آموزش کامل سرمایه گذاری در فرانسه تا ثبت شرکت ...

کد خبر: 1109500

فرانسه از جمله کشورهایی است که از نظر اقتصادی در شرایط مطلوب و روبه‌رشدی قرار دارد و همین امر باعث شده تا نظر سرمایه گذاران خارجی را به سمت خود جلب نماید. این کشور از نظر سرمایه گذاری رتبه 5 جذاب‌ترین و بهترین کشورهای جهان را در این زمینه به خود اختصاص داده است؛ لذا افرادی که تصمیم دارند در کشورهای خارجی سرمایه گذاری نمایند، می‌توانند کشور فرانسه را در اولویت سرمایه گذاری خود قرار دهند.

با توجه به اینکه سرمایه گذاری در فرانسه یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود، اگر شما هم قصد دریافت اقامت دائم فرانسه را دارید و می‌خواهید در این کشور به سرمایه گذاری و ثبت شرکت بپردازید، بهتر است قبل از انجام هر اقدامی در مورد راهکارهای مناسب برای سرمایه گذاری در فرانسه و اخذ پاسپورت آن بیشتر بدانید!

1

بهترین روش برای دریافت ویزای سرمایه گذاری در فرانسه چیست؟

با توجه به اینکه کشور فرانسه از مهم‌ترین مهره‌های جهانی در عرصه سیاست محسوب می‌شود و روابط قدرتمندی با دیگر کشورهای دنیا دارد، از این رو اقتصاد و پشتوانه مالی آن همواره تأمین است؛ چراکه به دلیل قدرت سیاسی بالای کشور فرانسه، معمولاً سرمایه گذاری در آن خطر کمتری نسبت به دیگر مقاصد برای افراد متقاضی به همراه خواهد داشت و آنها به راحتی می‌توانند در فرانسه سرمایه گذاری نمایند.

شما می‌توانید ابتدا وضعیت تولید، تجارت و همچنین صنایع و منابع مختلف را در فرانسه مورد بررسی قرار دهید و میزان سود، زیان و ریسک هر کدام از آنها را مشخص کنید و در انتها با در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط اقدام به سرمایه گذاری در این کشور نمایید.

اما اگر به دنبال این هستید که هرچه سریع‌تر ویزای سرمایه گذاری در فرانسه را دریافت کنید، در میان روش‌ها و راهکارهای مختلف ثبت شرکت و همچنین سرمایه گذاری در شرکت یکی از بهترین و ساده‌ترین شیوه‌ها برای سرمایه گذاری در این کشور است؛ چراکه شما به راحتی می‌توانید شرکتی را که در حال حاضر در کشور خودتان به ثبت رسانیده‌اید را هم در کشور فرانسه ثبت کنید و آنجا هم مشغول به کار شوید.

در صورتی که تمایل دارید در مورد روش‌های متنوع سرمایه گذاری در فرانسه به خصوص ثبت شرکت‌های مختلف در این کشور با یک مشاور حقوقی در ارتباط باشید، مؤسسه سفیران ایرانیان می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی نمایید، فقط کافیست با مشاوران این مرکز در تماس باشید.

2

چگونه در فرانسه شرکت خود را به ثبت برسانم؟

برای اینکه بتوانید شرکت خود را در کشور فرانسه به ثبت برسانید، لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا لازم است نام شرکت، نوع فعالیت، تعداد کارکنان و همچنین آدرس شرکت خود را در فرانسه تأیید کنید.
  2. سپس تمام دارایی‌های مجموعه کاری خود را تنظیم نموده و به یک حساب مشخص در فرانسه منتقل کنید.
  3. برای ثبت شرکت در فرانسه باید تمام مدارک اصلی خود را فراهم نمایید.
  4. بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز، لازم است آنها را به دادگاه امور بازرگانی فرانسه ارسال نمایید.
  5. در صورت تأیید مدارک شما از سوی دادگاه امور بازرگانی فرانسه، گواهی ثبت شرکت و شماره مالیات بر ارزش افزوده از سوی دادگاه تجاری این کشور برایتان صادر می‌شود.
  6. سپس لازم است برای شرکت خود در فرانسه یک حساب بانکی باز نمایید.
  7. یکی از قوانین ثبت شرکت در فرانسه این است که در خصوص تجارت جدید خود در این کشور اطلاعیه‌ای را در روزنامه‌های کثیرالانتشار یا نشریه‌های تجاری منتشر نمایید.
  8. پس از ثبت شرکت، لازم است یک حسابدار رسمی هم برای مجموعه کاری خود در نظر بگیرید.

اگرچه این موارد از جمله مراحل اولیه برای ثبت شرکت در این کشور هستند، اما در صورتی که می‌خواهید در مورد ویژگی‌های مثبت ثبت شرکت در فرانسه و انواع شرکت‌ها در این کشور با یک مشاور حقوقی مشورت کنید، ما به شما مؤسسه حقوقی سفیران ایرانیان را پیشنهاد می‌کنیم تا راهنمای خوبی برایتان در این زمینه باشد.

3

با چه روش‌هایی می‌توان پاسپورت فرانسه را دریافت کرد؟

همان طور که می‌دانید پاسپورت در سطح بین‌المللی هویت افراد را مشخص می‌کند و بر این اساس می‌توان گفت پاسپورت‌های کشورهای مختلف از درجه اهمیت گوناگونی برخوردار هستند. اما بعضی از کشورها به دلیل داشتن دیپلماسی و روابط قدرتمندتر با بقیه دنیا، دارای پاسپورت معتبرتری هستند که در این میان دارندگان پاسپورت فرانسوی هم از مزایای بسیاری در زمینه حمل و نقل بین‌المللی برخوردار هستند و می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در اتحادیه اروپا سفر کنند.

با توجه به اینکه در کشور فرانسه قانونی تحت عنوان شهروندان دو تابعیتی وجود دارد که بر اساس آن به همه مهاجران این امکان داده می‌شود تا بتوانند در زمان دریافت تابعیت این کشور، تابعیت گذشته خود را هم حفظ نمایند، لذا اگر شما قصد مهاجرت به فرانسه را دارید و می‌خواهید هم ملیت سابق خود را داشته باشید و هم به عنوان یک شهروند فرانسوی در این کشور به حساب بیایید، می‌توانید برای دریافت پاسپورت فرانسه از طریق روش‌های زیر اقدام نمایید:

  • دریافت پاسپورت فرانسه با تحصیل در دانشگاه‌های فرانسه
  • دریافت پاسپورت فرانسه از راه سرمایه گذاری
  • دریافت پاسپورت فرانسه با ثبت شرکت
  • دریافت پاسپورت فرانسه از طریق پیدا کردن کسب و کار مناسب
  • دریافت پاسپورت فرانسه با خود حمایتی

در صورت مهاجرت به کشور فرانسه با در نظر گرفتن هرکدام از این روش‌ها به منظور دریافت پاسپورت این کشور، شما باید شرایط و ضوابط مربوط به آنها را مو به مو و به صورت دقیق انجام دهید تا هنگام ورود به فرانسه با مشکل حقوقی و مهاجرتی مواجه نشوید؛ بنابراین لازم است با یک مشاوره حقوقی در زمینه چگونگی اخذ پاسپورت فرانسه حتماً مشورت نمایید تا او به درستی شما را راهنمایی کند که طبق شرایط شما بهتر است از کدام روش برای گرفتن پاسپورت این کشور اقدام کنید.

در این راستا مؤسسه حقوقی سفیران ایرانیان می‌تواند پاسخگوی تمام سؤالات شما در این خصوص باشد؛ چراکه این مرکز مفتخر است با ارائه نمودن بهترین و مناسب‌ترین متدها و شیوه‌های مهاجرتی شما را تا رسیدن به خاک کشور مورد نظرتان همراهی نماید. علاوه بر این کارشناسان مجرب این مؤسسه در امور مهاجرتی جزو باتجربه‌ترین و زبده‌ترین افراد هستند که می‌توانید از مشاوره آنها بهره‌مند شوید.

4

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها