پیش‌فروش جدید ایران خودرو/ اختلاف قیمت با بازار چند؟

کد خبر: 1110493

جدیدترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران خودرو با عنوان «مشارکت در تولید»، در حال اجراست. اما قیمت در پیش فروش ایران خودرو با بازار چقدر تفاوت دارد؟

پیش‌فروش جدید ایران خودرو/ اختلاف قیمت با بازار چند؟

ایران خودرو در جدیدترین طرح پیش‌فروش محصولات خود شش خودروی دناپلاس توربو، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربو شارژ دستی، راناپلاس و سورن پلاس را عرضه می‌کند.

ثبت‌نام در طرح مشارکت در تولید محصولات عرضه شده (با روش قرعه‌کشی) از روز گذشته آغاز شده است و تا شنبه ۲۹ آبان ادامه دارد.

پیش فروش آبان ایران خودرو

در بازار چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، حال سوال اینجاست که قیمت در پیش فروش ایران خودرو با بازار چقدر تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

یکی از خودروهای موجود در این طرح دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است. قیمت در پیش فروش ایران خودرو به صورت پیش‌پرداخت، ۱۵۶ میلیون و ۳۵ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت کارخانه‌ای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در آبان، ۳۹۰ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، ۴۷۵ میلیون تومان قیمت دارد.

تارا دستی

این خودرو نیز یکی از گزینه‌هایی است که در فهرست جدیدترین حراج ایران خودرو قرار دارد. قیمت در پیش فروش ایران خودرو به صورت پیش‌پرداخت، ۱۱۶ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت مصوب تارا دستی ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۴۰۰ میلیون تومان است

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در فروش فوری محصولات ایران خودرو، از امکان خرید پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز برخوردارند.

قیمت در پیش فروش ایران خودرو به صورت پیش‌پرداخت، ۸۶ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت کارخانه‌ای پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در آبان، ۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار، ۳۴۷ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ دستی

یکی از خودروهای موجود در این طرح دنا پلاس توربوشارژ دستی است. قیمت در پیش فروش ایران خودرو به صورت پیش‌پرداخت، ۱۱۴ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت کارخانه‌ای دنا پلاس توربوشارژ دستی در آبان، ۲۸۵ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۴۳۷ میلیون تومان قیمت دارد.

راناپلاس

این خودرو یکی از گزینه‌هایی است که در فهرست جدیدترین حراج ایران خودرو قرار دارد. قیمت در پیش فروش ایران خودرو به صورت پیش‌پرداخت، ۷۲ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت مصوب راناپلاس در فروش فوری ایران خودرو ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، ۲۵۵ میلیون تومان است.

سورن پلاس

یکی از خودروهای موجود در این طرح سورن پلاس است. قیمت در پیش فروش ایران خودرو به صورت پیش‌پرداخت، ۸۱ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت کارخانه‌ای سورن پلاس، ۲۰۴ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۹۰ میلیون تومان قیمت دارد./ تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها