تعمیر ظرفشویی در محل با مرکز تعمیرات دیبا سازان

کد خبر: 1110612

ظرفشویی یکی از لوازم کاربردی در خانه است که کمک بسزایی را به خانم ها می کند. این وسیله کاربردی، زمانی که شما مهمان های بسیاری دارید، می تواند کار شما را در شستن ظرف ها به صفر برساند. علاوه بر این، موجب صرفه جویی در وقت و انرژی خانم ها می شود. امروزه برند های گوناگونی از ظرفشویی در بازار وجود دارد که بهترین و محبوب ترین این برند ها سامسونگ، ال جی ،دوو، بوش و... می باشند. عملکرد ماشین ظرفشویی های این نوع برند ها بسیار بالا است و کمتر دچار مشکل می شوند؛ اما نمی توان گفت که ظرفشویی های سامسونگ، بوش، ال جی، و... هیچگاه دچار نقص فنی نمی شوند؛ چرا که استفاده مکرر و زیاد از این دستگاه و یا وارد شدن ضربه و... می تواند موجب خرابی و نقص فنی دستگاه شود.

هنگامی که این وسیله کاربردی در خانه دچار نقص فنی می شود، باید بلافاصله نسبت به تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید. تعمیر ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش، دوو و دیگر برند های محبوب بهتر است توسط تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز صورت گیرد؛ چرا که این نوع دستگاه ها از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته و تولید شده اند و کوچک ترین اشتباهی در تعمیر آنها می تواند موجب خرابی بیشتر دستگاه شود. علاوه بر این، برخی از تعمیرگاه های غیر مجاز از قطعات تقلبی برای تعویض قطعات ماشین ظرفشویی استفاده می کنند و این کار موجب خرابی دیگر قطعات این دستگاه می شود.

تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران

 

به همین خاطر، هنگامی که ظرفشویی تان دچار مشکل می شود، باید با تعمیرگاه مجاز و نمایندگی رسمی این دستگاه آشنایی داشته باشید. امروزه با افزایش قیمت لوازم خانگی، کمتر افرادی هنگام نقص فنی دستگاه به تعمیرکاران کم تجربه اطمینان می کنند. شاید شما برخی از سایت های تعمیراتی را دیده باشید که کمترین قیمت را برای تعمیر ظرفشویی شما دریافت می کنند. معمولا این مراکز خدمات خود را توسط افراد کم تجربه ارائه می دهند تا هزینه های کمتری را برای پرداخت دستمزد دریافت کنند و یا از قطعات تقلبی که هزینه ای ندارد در دستگاه شما استفاده می کنند. به همین خاطر بهتر است که در صورت مشاهده چنین مراکزی به آنها اطمینان نکنید.

تعمیر تخصصی ظرفشویی و مشکلات رایج آن

معمولا تعمیرات تخصصی ظرفشویی باید توسط تعمیرکاران با تجربه، با دانش علمی بالا صورت گیرد. معمولا مشکلات رایجی وجود دارد که برای هر ظرفشویی ممکن است رخ دهد. در صورتی که شما از علائم این مشکلات آگاهی داشته باشید، می توانید قبل از حاد شدن آن، مشکل را بر طرف نمایید؛ اما در صورتی که شما از مشکل به وجود آمده در ظرفشویی تان آگاهی نداشته باشید، قطعا این آسیب به مرور زمان بیشتر شده و آسیب های جدی را به دستگاه شما وارد می کنید. معمولا ظرفشویی های سامسونگ، قطعات ظریف تر و حساس تری را نسبت به دیگر برند ها دارا هستند. به همین خاطر برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ در تهران می توانید با مرکز مجاز دیبا سازان باران در تماس باشید.

برخی از مشکلات رایج ظرفشویی سامسونگ، دوو، بوش، ال جی و...  عبارت است از:

  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است برای ظرفشویی شما به وجود آید، روشن نشدن ظرفشویی است. این مشکل در برخورد اول ممکن است کمی نگران کننده باشد؛ اما با بررسی های دقیق تر متوجه خواهید شد که روشن نشدن دستگاه ممکن است که علت ساده ای داشته باشد. برای بررسی بهتر است ابتدا، برق دستگاه را چک کنید که به درستی به پریز متصل شده باشد. در صورتی که مشکل از برق دستگاه نبود باید پریز برق را بررسی کنید که جریان برق در آن وجود دارد یا خیر.

پس از بررسی این موارد در صورتی که مشکل بر طرف نشد، باید قفل درب یا میکروسوئیچ آن را مورد بررسی قرار دهید. در صورت خرابی این دو قطعه، ظرفشویی روشن نمی شود.

  • سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است برای ظرفشویی شما به وجود آید، سر و صدای غیر طبیعی آن است. اگر ظرفشویی شما مراحل شستشو را از همان ابتدا بدون سر و صدای زیاد انجام می داد؛ اما جدیدا شما متوجه سر و صدای بیش از حد آن شده اید، باید برای عیب یابی و بررسی دستگاه با مراکز تعمیر معتبر و یا نمایندگی ها در تماس باشید. سر و صدای غیر طبیعی در دستگاه نشان دهنده وجود مشکل جدی در ظرفشویی می باشد.

  • بوی نامطبوع داخل ظرفشویی

یکی دیگر از مشکلات کلافه کننده ای که ممکن است برای دستگاه شما به وجود آید، بوی نامطبوع آن است. برای رفع این مشکل کافی است هر چند وقت یک بار دستگاه را با مایع جرمگیر تمیز نمایید. در صورتی که باز هم مشکل بر طرف نشد باید فیلتر دستگاه را بیرون آورده و به طور کامل تمیز نمایید.

نشت آب در ظرفشویی

  • نشتی آب ماشین ظرفشویی

از دیگر مشکلات رایجی که ممکن است برای ماشین ظرفشویی به وجود آید، نشتی آب دستگاه است. در برخی از مواقع ممکن است احساس کنید که زیر دستگاه آب جمع شده است. در این مواقع به احتمال زیاد ظرفشویی دچار نشتی آب شده است و باید بررسی و عیب یابی شود. علت این مشکل ممکن است از خرابی واشر لاستیکی و یا خرابی لاستیک دور درب ظرفشویی باشد. علاوه بر این ممکن است علت این مشکل از شل شدن بست پمپی یا ترک داشتن آن نیز باشد.

  • تمیز نشستن ظرف ها در داخل ظرفشویی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای ظرفشویی شما به وجود آید، تمیز نشستن ظرف های داخل دستگاه است. این مشکل بسیار کلافه کننده می باشد؛ چرا که افراد باید دوباره ظرف ها را بشویند. برای رفع این مشکل بهتر است که شیلنگ تخلیه آب، فیلتر دستگاه و واشر دور درب و منافذ بازو های آبپاش را بررسی کنید. در صورتی که باقی مانده غذا و چربی در ظرفشویی شما باقی مانده باشد، موجب تمیز نشستن ظروف خواهد شد. علاوه بر این، انسداد فیلتر تخلیه نیز می تواند علت به وجود آمدن این مشکل باشد.

  • عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما به وجود آید، عدم تخلیه آب می باشد. در صورتی که ظرفشویی شما آب کثیف حاصل از شستشو ظرف ها را تخلیه نکند، شما باید ظرف های تان را به صورت دستی بشویید. علت به وجود آمدن این مشکل می تواند خرابی پمپ تخلیه، مسدود بودن شلنگ تخلیه، مسدود بودن فیلتر تخلیه و مسدود بودن پروانه های پمپ باشد. با بررسی این قطعات توسط تعمیرکار می توانید به راحتی این مشکل را بر طرف نمایید.

  • عدم آبگیری ماشین ظرفشویی

از دیگر مشکلات رایجی که ممکن است برای دستگاه شما به وجود آید، عدم آبگیری ماشین ظرفشویی است. این مشکل می تواند به علت خرابی قفل درب، انسداد شلنگ ورودی آب، معیوب بودن شیر ورودی آب، معیوب بودن شیر برقی دستگاه، وجود پیچ و خم در شیلنگ ورودی آب، خرابی سوئیچ شناور و یا خرابی خود شناور باشد. این مورد نیز بهتر است توسط تعمیرکار بررسی و رفع گردد.

تعمیر تخصصی ظرفشویی ال جی

  • عدم خشک شدن ظرف ها در ظرفشویی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای هر ظرفشویی به وجود آید، خشک نکردن ظروف داخل آن است. علت به وجود آمدن این مشکل می تواند خرابی قطعاتی مثل هیتر، المنت گرمایی، خرابی ترمینال المنت، خرابی ترموستات و انتخاب برنامه ای که مرحله خشک کردن ظروف را ندارد. با بررسی این موارد به راحتی می توانید مشکل به وجود آمده را رفع نمایید.

به طور کلی، بهتر است که برای بررسی و عیب و یابی ماشین ظرفشویی ال جی، سامسونگ، دوو، بوش و... با مراکز تعمیر معتبر و نمایندگی ها در تماس باشید.

برای بهره مندی از خدمات تعمیر ظرفشویی دوو مرکز مجاز دیبا سازان می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://dibarepairs.com/daewoo-repair/daewoo-dishwasher/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها