شور و الهام هنری امیر کایا، داستان ناگفته برند نومنزی چیست؟

کد خبر: 1106570
شور و الهام هنری امیر کایا، داستان ناگفته برند نومنزی چیست؟

ماهیت هنری و کارفرینانه امیرکایا، مالک مجموعه هنری «کایا کالکشن» مهم ترین منبع الهامی است که در سرمایه گذاری های این کارآفرین دیجیتال ایرانی و مالک مجموعه عظیم هنری نقش دارد.

او فردی است که برند مبلمان «نومنزی» اش با چنان سرعتی در ایران و سایر کشورهای جهان رشد کرد و شهرت عمومی پیدا کرد که بسیاری از معادلات مربوط به ایجاد و توسعه برند ها را که در کتاب های کارآفرینی و کسب و کار دیده می شود، جابجا کرد. 

مبلمان نومنزی، در دنیای هنر، مد و طراحی، به عنوان یک مجموعه مینی مالستی شناخته می شود که در استفاده از فضا بهینه عمل میکند.

مبلمان نومنزی نشان دهنده هنر است، به شیوه ای است که مناسب زندگی مدرن این روزهاست.

مجموعه نومنزی شامل دسته های مختلفی مانند؛ تخت خواب، کمد لباس، میز تحریر و... است.

نکته قابل توجه در مورد «نومنزی» قابلیت استفاده چندگانه از محصولات آن است. و همانطور که در تبلیغات آن هم بارها اشاره شده، استفاده بهینه از فضا و قابلیت انطباق پذیری با موقعیت های مختلف از اصول مهم در طراحی و ساخت محصولاتش میباشد.

از خانواده‌ای قالیباف تا مالک مجموعه نومنزی

علاقه امیر کایا به هنر از مادرش نشات گرفته است. مادر امیر، قالیباف بود و او از کودکی به مادرش در طراحی ها کمک می کرد. او همیشه به اشکال مختلف جذب هنر شده است، اما تا زمان خاصی از زندگی اش هرگز فرصتی برای ورود حرفه ای به این صنعت را نداشت.

سرانجام وقتی او در حوزه امور مالی و برنامه نویسی مشغول به کار شد، شانس آن را پیدا کرد به دنیای هنر وارد شود.

امیر پس از این مرحله از زندگی خود، شروع به جمع آوری آثار هنری و ایجاد مجموعه «کایا» کرد و همچنین نام تجاری مبلمان و دکوراسیون «نومنزی» را تاسیس کرد.

از آنجایی که امیر علاقه زیادی به طراحی داخلی داشت و در حین حال بازار این صنعت هم مطلوب بود، تصمیم گرفت به طراحی داخلی به عنوان یکی از گزینه هایش بنگرد.

بنابراین مجموعه نومنزی که اولین سرمایه گذاری امیر در مبلمان و دکوراسیون بود، در سال 2018 تأسیس شد.

استفاده از هنر طراحان برجسته، به کارگیری کادر مجرب، تجهیز کارخانه به بهترین تجهیزات و ساخت محصولات با استفاده از بهترین مواد اولیه، نومنزی را به یک برند برجسته در صنعت مبلمان اداری و خانگی تبدیل کرد.

رشد و موفقیت این برند به گونه ای بود که در حال حاضر  این مجموعه انتخاب مناسبی برای همه افراد در هر زمینه ای است.

امیر کایا می‌گوید: هر محصول نومنزی فلسفه، تکنیک و زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. هدف مجموعه نومنزی صرفا ایجاد محصولات با کیفیت بالا نیست؛ بلکه به دنبال این است که در افراد انگیزه‌ای را ایجاد کند که بیشتر در مورد فضاهای اطراف خود در خانه و محل کار رویاپردازی کنند.

بنابراین، زمان زیادی صرف طراحی و تکنیک ها می شود و در مرحله بعد، زمانی که به دنبال اضافه کردن محصول جدیدی به مجموعه هستیم، نوبت به مواد اولیه می‌رسد.

وی می گوید: «ایجاد محصولاتی که باعث دلبستگی شخصی می شوند و انگیزه بیشتری برای رویاپردازی می دهند، بزرگترین لذت و چالش ما در مجموعه نومنزی است.»

امیر کایا، نه تنها به دلیل مهارت های خود در تجارت یا برنامه نویسی بلکه به دلیل ذوق و سلیقه برتر خود در هنر نیز شهرت دارد.

علاقه امیر کایا به هنر، او را به ایجاد یکی از ارزشمندترین مجموعه های هنری به نام «کایا کالکشن» سوق داد.

مجموعه کایا مجموعه ای از آثار هنری مدرن معاصر مشتمل بر هنر کلاسیک و هنر دیجیتال است؛ کلکسیونی که در سال های 2020 و 2021 با برخی از آثار ارزشمند برجسته خبرساز شد.

چشم انداز نومنزی برای آینده

این روزها، نومنزی یک برند برجسته در صنعت مبلمان و دکوراسیون است، برندی که با مشارکت طراحان مشهور و برجسته در طراحی محصولات خود، همواره در حال توسعه است.

علاقه امیر کایا به توسعه، منجر به گسترش مجموعه نومنزی در خارج از کشور شد. بخش عمده ای از محصولات این مجموعه در نمایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ استانبول عرضه می شود.

امیر کایا، می گوید: «آینده نومنزی روشن است، زیرا آنچه ما به مردم سراسر جهان الهام می بخشیم، یک پدیده جهانی است؛ چرا که هنر، روح و زیبایی دارد.»

وی می گوید: « ما مردم را برای تخیلات بالاتر و تکیه بر توانایی خود در ارائه محصولات با استانداردهای بالاتر در بازار متکی می کنیم، بنابراین در حال برنامه ریزی برای رشد سریع در بازارهای جدید آینده نزدیک و تبدیل شدن به یک نام تجاری جهانی هستیم.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها