ارزان ترین بیمه شخص ثالث را از کجا بخریم؟

کد خبر: 1105048

اگر امکان خریدن بیمه ارزان برای همه افراد جامعه فراهم شود کمتر کسی دغدغه مالی آن را خواهد داشت. می‌خواهیم به شما بگوییم بیمه شخص ثالث ارزان را از کجا تهیه کنید.

بارها به دفعات شنیده‌ایم که «جوینده یابنده است». گاهی پیش می‌آید کسب‌وکارها محصولات و خدمات خود را به حراج می‌گذارند. در کنار جوینده بودن باید کمی تیزتر باشیم تا در چنین موقیعت‌هایی، ارزان‌ترین‌ها از آن ما بشوند.

بیمه شخص ثالث با اینکه نرخ ثابتی برای آن در نظر گرفته می‌شود تحت تأثیر فاکتورهایی با قیمت‌های متفاوتی توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود. عواملی مانند تخفیف برای سابقه راننده و مدت اعتبار بیمه‌نامه و یا  سال تولید خودرو بر روی قیمت مؤثر هستند.

بیمه شخص ثالث ارزان

ممکن است فکر کنید ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث که در سریع‌ترین زمان ممکن نیز آماده می‌شود و به‌عبارتی دردسرهای خرید حضوری را ندارد یک روشی غیر قابل اطمینان و غیر‌اصولی به حساب می آید. پاسخ قطعاً خیر است.

دنیای دیجیتال همه چیز ممکن ساخته. اما قبل از آن دقت بر روی خرید شرط درستی و صحت است.

 به جای اینکه سوار بر خودروی خود برای یافتن بهترین تسهیلات بیمه راهی این‌جا و آن‌جا شوید بیمه خودرو را آنلاین تهیه کنید.

به منظور داشتن بیمه شخص ثالث ارزان لازم است مشخصات فنی خودرو، اطلاعات تعویض پلاک، اطلاعات شرکت بیمه نامه پیشین ، درصد تخفیف‌های مربوط به بیمه‌نامه سابق را در پلتفرم خدمات بیمه وارد و برای تمدید یا خرید بیمه آنلاین خود اقدام کنید.

پلتفرم‌های خدمات بیمه با شرکت‌های بیمه زیادی قرارداد دارند. با اندکی جستجو مناسب‌ترین بستر برای شما که تسهیلات بهتر، بیشتر و تخفیف‌های چشم‌گیرتری را به مشتریان می‌دهد پیش رویتان قرار می‌گیرد.

تخفیف بیمه شخص ثالث چیست؟

این تخفیف درواقع یک امتیاز بالقوه برای رانندگانی است که در طی مدتی که تحت پوشش بیمه شخص ثالث بوده‌اند، خسارتی وارد نکرده‌اند و به‌عبارتی مقصر سانحه شناخته نشده‌اند.

تخفیف بیمه شخص ثالث بر اساس تعداد سال‌هایی که مورد استفاده قرار گرفته شده محاسبه می‌گردد و تا سقف ۷۰ درصد برای افرادی که در طی ۱۴ سال مقصر شناخته نشوند اعمال می‌شود.

علاوه بر این تخفیف که در اصول کلی بیمه‌نامه‌ها قرار دارد شرکت‌های بیمه تخفیف‌های ویژه را برای مشتریانشان لحاظ می‌کنند.

خرید بیمه با تخفیف

کدهای تخفیف را دست کم نگیریم. با وجود کدهای تخفیف می‌توانید صاحب ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث موجود باشید.

نرخ مبالغ بیمه سالیانه که حساب می‌شود در نظر بعضی از افراد به یک‌باره سنگین به نظر می‌رسد که از پرداخت آن صرفه نظر می‌کنند.

اما طبق تجربه اضافه شدن کدهای تخفیف متعدد باعث می‌شود مشتری‌ها احساس خوبی را از خرید خودشان تجربه کنند. یکی از تخفیف‌دارترین حوزه‌ها متعلق به خرید بیمه است.

 با کد تخفیف مشتریان بیشتری تمایل به خرید پیدا می‌کنند؛ به دنبال آن مشتری مشتاق می‌شود با سایر خدمات بستر ارائه‌دهنده آشنا شود و  خریدهای دیگرش را با استفاده از تخفیف‌های دیگر تسریع ببخشد.

سرعت در امر خرید بیمه به نفع مشتریان است. احتیاج نداشتن به مراجعه حضوری لابلای ده‌ها مشغله روزمره، تحویل گرفتن سریع بدون روزها انتظار کشیدن از مزیت‌های خرید بیمه با کد تخفیف است.

در خرید بیمه با تخفیف کدهایی با کارکردهای متفاوت وجود دارند. بعضی از کدها دارای محدودیت مبلغ خرید نیستند. معمولاً کدهای تخفیف دارای تاریخ انقضا هستند. بعضی دیگر هم اصطلاحاً کدهای تخفیف هیجان‌انگیزی هستند که در تعداد محدود وجود دارند.

بیمه‌بازار(پلتفرم آنلاین استعلام قیمت، خرید و صدور سریع بیمه)

وبسایت بیمه بازار یک بستر مناسب برای ارائه کلیه خدمات بیمه به مردم است که همواره سعی دارد تجربه یک خرید خوب و به‌صرفه همراه با آرامش و اطمینان خاطر را به مشتریان هدیه بدهد. با مراجعه به سایت بیمه بازار و ثبت درخواست خود در کوتاه‌ترین زمان، بیمه شما صادر و به دست‌تان خواهد رسید.

پیش از خرید بیمه شخص ثالث ارزان می‌بایست چند نکته را در نظر داشته باشید.

پوشش مالی، تخفیف، توانایی مالی شرکت‌های بیمه، میزان رضایت‌مندی و شکایت مردم از شرکت‌های بیمه از نکات مهم قبل از خرید بیمه هستند.

برای دستیابی به بهترین خدمات بیمه نیازمند یک مقایسه درست هستیم. بیمه‌بازار این قابلیت را برای خریداران بیمه فراهم کرده است تا با مقایسه آنلاین به‌صورت دقیق بهترین شرکت بیمه را انتخاب کنند.

باید بگوییم بیمه‌بازار از طریق ابزار مقایسه‌ای خودش در آن واحد تمامی تخفیف‌های شرکتهای بیمه را به شما نشان می‌دهد. تا این مرحله شما به ارزان‌ترین مبالغ شرکت‌های بیمه دست خواهید یافت اما این به تنهایی مشتری را به رضایتمندی تمام از فروشنده نمی‌رساند.

 بیمه‌بازار از اولین‌ها تا خریدهای همیشگی، ارزان و به‌صرفه

تخفیف‌های بیمه‌بازار فقط برای مشتریان تازه نیست. بارها از طریق بیمه‌بازار خرید کنید و هر دفعه از تسهیلات آن بهره‌مند شوید.

انواع تخفیف از بیمه شخص ثالث ارزان خودروی سواری و موتورسیکلت تا تخفیف‌های چند صد هزارتومانی برای مشتریان بیمه‌بازار هستند.

برای دریافت کدهای تخفیف به تمامی سایت‌های اطلاع‌دهنده تخفیف، ارزان‌کده‌ و حراجی‌های آنلاین به‌صورت رایگان و بدون نیاز به عضویت و با قابلیت انتقال مستقیم به سایت بیمه‌بازار می‌توانید مراجعه کنید.

هم‌اکنون خرید بیمه شخص ثالث ارزان خود را با کد تخفیف avalin در بیمه‌بازار تجربه کنید. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها