اقامت در متفاوت ترین هتل دریایی ایران

کد خبر: 1104721

جزیره زیبا و متفاوت کیش در فصل­های مختلف سال، به علت آب و هوای خوب و همچنین امکانات اقامتی و تفریحی فراوان، شلوغ است و مسافران زیادی را میزبانی می­کند. در این جزیره انواع تفریحات یافت می­شود. می­توانید به شهربازی بروید و یا در پیست کارتینگ هیجان­تان را تخلیه کنید. می­توانید از ورزش­های آبی مختلف مانند قایق سواری، جت اسکی، فلای بورد، پاراسل و غواصی استفاده کرده و خودتان را به دل خلیج فارس بسپارید. البته که این جزیره هتل­های خوب و باکیفیت فراوانی دارد که می­توانید در آنها اقامتی رویایی داشته باشید. یکی از این هتل­ها، هتل ترنج می­باشد. ما در این مقاله، هتل ترنج را بطور کامل برای شما معرفی خواهیم کرد و در نهایت به شما می­گوییم که چطور می­توانید برای رزرو هتل در جزیره کیش اقدام کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

Untitled

هتل ترنج

یکی از متفاوت­ترین هتل­های ایران و حتی جهان که به اولین هتل دریایی ایران نیز معروف شده است، هتل ترنج کیش می­باشد. این هتل ۵ ستاره که در شمال غربی جزیره کیش ساخته شده و در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است، از دو بخش مجزا تشکیل شده است. بخش اول شامل ساختمان ۴ طبقه ساحلی و بخش دوم شامل سوئیت­هایی که روی دریا ساخته شده­اند. در طراحی هتل ترنج کیش از خود ترنج الهام گرفته شده و اگر از آسمان به آن نگاه کنید، خواهید دید که سوئیت­های روی آب مانند ترنج در کنار هم قرار گرفته­اند. در این هتل مدرن، ۳ رستوران به نام­های رستوران ساحلی، تاج ترنج و خورشید وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فودی در این رستوران­ها سرو می­شود. از امکانات تفریحی این هتل می­توان به استخر و سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، ساحل اختصاصی و قایق سواری و همچنین ماساژ و اسپا اشاره کرد. این هتل دو کافی شاپ به نام­های کافه گلف و کافی شاپ ساحلی نیز دارد. در قسمت دریایی هتل، ۱۰۰ سوئیت ساخته شده که در کف آنها دریچه­ای شیشه­ای با منظره کف دریا وجود دارد.

دسترسی هتل

همانطور که گفته شد، هتل ترنج در شمال غربی جزیره کیش ساخته شده و دقیقا در کنار ساحل قرار دارد. از این هتل تا شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره حدود ۱۰ دقیقه با ماشین راه است. اگر دوست داشتید به سمت غرب و جنوب غرب جزیره بروید، می­توانید با طی حدود یک ربع زمان، از کشتی یونانی و قلعه جنی دیدن کنید. اگر به سمت شرق جزیره رفتید، اول سری به پارک دلفین­ها که حدود ۲۵ دقیقه با هتل فاصله دارد بزنید، بعد به شهربازی هایلند و پیست کارتینگ که حدود ۱۰ دقیقه با پارک دلفین­ها فاصله دارند بزنید.

رزرو هتل ترنج کیش

هر زمان که قصد داشتید به جزیره زیبای کیش سفر کنید و با رزرو هتل­ های کیش با بهترین قیمت، چند شبی را در این جزیره اقامت داشته باشید، کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و با تعیین تاریخ و ورود و خروج­تان از هتل، لیست هتل­های پیشنهادی اسنپ تریپ را دریافت نمایید. پس از بررسی هتل­های کیش در اسنپ تریپ، می­توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید و با خیال راحت به این جزیره سفر کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها