان  را  از کجا بخریم

میلگرد ذوب آهن اصفهان، در حال حاضر باکیفیت‌ترین میلگرد موجود در بازار آهن ایران است که در کارخانه ذوب آهن اصفهان، بزرگترین قطب صنعتی ایران در سایزها و گریدهای متنوع تولید می‌شود. اولین سؤالی که در زمان خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان به صورت آنلاین یا حضوری به ذهن مشتری خطور می‌کند این است که میلگرد ذوبی را از کجا بخرم؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت با توجه به این که کیفیت و اصل بودن این محصول برای حفظ ایمنی و طول عمر پروژه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، باید میلگرد ذوب آهن اصفهان را از مراکز و نمایندگی‌های معتبر خریداری نمود. در ادامه با آرادآهن همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

میلگرد ذوب اهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان، اولین و بزرگترین کارخانه تولید فولاد ساختمانی در ایران است که انواع میلگرد آجدار و میلگرد ساده را بر اساس استاندارد روسیه تولید می‌کند. وزن میلگردهای ذوب آهن منطبق با جدول اشتال بوده و از این رو وزن میلگرد این کارخانه نسبت به سایر رقبا بیشتر و درنتیجه قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان نسبت به قیمت برندهای دیگر بیشتر می‌باشد.

میلگردهای آجدار این کارخانه از مقاطع پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی است که همواره اولویت اول برای فعالان صنعت ساخت و ساز جهت انتخاب میلگرد مناسب با پروژه آن‌ها می‌باشد. انواع میلگرد ذوبی آجدار در سایزهای 12 تا 40 میلی‌متر و میلگرد ساده ذوبی در سایزهای 5.5 تا 20 میلی‌متر موجود می‌باشد.

میلگرد گرید A1 ذوب‌آهن، صاف و بدون آج بوده و دارای مقاومت کششی 3800 و مقاومت تسلیم 2300 سانتی‌متر مربع است. میلگرد گرید  A2 آجدار ذوب آهن دارای مقاومت کششی ۵۰۰۰ و مقاومت تسلیم ۳۰۰۰ سانتی‌متر مربع می‌باشد. آج این نوع میلگرد یکنواخت بوده و به‌ صورت دو رشته مارپیچ هم‌جهت عرضی، در دو طرف برجستگی طولی می‌باشد. میلگرد آجدار  ذوب‌آهن با گرید A3 دارای مقاومت کششی ۶۰۰۰ و مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ سانتی‌متر مربع می‌باشد و دارای برجستگی‌های عرضی یکنواخت به صورت هفت هشتی در دو نیمه طولی میلگرد است.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

میلگرد یکی از مقاطع فولادی مهم و پرکاربرد در ساختمان‌سازی است بنابراین انتخاب نوع، کیفیت و سایز مناسب آن می‌تواند بر کیفیت پروژه و هزینه تمام‌شده آن تاثیر زیادی بگذارد. بهتر است قبل از خرید این محصول درباره آن اطلاعات کاملی کسب نموده و با مشاوران باتجربه مشورت کنید. همچنین استعلام قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان، آگاهی از ظرفیت بار مورد نیاز، هزینه حمل، وضعیت بازار آهن‌آلات و ... نیز از نکات مهمی است که باید پیش از خرید این محصول به آن توجه نمایید.

قبل از خرید میلگرد ذوبی اطلاع از قیمت روز این محصول مانند قیمت روز میلگرد 12 ذوب آهن اصفهان  ضروری است؛ در سال‌های اخیر قیمت این محصول نیز مانند سایر محصولات فولادی به دلیل آشفتگی بازار و نوسانات نرخ ارز، نوسانات زیادی داشته است. تغییرات ناگهانی قیمت میلگرد کارخانه ذوب‌آهن از جمله قیمت روز میلگرد 14 ذوب آهن اصفهان در بازار آهن به دلیل پرمصرف و پرکاربرد بودن این سایز میلگرد در صنعت ساختمان سازی می‌تواند بر محاسبات هزینه تمام‌شده پروژه‌های عمرانی، صنعتی و ساختمانی تأثیر بسزایی داشته باشد؛ بنابراین برای فعالان صنعت ساخت‌وساز اطلاع از آخرین قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در مرجع فروش آهن آلات ایران اهمیت فراوانی دارد.

خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان

همانگونه که ذکر شد میلگرد ذوبی، از باکیفیت‌ترین میلگردهای موجود در بازار آهن ایران می‌باشد و قیمت آن نسبت به قیمت سایر رقبا بیشتر می‌باشد بنابراین اگر در هنگام خرید این محصول، قیمت کمتری از آخرین قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در بازار روز آهن به شما ارائه شد به اصالت کالا شک کنید.

توصیه می‌شود که خرید خود را حتما از مراکز بازرگانی و بنگاه‌های معتبر و شناخته شده انجام دهید. لازم به ذکر است که قبل از خرید این محصول اطلاعات کاملی در مورد نوع کاربرد ، مشخصات فنی میلگرد مورد نیاز، قیمت روز میلگرد ذوب آهن اصفهان و ... کسب نمایید.

ممکن است این سوال برای مصرف کننده مطرح شود که آیا این محصول را مستقیما از خود کارخانه ذوب آهن باید خریداری کرد و یا خرید از آهن‌فروشی به‌صرفه‌تر می‌باشد؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که با توجه به حجم سفارش و موقعیت مکانی خود، به یکی از سه روش زیر می‌توانید میلگرد ذوب آهن اصفهان را خریداری نمایید.

  1. خرید میلگرد ذوب آهن به صورت مستقیم از کارخانه ذوب آهن اصفهان
  2. خرید میلگرد ذوب آهن از بورس
  3. خرید میلگرد ذوب آهن از انبار یا بنگاه
  4. خرید میلگرد ذوب آهن از شرکت‌های بازرگانی

12

خرید میلگرد ذوب آهن از کارخانه

فعالان حوزه ساخت و ساز به خوبی می‌دانند که خرید میلگردهای ذوب آهن اصفهان از جمله خرید میلگرد  20ذوب آهن اصفهان به صورت مستقیم از خود کارخانه برای آن‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود به این علت که نیاز به صرف هزینه کمتری خواهد داشت و نیز هنگامی که این محصول را مستقیما از کارخانه ذوب آهن اصفهان خریداری کنند اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت و اصالت آن دارند ولی باید بدانند که خرید میلگرد ذوبی به صورت مستقیم از این کارخانه تنها زمانی میسر است که حجم سفارش خرید مشتریان بیش از 24 تن ‌باشد. در برخی موارد نیز به دلیل عدم عرضه روزانه، مسافت زیاد کارخانه با محل پروژه و... ممکن است مشکلات زیادی به وجود آید که در هنگام خرید از کارخانه، حتماً به این نکات توجه نمایید.

همچنین استعلام قیمت روز میلگرد ذوب آهن اصفهان از این کارخانه بدون کمک کارشناسان این حوزه دشوار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید میلگرد از کارخانه ذوب آهن اصفهان می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید. همچنین برای خرید میلگرد از این کارخانه می‌توانید پس از استعلام قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان امروز برای حجم سفارش مضرب ۴٫۷ تن(یک بندیل) یا حداقل ۲۲ تن (یک ظرفیت) از طریق بورس اقدام نمایید.

خرید میلگرد ذوب‌آهن از بورس

در سال‌های گذشته قیمت محصولات فولادی مانند قیمت روز میلگرد ذوب آهن اصفهان با توجه به عوامل مختلف مانند نوسانات ارز، طلا و ... دچار نوسانات کاذبی شده‌است؛ قیمت میلگرد کارخانه ذوب‌آهن اصفهان هم از این قائده مستثنی نبوده و نظام قیمت‌گذاری شفافی نداشته است؛ از این رو، تصمیم گرفته شد تا محصولات فولادی در بورس کالا عرضه شوند.

 هدف از این تصمیم، قیمت‌گذاری محصولات فولادی بر اساس تعادل بین میزان عرضه و تقاضا در بازار آهن و فولاد ایران است. در حال حاضر خرید میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان از طریق بورس، تنها برای اشخاص حقوقی امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است که میلگرد ذوبی در بورس کالا به ‌صورت سبد کالا ارائه می‌شود یعنی در هر سبد میلگرد مجموعه‌ای از سایزهای مختلف میلگرد ذوب آهن اصفهان  وجود دارد.

خرید میلگرد ذوب آهن از بنگاه

خرید میلگرد ذوبی مانند خرید میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان از بنگاه‌ها یا انبارهای فروش آهن آلات برای سفارشات با حجم کم، گزینه‌ی مناسبی می‌باشد و شما محدودیتی برای حداقل میزان خرید از بنگاه ندارید. اگر شما یک یا چند شاخه میلگرد نیاز داشته باشید می‌توانید آن را در کمترین زمان ممکن و از نزدیک‌ترین بنگاه خریداری کنید و هزینه‌ی کمی نیز جهت ارسال آن پرداخت نمایید.

اما خرید از بنگاه مشکلات و معایبی نیز دارد از جمله محدودیت در خرید با حجم زیاد، بالا بودن قیمت خرید نسبت به کارخانه و محدودیت در انبارداری. برای خرید حجم سفارش زیاد از بنگاه‌ها به این نکته توجه داشته باشید که تفاوت قیمت میلگرد ذوبی بنگاه نسبت به قیمت میلگرد ذوبی درب کارخانه بیشتر است و این اختلاف قیمت برای حجم سفارش بالا،  بسیار قابل توجه می‌باشد.

13

خرید میلگرد ذوب آهن از شرکت‌های بازرگانی

فروش میلگرد ذوب آهن اصفهان در آراد آهن  به این دلیل که اکثر خریداران، این محصول را در تناژهای کمتری نیاز دارند، با حجم کم نیز انجام می‌شود. کارشناسان خبره این مجموعه با هدف رفع تمام پروسه‌های وقت گیر و هزینه‌های اضافی برای خریداران، همواره در تلاشند تا انواع میلگرد‌ ذوب آهن اصفهان را به قیمت درب کارخانه و در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

در راستای اطمینان هر چه بیشتر خریداران، بازرگانی آراد آهن نمایندگی فروش میلگرد ذوب آهن اصفهان در ایران ضمن تضمین کیفیت تمامی محصولات فولادی خود مواردی مانند مشاوره تخصصی رایگان، ضمانت بازگشت کالا در صورت مغایرت با فاکتور، فروش با فاکتور رسمی برای اشخاص حقیقی، شرکت‌ها و سازمان‌ها، ارسال سریع سفارش مشتری و… را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید پس از انتخاب سایز و سایر مشخصات فنی محصول با کارشناسان فروش آرادآهن از طریق شماره تلفن 031-34055 تماس و پس از استعلام قیمت نهایی با دادن اطلاعات بار شامل سایز، نوع، تناژ مورد نیاز، محل تخلیه بار و ... درخواست پیش فاکتور نمایید و پس از تایید پیش فاکتور و واریز مبلغ، فاکتور نهایی را دریافت نمایید و بار خود را در هر مکانی که در فاکتور ذکر کرده‌اید، تحویل بگیری

 سخن پایانی

در زمان خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان توجه داشته باشید که هزینه ارسال آن از مبدأ تا مقصد به عهده خریدار می‌باشد که براساس تعرفه اعلامی از طرف سازمان حمل ‌و نقل کشور تعیین می‌شود. در حال حاضر هزینه‌های مربوط به حمل ‌و نقل نیز قابل توجه می‌باشد به طوری که قسمت مهمی از فرایند خرید، هزینه حمل‌ و نقل سفارش شما از درب بنگاه یا کارخانه تا محل پروژه شما می‌باشد و بسته به حجم سفارش شما هزینه حمل و نقل آن، مبلغ قابل‌توجهی خواهد شد. بازرگانی آرادآهن در اصفهان با همکاری با باربری ها امین و معتبر این امکان را فراهم نموده تا سفارشات را در اسرع وقت به دست مشتریان خود در سراسر برساند. در این صورت تمایل به خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان با شماره 031-34055 با کارشناسان فروش آراد آهن تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها