قیمت خودرو امروز ۲۴ آبان/بازار خودرو پس از رفت و برگشت قیمت

کد خبر: 1109579

قیمت خودروهای داخلی پس از لغو شدن افزایش قیمت‌ها در بازار با افزایش همراه بود اما روز یکشنبه روند نسبتا با ثباتی را ثبت کردند. قیمت خودروها در بازار رو یکشنبه نوسان زیادی نداشت.

 قیمت خودرو امروز ۲۴ آبان/بازار خودرو پس از رفت و برگشت قیمت

بازار خودروهای داخلی پس از لغو افزایش قیمت، واکنشی نشان نداد و به روند صعودی قیمت‌ها ادامه داد. اما بازار خودروهای داخلی در روز یکشنبه ۲۳ آبان با ثبات نسبی همراه بود و نوسان زیادی را ثبت نکرد.

برخی ازخودروهای داخلی در قیمت نمایندگی و قیمت بازار با کاهش قیمت پشت سر گذاشتند، روز یکشنبه با ثبات قیمت همراه بودند. خودروهایی مثل قیمت پراید ۱۱۱ با ۱۶۴ میلیون تومان ثبت شد. همچنین سایر خودروهای پراید که روز شنبه افزایش قیمت داشتند روز یکشنبه تغییری نداشتند.

در خودروهای گروه تیبا قیمت تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۰ افزایش یافت و به ۱۶۳ میلیون تومان رسید. همچنین خودروهای گروه ساینا در بازار روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشتند.

قیمت خودرو

بازار خودرو پس از رفت و برگشت قیمت

بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد در حالی‌که بازار این هفته را نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته افزایشی آغاز کرد، اما در ادامه از ثبات نسبی برخوردار شد. بر این اساس، بررسی معاملات دیروز بازار خودرو نشان از ثبات قیمت‌ها نسبت به شنبه دارد که البته نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، نوسانات افزایشی دیده می‌شود. به جز چند خودرو، اکثریت محصولات پرتیراژ خودروسازان نسبت به روز اول هفته افزایش خاصی در قیمت نداشته‌اند.

به عنوان مثال، پژو پارس که از نیمه هفته گذشته قیمت آن از ۳۰۰ میلیون تومان به ۳۰۵ میلیون تومان تا آخر هفته رسیده بود، روز شنبه ۳۰۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. با این حال قیمت آن در ادامه به ۳۰۵ میلیون تومان برگشت. در مقابل اما پژو ۲۰۷ دنده‌ای، تیبا و کوییک‌ دنده‌ای یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کردند. هایما S۷ توربو نیز که طی این مدت افزایش قیمتی نداشت، دیروز و نسبت به شنبه پنج میلیون تومان گران شد.(ایسنا)

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها