خاموت زن قیمت و مشخصات خاموت زن باکیفیت صباغی

کد خبر: 1105561

امروزه با توجه به گسترش ساخت و ساز ، استفاده از دستگاه های صنعتی و کارگاهی نظیر قیچی برش میلگرد ، خم کن و خاموت زن به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. یکی از مورد استفاده ترین این دستگاه ها در پروژه های ساختمانی دستگاه خم کن و خاموت زن می باشد. سرعت بالا ، قیمت مناسب و عملکرد دقیق در اجرای خاموت از ویژگی های مهم این دستگاه در هنگام خرید می باشد.

خاموت زن قیمت و مشخصات خاموت زن باکیفیت صباغی

دستگاه خاموت زن  :

 

دستگاه خاموت زن دارای قسمتهای فلزی مانند : میله , سیم , نوار و قطعات تشکیل دهنده خم فرد است که برای پیشرفت و معکوس کردن سایر وسایل به کار میرود دستگاه خاموت زن برای پیش برد و برعکس کردن مواد , خم دستگاه ,برای هدایت و حمایت از مواد , هسته مرکزی استفاده می شود از کذشته تا کنون همواره نیاز به دستگاه و ماشین آلاتی برای خم و برش میلگرد و خاموت زدن بوده است با اختراع دستگاه خاموت زن مواد با استفاده از خم به شکل رول در آمده که توانستند مواد فلزی را با استفاده از دستگاه خاموت زن برش بزنند یا خم کنند .

 

مجموعه قالب بتن صباغی علاوه بر تولید خاموت زن و دستگاه خم و برش میلگرد به تولید انواع قالب بتن فلزی میپردازد و از دیگر محصولات مجموعه صباغی میتوان به جک سقفی و ضد یخ بتن و بالابر ساختمانی نیز نام برد در ادامه با ما همراه باشید با معرفی کامل خاموت زن صباغی :

این اختراع مربوط به یک دستگاه یا چیزی شبیه به خاموت برای مواد فلزی شامل میله , سیم ونوار است پس زمینه اختراع ماشین خاموت زن نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک ویا ماشین آلات خم از قبل شناخته شده است . دستگاه خاموت زن در هر شکل با خم شدن در ساعت گرد نیز توسعه داده شده اند .

یک نوع دستگاه خاموت زن با بهره گیری از روش خم براساس یک واحد خم با چنگال ثابت که اطراف یک سنجاق خم است ساخته شده است که در جهت عقربه های ساعت ویا خلاف آن چرخش دارد . بیرون رفتن از این دستگاه توسط یک پین مرکزی است که بصورت چرخش میله ( پین ) خم ایجاد می شود در موارد دیگر این میله ( پین ) به عنوان عضو برشی عمل میکند این نوع ماشین آلات بسیار پیشرفته هستند اما بسیار پیچیده و گران قیمت نیز می باشند زیرا نیاز به تعدادی زیادی قطعات دارد . دستگاه خاموت زن به منظور غلبه بر معایب موجود بوده به منظور ساده سازی دستگاه و کاهش هزینه های تولید این دستگاه شامل یک واحد خم کن بایک چنگال مرکزی و خم پین است که محور غیر منقول دارد چنگال هم غیر قابل گردش است بنابراین برای جلو گیری از کشیدن نوار در طول خم به وجود می آید این خم فلز قبل از برش به منظور کاهش ضایعات است .

در دستگاه خاموت زن واحد های راهنمای برش یک راهنمای برشی و یک شمارنده برشی قابل تعویض ثابت وجود دارد که شرح منحصری از دستگاه خاموت زن توضیح داده میشود با توجه به پیوست دستگاه خاموت زن شمامل یک واحد فیدر منقبض شناخته شده برای قسمتهای فلز است یک واحد راهنمای برشی برای قسمت مواد یک خم واحد برای قسمت مواد و کنترل الکترو نیکی قابل برنامه ریزی به معنای 10 به درایو 10.75 می باشد .

خامت زن 66349063

دستگاه خاموت زن برقی

دستگاه خاموت زن برقی تا میلگرد 12 و 14 MM

دستگاه خاموت زن برقی تا میلگرد 12 و 14 MM جهت تولید خاموت برای تولید ستون و انجام خم زیگزالی روی میلگرد 12 تا 14 میلیمتر تولید می شود. ابعاد دستگاه جهت حمل و نقل و جابجایی بسیار مناسب است. کار با آن ساده بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد این دستگاه (خاموت زن میلگرد) با برق سه فاز و تک فاز کار می کند و جهت میلگردهایی در سایزهای مختلف کارایی دارد

مشخصات فنی دستگاه خاموت زن

  1. طول، عرض، ارتفاع : 125 ، 80 ، 85
  2. قابلیت خاموت زن میلگرد تا سایز 14
  3. دستگاه سه فاز و تک فاز موجود است
  4. سیستم مکانیک – دارای الکتروموتور کوبل ترکیبی
  5. توان الکتروموتور : 2 hp
  6. امکان خاموت زدن و زیگزاگ پیوسته جهت تیرچه کرومیت
  7. ثابت – بدون چرخ
  8. دارای پدال پایی

 دستگاه خاموت زن برقی تا میلگرد 12 و 1466349063 MM

دستگاه خاموت زن برقی تا میلگرد 18 MM

دستگاه خاموت زن برقی تا میلگرد 18   جهت تولید خاموت برای تولید ستون و انجام خم زیگزالی روی میلگرد 18 تولید می شود. ابعاد دستگاه جهت حمل و نقل و جابجایی بسیار مناسب و کار با آن ساده بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد دستگاه خاموت زن برقی تا میلگرد 18 با برق سه فاز و تک فاز کار می کند

 

مشخصات دستگاه خاموت زن :

  1. طول، عرض، ارتفاع : 125 ، 80 ، 85
  2. قابلیت خاموت زن میلگرد تا سایز 18
  3. دستگاه سه فاز موجود است
  4. سیستم مکانیک – دارای الکتروموتور کوبل ترکیبی
  5. توان الکتروموتور : 2 hp
  6. امکان خاموت زدن و زیگزاگ پیوسته جهت تیرچه کرومیت
  7. ثابت – بدون چرخ
  8. دارای پدال پایی

دستگاه خاموت زن دستی

دستگاه خاموت زن دستی تا میلگرد 8  MM

دستگاه خاموت زن دستی تا میلگرد 8 جهت شکل دهی و یا خم کردن میلگرد در ضخامت و سایز 4 تا 8 میلیمتر مورد استفاده قرار میگیرد .

مشخصات فنی دستگاه خاموت زن دستی :

  1. قابلیت خم میلگرد تا سایز 8
  2. سیستم کارکرد این خاموت زن دستی
  3. دارای دسته تنظیم خم
  4. ساخت کشور ایران

​ 

دستگاه خاموت زن دستی تا میلگرد 10 MM

دستگاه خاموت زن دستی تا میلگرد 10  جهت شکل دهی و یا خم کردن میلگرد در ضخامت و سایز 4 تا 10 میلیمتر مورد استفاده قرار میگیرد  .

نکته  :

همان طور که مشاهده کردید بین دو مدل  دستگاه خاموت زن دستی تا میلگرد 8 میلیمتر و دستگاه خاموت زن دستی تا میلگرد 10 میلیمتر هیچ اختلافی و جود ندارد فقط و فقط نحوه قرار گرفتن نوع دستگاه بر روی سطح کار میباشد

مشخصات فنی دستگاه خاموت زن دستی :

  1. قابلیت خم میلگرد تا سایز 10
  2. سیستم کارکرد دستی
  3. دارای دسته تنظیم خم
  4. ساخت کشور ایران

دستگاه خاموت زن دستی تا میلگرد 12 MM  به بالا

این مدل خاموت زن دستی برای انواع میلگرد ها از سایز 12 تا 22 میباشد واین مدل دارای اهرمی به ارتفاع 3  متر این تواناییرا به اپراتور میدهد تا فشار لازم برای خم کردن انواع میلگرد ها در سایزهای با قطر بالا را دهد .

مشخصات فنی دستگاه خاموت زن دستی :

  1. قابلیت خم میلگرد از سایز 12 تا 22
  2. سیستم کارکرد دستی
  3. دارای دسته تنظیم خم
  4. ساخت کشور ایران

قیمت دستگاه خاموت زن

دستگاه خاموت زن برقی و دستگاه خاموت زن دستی را تا به این بخش معرفی حضورتان رساندیم. قیمت دستگاه خاموت زن بر اساس نوع هر یک از محصولات از سوی شرکت ارائه میشود..

مجموعه قالب بتن صباغی یکی از عوامل فروش گسترده دستگاه خاموت زن می باشد و توانسته است قیمت دستگاه خاموت زن را در دو مدل دستی و برقی با بهترین قیمت ممکن به فروش برساند .

قالب بتن صباغی فروشنده دستگاه خاموت زن با مارک های مختلف و البته به شرط داشتن کیفیت نموده است. که در کنار این محصولات ایرانی اقدام به فروش محصولات خارجی نیز اشاره نمود است.

قالب بتن صباغی تولید کننده معتبر خاموت زن با ۱۰ سال سابقه :

برای سفارش انواع تولیدات مجموعه صباغی از شماره تماس های زیر اقدام کنید

اطلاعات تماس : ۲۲ – ۳۲۸۶۸۳۲۰ – ۰۴۱ تلفکس : ۳۲۸۶۳۴۱۲ – ۰۴۱ همراه : ۰۹۱۴۹۱۴۶۰۱۱

و یا سایت اینترنتی www.Galebbeton.com    اقدام نمایید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها