فروش فوق العاده اقساطی خودرو ، تحویل 1 ساعته

کد خبر: 1104967

امروزه، با وجود رکود نسبی در بازار خرید و فروش اتومبیل، اما مصرف‌کنندگان همیشه به‌دنبال خرید خودروی  مدنظر خود هستند و در این آشفته بازار، آن‌ها نیاز دارند تا از نظر و مشاوره کارشناسان حرفه‌ای فروش اتومبیل و یا شرکت‌های مورد اطمینان و خوش سابقه‌ای که در زمینه خرید و فروش اتومبیل فعالیت دارند، بهره بگیرند. برای اکثر هموطنان ما، خرید نقدی و یک روزه خودرو، امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل، افراد مایلند تا از شرکت‌های مطمئن و حرفه‌ای، به‌صورت اقساطی، اتومبیل مورد نظر خود را خریداری نمایند. بنابر اهمیت این موضوع، قصد داریم تا یکی از شرکت‌های پرسابقه‌ای را که به‌صورت حرفه‌ای در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت می‌کند، به شما معرفی کنیم.

چرا فروش اقساطی خودرو در ایران پرطرفدار است؟

اتومبیل، همیشه در کشورمان از یک موقعیت ویژه سود برده و می‌برد. آن هم به دلیل وجه و دید سرمایه نسبت به این محصول است. به همین دلیل است که شما اگر به‌عنوان مثال یک اتومبیل را 100 میلیون تومان خریداری کرده باشید، چند سال بعد می‌توانید آن را به حداقل دو برابر قیمت اولیه به فروش برسانید. اما صحبت ما در اینجا در خصوص خرید اقساطی است. همان طور که در مقدمه هم عنوان شد، خریداری یک روزه و یا یک ماهه خودرو، برای تمامی مصرف‌کنندگان ایرانی، امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل، این افراد مایلند تا به شیوه اقساطی خودرو روی بیاورند.

چرا فروش اقساطی تحویل روز خودروهای داخلی، پرطرفدار است؟

در شیوه فروش اقساطی خودرو، شما می‌توانید تا ضمن برخورداری از یک پیش پرداخت مناسب بر اساس بودجه خود، بتوانند اقساط اتومبیل خود را در چندین چک و یا به‌صورت ماهانه پرداخت نمایند. در شیوه فروش اقساطی، مصرف‌کننده می‌تواند به راحتی مالک یک دستگاه خودروی وارداتی و یا تولید داخل شده و در اینجا مقوله انتظار و یا جستجوی بازار و آگهی‌های خرید خودرو، منتفی شده و در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌شود. ضمن این که، فرد می‌تواند با مراجعه حضوری به یکی از دفاتر فروش اقساطی خودرو، نظر مشاورین و کارشناسان مربوطه را بر حسب نیاز خود دریافت نماید.

نقش کارشناسان شرکت فروش اقساطی خودرو

در زمینه فروش اقساطی خودرو، کارشناسان شرکت قادر خواهند بود تا با صبر و حوصله و به‌صورتی کاملاً  حرفه‌ای، خریداران در زمینه‌های مختلف، اعم از انتخاب نوع خودرو بر اساس نیز و مصرف، معرفی و به اصطلاح پرزنت کردن خودرو در محل، توضیح امکانات رفاهی، ایمنی و مشخصات فنی اتومبیل، انواع شیوه‌های پرداخت و نحوه تحویل گرفتن خودرو، به‌صورت کامل و جامع راهنمایی نمایند.

ضمن اینکه، امکان در نظر گرفتن پیش پرداخت‌های گوناگون و متنوع در زمینه فروش اقساطی خودرو نیز، همیشه باعث جلب نظر خریدارانی می‌شود که با وجود بودجه کم، قصد دارند تا اتومبیل خریداری کنند. به همین دلیل، درصدهای 40 و 50، 60 همیشه برای فروش اقساطی تحویل روز خودروهای داخلی در نظر گرفته می‌شوند.

خرید اقساطی تحویل روز خودروهای داخلی

برای افرادی‌که جهت خرید خودرو بودجه اندکی در اختیار دارند، اما مایلند تا خودرویی زیبا ولی کاربردی و ایده‌آل تهیه نمایند، پژو 206 تیپ 2 همیشه یک گزینه مناسب و مهم محسوب می‌شود. این هاچ بک پرطرفدار، باتوجه به ابعاد مناسب، طراحی قابل قبول و دسترسی گسترده به خدمات فروش و پس از فروش آن، همیشه به‌عنوان یکی از اولویت‌های خرید در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل است که خرید اقساطی 206 تیپ 2 ، پر رونق و قابل توجه است.

اما همه مصرف‌کنندگان، جهت خرید خودروی اقساطی، مدل‌های هاچ بک و ارزان قیمت را در نظر نگرفته و مایلند تا با بودجه خود، به سراغ یکی از کراس اوورها و شاسی بلندهای بازار بروند. به همین دلیل، خرید اقساطی هایما اس 7، از شرایط مطلوبی سود می‌برد. این خودرو به‌دلیل برخورداری از طراحی زیبای بدنه، امکانات رفاهی مناسب و مشخصات فنی مطلوب، نظر بسیاری از افراد به ویژه خانواده‌ها را به خود جلب می‌کند. ضمن اینکه، این شاسی بلند چینی، توسط کمپانی ایران خودرو تولید و مونتاژ شده است. بنابراین، دسترسی به قطعات و خدمات پس از فروش آن نیز نسبت به دیگر همتایان چینی، راحت‌تر خواهد بود.

خودرو پژو 206 از محصولات موفق و محبوب شرکت فرانسوی پژو است که در ایران نیز توسط شرکت ایران خودرو تولید می‌شود. این خودرو دارای مدل‌های مختلفی است که 206 تیپ 5 از کامل‌ترین مدل‌های تولید شده است. از جمله مزایای آن می‌توان به موتور TU5 و دارا بودن تجهیزات کامل‌تر نسبت به سایر مدل‌های قبلی اشاره کرد. بهره‌مندی از شیشه‌های برقی، تهویه اتوماتیک، آینه بغل‌های برقی و ترمزهای دیسکی در 4 چرخ بخشی از این امکانات است.

شرکت آرشا خودرو با فروش اقساطی 206 تیپ 5 توانسته علاقه‌مندان به خرید این خودروی پر فروش را که امکان پرداخت نقدی ندارند صاحب خودرو نماید و شرایط ویژه‌ای برای خرید آن‌ها فراهم نماید

فروش اقساطی هایما اس 5 ، بسیار پرطرفدار بوده و نظر خریداران را به خوبی جلب می‌کند. این کراس اوور از کشور چین، از قوای فنی خوبی سود برده و طراحی آن نیز به مدل‌های برند مزدا بی‌شباهت نیست. به همین دلیل توانسته تا در لیست انتخاب بسیاری از خریداران قرار بگیرد. پیشرانه توربوشارژردار به همراه امکانات رفاهی و البته مونتاژ آن توسط کمپانی ایران خودرو که باعث سهولت در دسترسی به خدمات پس از فروش مطلوب می‌گردد، در این انتخاب تأثیرگذار هستند.

معرفی شرکت آرشا خودرو

در خصوص فروش خودروی اقساطی تحویل روز خودروهای داخلی، شرکت‌های متعددی در کشورمان فعالیت دارند، اما با این اوصاف، شرکت آرشا خودرو ثابت کرده که در این زمینه بسیار حرفه‌ای عمل کرده و با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان و مشاوران خود، نظر هر خریدار مشکل پسندی را به سمت خود جلب می‌کند. شرکت آرشا خودرو، چندین سال است که در زمینه فروش اقساطی تحویل روز خودروهای داخلی فعالیت داشته و انواع مدل‌های مونتاژ داخل کمپانی‌های ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و گروه بهمن، در لیست فروش اقساطی این شرکت به چشم می‌خورند.

تنوع در فروش اقساطی خودرو توسط شرکت آرشا خودرو

اما برای آن دسته از خریدارانی که به‌دنبال خرید اقساطی مدل‌های وارداتی هستند، شرکت آرشا خودرو، نیاز این گروه را نیز درک کرده و در گام نخست، به فروش اقساطی خودروهای وارداتی مانند هیوندای الانترا، کیا سراتو و سانگ یانگ تیوولی اقدام کرده است. این مورد، به خوبی هوشمندی و حرفه‌ای بودن شرکت را در زمینه فروش خودروهای وارداتی نشان می‌دهد، زیرا مدل‌های عنوان شده، همگی از گزینه‌های خوش فروش بوده که بازار مطلوبی هم دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با شرکت آرشا خودرو و فروش اقساطی تحویل روز خودروهای داخلی، علاقمندان می‌توانند به وب‌سایت این شرکت به آدرس www.arshakhodro.com مراجعه کرده و با استفاده از شماره تلفن‌های درج شده و آدرس ایمیل، با کارشناسان فروش شرکت آرشا خودرو، تماس حاصل نمایند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها