استقبال سبز بورس از حضور وزیر اقتصاد در مجلس

کد خبر: 1108292

بازار سهام در چهارمین روز معاملاتی هفته شروعی سبز داشت. در آغاز معاملات امروز شاخص کل بورس تهران با رشدی بیش از ۰٫۶ درصد به کانال یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحدی صعود کرد

بازار سهام در چهارمین روز معاملاتی هفته شروعی سبز داشت. در آغاز معاملات امروز شاخص کل بورس تهران با رشدی بیش از ۰٫۶ درصد به کانال یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحدی صعود کرد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن تنها ۰٫۱ درصد رشد کرده است.

در این مدت ارزش معاملات از مرز ۱٫۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد تا بازار مجددا وارد روند صعودی شود. نمادهای شاخص‌سازی چون فولاد و فملی و هم‌چنین گروه پالایشی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. این در حالی است که نمادهای خودرویی که روز گذشته لیدر بازار بودند امروز در مدار منفی در حال معامله هستند و خساپا با صف فروش مواجه شده است.

سبزپوشی گروه پتروپالایشی امروز در حالی رخ داده که روز گذشته و در نیمه دوم بازار این نمادها از منفی به سمت مثبت حرکت کرده بودند. امروز همچنین گروه دارویی و در راس آنها نماد برکت هم با تقاضای زیادی مواجه شده است.

بازار در حالی شروعی سبز داشته که از صبح امروز و در صحن علنی مجلس جلسه‌ای در مورد وضعیت بورس در حال برگزاری است.

همچنین امروز اختلال سراسری در سفارش‌گیری استیشن‌های معاملاتی کارگزاران وجود دارد و ارسال، حذف و ویرایش برای معامله گران سیستم نامک قابل اجرا نیست./تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها