قیمت خودرو امروز ۸ آبان ۱۴۰۰/پژو ۲۰۶ گران شد

کد خبر: 1106038

قیمت خودروهای داخلی در بازار آخر هفته در کنار ثبات نسبی قیمت تعداد زیادی از خودروها روند صعودی قیمت را تجربه کردند. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۲۴۸ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو امروز ۸ آبان ۱۴۰۰/پژو ۲۰۶ گران شد

 در بازار آخر هفته اول آبان قیمت خودرو داخلی با ثبات نسبی قیمت همراه بودند اما تعدادی از خودورها افزایش قیمت را ثبت کردند.

قیمت پراید ۱۱۱ در نرخ ۱۵۵ میلیون تومان  و قیمت تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ هم در نرخ ۱۶۰ میلیون تومان ثابت ماند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو در هر دو مدل ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ افزایش قیمت داشت. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۹ به ۲۳۷ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ به ۲۴۸ میلیون تومان افزایش یافت.

همچنین پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما ۱۴۰۰ به ۳۴۰ میلیون تومان افزایش قیمت داد. پژو پارس ساده در دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ افزایش قیمت داشت و به ترتیب به قیمت‌های ۲۹۰ و ۲۶۴ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

خودروها گروه دنا در پایان هفته نوسان قیمتی را ثبت نکردند.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته دوم آبان / خودرو دوباره گران می‌شود؟

خرید و فروش خودرو قفل شده است. با این حال، فروشندگان خودروهای خود را با قیمت بالا آگهی می‌کنند و حاضر نیستند خودرو خود را با قیمت پایین بفروشند.

فروشندگان خودرو می‌گویند پروسه بررسی طرح واردات خودرو طولانی شده و به نظر می‌رسد ابهامات این طرح هنوز برای دولتمردان برطرف نشده است.

حتی بازار آزاد هم به عدم اجرای طرح‌های دولتمردان واکنش نشان داد. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودروهای ایرانی مانند پژو ۲۰۷ در روز چهارشنبه ( ۵ آبان ۱۴۰۰) با افزایش یک تا سه میلیون تومانی همراه بود. همچنین قیمت دنا معمولی افزایش پیدا کرد و با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

اما آیا واردات خودروهای خارجی منتفی شده است؟ دبیر انجمن واردکنندگان خودرو معتقد است: واردات خودرو منتفی نیست. مجلس و بانک مرکزی در حال بررسی این طرح هستند. یکی از دغدغه‌های دولت واردات خودرو به شرط ثبات نرخ ارز است.

مهدی دادفر به تجارت‌نیوز گفت: ابهامات در اجرای طرح‌های خودرویی باعث شده است که خودروهای ایرانی در بازار گران شوند؛ با این حال وزیر وعده داده است که خودرو تا پایان سال ارزان می‌شود اما چگونه هنوز معلوم نیست؟/ تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها